עמוד 1 מתוך 6 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 85

אשכול: מבחן מתמשך maxym 600

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    מבחן מתמשך maxym 600

    נפל לידיי קטנוע.
    לא סתם קטנוע אלא קטנוע מנהלים בצבע שחור מט.
    ובכן מי אני שאסרב להצעה כזאת ומטבע הדברים אשתף אתכם בחוויה.

    ובכן מי אתה מקס?

    מקס נצר לשושלת קוריאנית ששורשיה ננטעו בארץ הקודש אי שם (אם זכור לי נכון) סביב 1988 עם קטנועים דו"פ הליד ןסופר טקט שהיו בין הראשונים שהביאו את בשורת הפלסטיק האוטמטי לארץ הקודש (היו ראביט אבל ממש לא היה פלסטיק).

    השנים חלפו והקטנועים תפחו קמו מתחרים וארץ הקודש פגשה בחידושים כגון הcn250 של הונדה וכמובן הג'ז.
    בורגמן טי עארס ועוד כמענה נולד מקסים.

    מקסים מתהדר במנוע 600 סמ"ק בעל בוכנה אחת והצלינדר אחד שמקיף אותה והם מקוררים במים ירקרקים המונעים על ידי משאבה וכל הטוב הזה מפיק כ43 סוסונים.

    המנוע יושב לו במקום המסורתי על הזרוע האחורית בשונה מהטימקס כדוגמה שקיבל תצורה שיותר קרובה לאופנוע והמנוע יושב בשלדה ומניע אותו באמצעות רצועה.

    מקסים צריך לתת מענה לתחרות לא פשוטה ושומר על מחיר זול יחסית וגם ככל הנראה טיפולים זולים יותר ממתחריו מבית מטרו או אבניר

    יחד עם זאת נראה שכן שמרו על איכות חומרים טובה והתחושה של המתגים נעימה ולא מאכזבת.

    העברת המידע נעשית באמצעות זוג שעונים עגולים וגדולים האחד למהירות סיבובי המנוע ואילו השני מהירות רכיבה.

    ללא ספק אהבתי ואני מעדיף מכל הדיגיטציה שיש בטרייסר לצורך העניין ובכלל באופנועי המאה עשרים ואחד.

    בין צמד השעונים ישנו צג נוסף הנשלט על ידי בורר בלוח השעונים ומאפשר בחירה של נתונים מבוקשים כגון שעון זמן, מד מרחק מצטבר, מד אמפר ועוד ומצער שכבר לא צירפו אותם למתגים.

    כדי שלא נשכח מי היצרן של מקסים ישנו הלוגו של היצרן המואר באור יקרות

    המתגים מסודרים באופן מסורתי למדיי ולמעט מתג מאותתי החירום שיושב בצד שמאל הכל שגרתי

    המקסים מצוייד בלא פחות מ5 תאי איחסון בגדלים שונים.
    2 עליונים מתחת לכידון.
    2 ננעלים במרכז הכלי מול הברכיים שם מסתתר גם שקע כח.
    ואחד ענק תחת המושב שיודע להכיל קסדה או שתיים או לחילופין אבטיח מתוק תפוחים חבילה של סטייקים וקבאב מרגז לארוחת הצהריים ומשאיר מקום לעוד וכדיי שנמצא הכל בחושך הוא אפילו מואר.
    לצורך פתיחת המושב ניתן להשתמש בכפתור צהוב על הכידון או באמצעות המפתח בסוויטש.

    פתח התדלוק נמצא בין הרגליים ומאפשר תדלוק נוח.
    לרעתו צריך מפתח אז לכל מני שחקני gta שבדיוק בורחים מהמסוק המשטרתי מומלץ להשאיר אותו ללא המכסה.

    מעל פתח התדלוק ישנו פתח איוורור שנועד לחמם את הרוכב בימיי החורף הקרים.
    לדעתי מיותר וללא שמיכה לא יתן כלום.

    המושב רחב ודי נוח למרות שמלפנים העסק קצת צפוף אבל לא ברמה שמציקה.
    לגב ישנה משענת לתמיכה וכך גם למורכב שגם נהנה ממושב ענק, משענת חביבה לגב, ידיות אחיזה ורגליות צד מתקפלות כמיטב המסורת.

