שוקל לרכוש את האופנוע בכותרת. הבעלים הרכיב ישימורה פול סיסטם.
אחרי שקראתי פה וברשת שאלתי את המוכר אם עשה התאמות נוספות (מסנן אוויר, מפת מנוע, ejk..).
השיב שב 250 לא צריך.
אשמח לדעת אם זה נכון והאם יכולות להיות בעיות אחרות שלא יתגלו בבדיקה לפני קניה.
מעבר לשאלת הרעש המוגבר (עדיין לא שמעתי את האופנוע אבל בהגדרה מעדיף שקט יותר), האם יש דברים נוספים שצריך לוודא לפני רכישה של כלי שעבר שינוי כזה?
כל עוד זה רק דוד, בלי הסעפת - אז בדרך כלל, המחשב ידע להתמודד איתו. שיפור בביצועים כנראה שלא תקבל מזה, או שתקבל שיפור זניח. המשקל יירד בכמה ק"ג.
אם תוסיף לזה מסנן פתוח (קראתי שב-CRF ניתן להרחיב את פתח האיירבוקס ורק בכך לשפר משמעותית את יכולת הנשימה של המנוע) ו-EJK - אז כבר תוכל לקבל שיפור מורגש יותר בביצועים.
סה"כ - תראה ותשמע את האופנוע, תבקש סיבוב קצר ברחוב (לגיטימי שהמוכר לא יסכים, אבל מנסיוני - מי שרוצה למכור ורואה מולו רוכב מנוסה לרוב מסכים). תשמע האם יש בקפיירים מוגזמים מהאגזוז או סימנים אחרים כלשהם שהתערובת לא בסדר. אם אין, אז כנראה שהשינוי לא משפיע יותר מדי ולכן לא גרם לבלאי מואץ של הכלי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תודה רבה.
תיקון קטן, לא רוכב מנוסהבדיוק הפוך.
בהרבה מנועי סינגל גם פולסיסטם (ובוודאי של חברה מוכרת) לא גורמים לשינוי מהותי ולנזק.
מה שכן,
אם לא לטעמך, או שאתה חושש (בצדק) מהטסט או הורדה מהכביש, תמיד תוכל לפרסם להחלפה תמורת מקורי. אני מניח שתוך שתי שניות תמצא מישהו שמעוניין.
החלטתי לוותר..
יותר מדי אי וודאות עבור הדיוט כמוני ואין לאופנוע הספציפי יתרון כלשהו בהשוואה לכלים אחרים שמוציעים למכירה.
אמצא גרסת סטוק טובה ואמשיך משם.
תודה לכל העונים.