    הכידון יחסית צר אבל בכל זאת זה לא טרייסר אבל מתרגלים.

    מבחינת העיצוב בהחלט נחמד והצבע שחור מט נותן לו נוכחות יפה הלקוחה מסיצינהנשל הסרט מקס הזועם.

    מערכת תאורת הלד מרשימה אך טרם נבחנה בלילה.

    על הבטיחות מופקדים מערכת abs מיקרו סוויטש שמדומם את המנוע בעת פתיחת רגלית הצד בליווי מנורת אזהרה ובלם יד למניעת דירדור בירידות
    מנופי הבלמים מתכווננים אך עדיין לא מצאתי להם מקום

    על סעיף השקט מופקד מטול רקטות גדול ובולט.

    התנעה והצליל שנשמע קטנועי לגמרי ועדיין רומז שלא מדובר כאן ג'וי מקס 125 אלה בפרסטיג'.

    מתיישבים על הכלי המונע ולמרות מרכז הכובד הנמוך הכלי מרגיש כבד.

    איך נוסע.

    תשארו בשטח עד לפרק הבא


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 04-08-2021 בשעה 19:58.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2020
    הודעות
    43
    נחמד מאוד. בתקופת הקטנועים רציתי אחד כזה.
    מעניין איך הוא שורד את השנים, איזו שנת ייצור הבחור?

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הכלי מודל 2019.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    פרק 2 גופיה כפכפים וקסדת אבטיח.

    טלפון מהעבר השני של הקו משה ששואל היכן להוריד את הגדלנוע.
    אני בדיוק ביבניאל ומתקשה לדבר בגלל עניינים ברומו של יותם הידוע בכינויו מונסטרסון.

    הפיקוד עבר לשושנים האיש והחלום שקלט את הגדלנוע ואופסן מאחורי שער סגור עם אבטחה צמודה.

    הדרך מהבקעה יפה סיבובים שאני מכיר מוקיר ונהנה מהם אפילו בהברידית.
    תוך כשעתיים נוחת בבית ומתלבט מה ללבוש.

    החום היוקד והעובדה שבחנייה מחכה לי גדלנוע שכנעה אותי להצטייד בכפכפים חלקלקות מכנס מנומר גופיה ואקדח פראאורדיננס ישן ולצאת לאסוף את כלי המשחית מהחניון.

    הגעתי לחניון.

    סיבוב קצר ובלב אומר וואלה הכלי גדול.

    אני מתיישב ואיזה קטע זה כמו קלנועית אין צורך להניף את הרגל כלי אידיאלי לשמנמנים וקשישים הצעירים ברוחם.
    הדבר הראשון שצץ זה רוחב הכידון הוא צר יחסית לטרייסר.

    פתיחת סוויטש ומלוח השעונים בוקע אור בהיר עם השראה אדומה מהמחוגים - מגניב.

    סטרטר קטן והכלי מתעורר לחיים לקול פמפום קטנועי חרישי המוכר מכל שאר הטוזטוזים של המותג ( האמת שכמעט כולם נשמעים אותו הדבר).

    ישנה ווברציה מסוימת כצפוי מפיסטון אחד גדול.

    דוחף את הביסט אחורה ותוהה איך כל אותם לוחמי TMAX בוחרים בכפכפים זה מחליק ולא נוח בייחוד בגדלנוע שמנמן ששוקל לא מעט.

    גז עדין והשמש הקופחת מסנוורת אותנו עם היציאה מהחניון והכלי נופל אל תוך הפנייה בסגנון הארליז ייתכן שזה זווית משולש ההיגוי או משהו כזה וכמובן העובדה שאני לא רגיל.

    זינוק מהוסס מצידי והכלי מזנק באופן החלטי.
    המנוע אינו מתקשה למשוך את המסה הגדולה ואנו משתלבים בתנועה הצפופה.

    המנוע והגיר משתלבים יפה ביחד ומורגש שיש לנו עסק עם ג'ון דיר 43 כוח סוס שידע לתת לחקלאי בעיר יכולת חרישת פקקים מכובדת.
    אין גימגומים ופשוט לינארי ומהנה.

    הרכיבה בכרך נוחה ומשענת הגב עושה עבודה טובה.
    אני מרגיש שהכלי קצת צפוף והייתי שמח למושב קצת יותר ארוך שיאפשר לשבת יותר אחורה אבל לא משהו שהוא מעיק.

    המתלים עובדים יפה ויודעים לבודד את הגב מרוב תחלואי האספלט הירושלמי למרות שהם כן נכנעים מדי פעם לקפלים וזורקים לגב חבטה בריאה שמזכירה לך שאתה על קטנוע.

    בחרתי את הדרך הארוכה יותר כדי לעלות על כביש בגין.

    משיכת מצערת בריאה והתחושה שהכפכפים מתעופפים הכלי מאיץ חזק יותר מכל קטנוע אחר שרכבתי.
    המצמד משתלב יפה וקצב התאוצה בהחלט מעורר חיוך.

    נכון זה לא סופר ספורט אבל הכל בקלות ובהחלט מהנה והווריאטור משתף פעולה ללא שיהוקים או מחאות.

    בקצב גבוה הכלי שומר על כיוון ולא מורגש חוסר יציבות או נדנודים גם במהירויות בין עירוניות גבוהות.

    לתחושתי ישנם פידבקים (משוב בעברית צחה) שונים בין הפרונט לזנב יתכן לחץ אוויר בצמיגים ויתכן בשל התצורה של הכלי.

    אני לא חושב שמדובר במשהו מסוכן פשוט מצריך זמן להתרגל קצת.


    מחשב הדרך קצת נבלע באור השמש אך מד המהירות והסל"ד גדולים וברורים ופשוט כיף להביט עליהם.

    מכיוון המנוע לא מורגש שמדובר בחד צילינדרי ולא זכור לי שהרגשתי שהמראות רוטטות בסגנון הכלים שהיו לי בעבר ( XR600 TSW או הדיאלים S3 שיש לי במשרד)

    הגעתי הביתה הסוויטש סרבן ולקח לי שנייה להבין איך פותחים את הכסא או נועלים את ההגה.

    מכניס את הקסדה ונשאר מקום לעוד קסדה.

    לא ציינתי שעשיתי קנייה ונכנס אבטיח גדול קילו סטייק קבאב תפוחים אוכמניות ואפשר היה להכניס עוד מכל טוב.

    נעלתי כיסיתי ורצתי להפעיל את המנגל לא לפני שנעלתי את האקדח בקצפת שלו.

    בפרק הבא:

    החיים בכביש המפותל .
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 04-08-2021 בשעה 18:05.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    לתת לך בראס !!!!! ... עם מבוט !!!! ולא מעניינ'תי אם אתה עוד ירושלמי שחושב שהוא נמס עם קצת חום וטיפה לחות (ע"ע - שושנה): למה הזריקת Zין הזו בלי מיגון ???!!!!!!
    זה שזה קטנוע/גדלנוע, לא אומר שאתה צריך לרדת לרמה של רוכבי טילערסונים
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    לתת לך בראס !!!!! ... עם מבוט !!!! ולא מעניינ'תי אם אתה עוד ירושלמי שחושב שהוא נמס עם קצת חום וטיפה לחות (ע"ע - שושנה): למה הזריקת Zין הזו בלי מיגון ???!!!!!!
    זה שזה קטנוע/גדלנוע, לא אומר שאתה צריך לרדת לרמה של רוכבי טילערסונים
    אח שלי
    מה אומר
    אנו בירושלים ובלי זה אין אישור לעלות על סמל סטטוס.

    אפילו מטרו מחתימים על טופס מיגון מינימאלי.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    טוף...נו
    you're a grownup
    אם בא לך להוריד עור וחלקי גוף לכביש, מי אני שאשלול זאת ממך?
    לק על זה
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    פרק 2.5 משאיות אוכל
    (הבטחתי מפותל אבל התיאבון השתלט עלינו)
    שעה 19:00 הוואטסאפ הבן משפחתי שלי ושל א' נער הפלא מהבהב.

    הצעה לדייט מהגיהנום.

    כמובן שאני לא אסרב ויצאנו לקראת 21:00 לעבר שואבה.

    פתחו שם מתחם םוד טראקס נחמד וסך הכל טעים

    התארגנו חיש קל התיק של המנהלת מתחת לכיסא קסדות וויז מוזיקה והיידה על הלא נודע.

    לוח השעונים מאיר באור לבן כחלחל כשכאמור המחוגים האדומים משתקפים להם בפסי הכסף.

    פתחתי את הרגליות המתקפלות וההנהלה התיישבה מאחור.

    התגובה הראשונה וואלה זה נוח וגדול.
    ישר מכה לגבריות של האשכנזים מה גדול שאלתי??

    סע היא לוחשת ויצאנו.

    מקס לא מתרגש מתוספת ה50 קילו אחי 7 ליטר מים שאישתי שוקלת ומזנק יפה.

    הווריאטור לינארי והכלי מושך סבבה.
    מאחור ישנם ציוצים שידיות האחיזה אחלה ואני מקטר לעצמי וואלה למה שתחבק מישהו.

    נו טוב בשביל זה יש טרייסר.

    יוצאים לכיוון כביש אחד הכלי מושך נהדר ומאפשר מעבר גם בתנועה צפופה למרות ממדיו.

    הכל מרגיש יציב באופן מפתיע וגם בסיבובים שומרים על קו.

    הבלמים עם 2 הדיסקים מלפנים מגיבים יפה ומאטים את המסה של ה480 קילו (230 הכלי אני כ100 אחרי הפחתה והיתרה ההנהלה מאחור).

    הגענו למתחם נער הפלא הגיע כשהקסדות כבר נעולות תחת המושב ( אחת נפתחת והשנייה סגורה).

    המושב צריך שכנוע קל אבל נסגר

    אוכלים רבים שותים וצריך לחזור הבייתה.

    את העליות לירושלי הכלי צלח בקצב מרשים השמועה אומרת שגם 130 חצילים ניתן להפיק בכ5000 סל"ד ואף יותר.

    בכביש אחד הכלי מרגיש חיי ווורסיטילי ולא מרגיש חלש כלל בתנאי הדרך שם
    זה לא אופנוע 600 או אפילו הונדה nc אבל בהחלט קרוב אליה מבחינת הביצועים

    מיגון הרוח מצויין ולא הורגשו מערבולות כלל וכמובן רעידות ממש לא קימות.



    ברמזור לקראת הבית נעמדים שני קטנועים האחד xmax300 כמדומני.

    הפגישה הבאה הייתה ברמזור השני ובם שואלים מה הנפח של המגודל ומרימים גבה שאמרתי 600 בשעה שאני מצביע על הכיתוב בצד.

    שהגענו שאלתי את אישתי איך המשענת ומסתבר שהיא רחוקה מאחור.

    מקס מתגלה כפרטנר טוב לתנועת פרוורים גם בזוג.
    הוא נוח ובעל תא מטען נהדר.

    הוא לא מרגיש חלש וגם את כביש שש נראה לי שהוא יצלח בכבוד אך עדיין זה לא אזור המחייה של מקס.

    אני מניח שנותר לבקר בנס הרים ולספר איך זה שם.

    מקווה שבשבת נצא.

    לוקי





    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    יצאתי לאסוף מנער הפלא את נדב בן ה11 שנמצא אצל חבר באחד הישובים סביב ירושלים.

    הקטנוע נוח מאוד ולמעט בור שזיעזע אותנו לא היו ממש תלונות
    בדרך לישוב ישנן כמה פניות יפות.
    מקס משתף פעולה אבל עדיין לא ברמה של אופנוע.

    כרגיל כל עוד הכביש גלי הכל נעים אבל ברגע שפוגשים קפלים באספלט או בורות הכלי מגיב רע לזה וממש מתרסק עליהם .

    בתחום הבלימה הabs מאחור נכנס מוקדם לפעולה והאמת שזה כאילו שאין ברקס מאחור.

    מלפנים העסק יותר טוב למרות ספוגיות מסויימת.

    בכביש המפותל העסק חביב ולא מעבר ועדיין ההבדלים בין מה שמשדר המזלג מלפנים והזנב לא מקנים ביטחון רב

    דבר המורכב:

    נדב....
    "אבא זה לא נוח".

    למה לא??

    נדב "הכיסא רחב מדיי ".

    אני:
    "יש לך משענת מאחור ואפשרות להחזיק בצדדים".

    נדב:
    " אני לא מגיע לרגליות ובכלל אני רגיל שהרגליים מכופפות לאחור".

    אני
    "וואלה עד כדי כך"

    נדב
    "וזה בכלל לא אופנוע"

    נדב סיכם מבחינתו את הכל בארבע מילים.

    ככל הנראה שכורסא רחבה ומפנקת מקומה בסלון שם אין חשיבות למיקום הרגליים ואכן לנדב בן ה11 זה קצת גדול מדי.

    מאידך הבת שלי ואמא שלה בהחלט מרוצות ממקסים אבל גם הן לא ממש מרגישות את המשענת שנמצאת הרחק מאחור וגם להן מיקום הרגלית מורכב לא ממש מושלם.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    צרי(ח)כת דלק.

    מקס מתגלה כפרטנר נחמד לרוב השימושים.

    רכיבה בזוג מהנה למדי ויש מרחב מחייה מדהים.

    תא המטען הגדול וקלות התפעול בהחלט נותנים איכות חיים מעולה.

    הבעיות היחידות למורכב זה רוחב הכלי ומסתבר שיש לזה השלכות על רגלי הרוכב שעשויות לפגוש עצמים זרים בסביבה צפופה על כך יעיד נדב.

    מבחינת תחבורה לפרוורים וחזרה הכלי לא פחות ממצויין כל עוד זוכרים שמדובר בקטנוע שמנמן ולא אופנוע ספורט או ספורט תיור ועדיין נראה לי שאפשר גם לצאת למסעות בזוג בנוחות בקצב סביר.

    כך גם גיחה לשוק עם המנהלת שלי וחזרה עם תיק בית ספר חדש לילד אננס פיתות ועוד שפע של דברים.

    חזרנו בדרך הארוכה הבייתה ולחצנו.

    כמה לחצנו מספיק כדי לגלות שהכלי טס קדימה בקצב החוק.

    אבל כמובן שזה לא בשביל מקס שמבחינתו יתקתק לו על 5000 סל"ד בנינוחות נהדרת.

    את העלייה של נבי סמואל למי שמכיר רצנו בקצב מעורר חיוך והדבר היחיד שהורס את החגיגה זה חוסר התקשורת בין הקדמי לאחורי.

    על הנאות צריך לשלם ונכנסנו לסונול בשכונה.
    מקס מתגלה כשתיין לא קטן שגמע 9.122 ליטר ל105.8 קילומטר שבטיבטית עתיקה מתורגם לכ11 קילומטר לליטר.

    אני איפסתי שוב את האודומטר אבל אני די בטוח שזה תחשיב נכון.
    הנושא יבחן שוב ונעדכן

    לבסוף משקולת הכידון נשרה.
    ניסיתי לחבר אותה שוב והיא פשוט נושרת.
    קפצתי למוסך וצסתבר שזו מחלה של הכלי והמשקולות מתחברות באמצעות גומי שמתרחב עם חיזוק הבורג.
    בקיצור המשקולת נזרקה לתא המטען.

    סיכום זמני:
    לחיוב
    נוחות ברוב הזמן
    יעיל מאוד
    חזק בשימוש עירוני ופרוורים.
    מרווח
    לרעה
    קמטים ושברים באספלט
    כביש טכני לא מעורר ביטחון (מתלים )
    צריכת דלק של משאית (יבדק שוב ).

    אני מקווה לשים את היד על טי מקס או מקסי סקוטר אחר לשם השוואה.
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 09-08-2021 בשעה 20:24.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    צרי(ח)כת דלק.

    מקס מתגלה כפרטנר נחמד לרוב השימושים.

    רכיבה בזוג מהנה למדי ויש מרחב מחייה מדהים.

    תא המטען הגדול וקלות התפעול בהחלט נותנים איכות חיים מעולה.

    הבעיות היחידות למורכב זה רוחב הכלי ומסתבר שיש לזה השלכות על רגלי הרוכב שעשויות לפגוש עצמים זרים בסביבה צפופה על כך יעיד נדב.

    מבחינת תחבורה לפרוורים וחזרה הכלי לא פחות ממצויין כל עוד זוכרים שמדובר בקטנוע שמנמן ולא אופנוע ספורט או ספורט תיור ועדיין נראה לי שאפשר גם לצאת למסעות בזוג בנוחות בקצב סביר.

    כך גם גיחה לשוק עם המנהלת שלי וחזרה עם תיק בית ספר חדש לילד אננס פיתות ועוד שפע של דברים.

    חזרנו בדרך הארוכה הבייתה ולחצנו.

    כמה לחצנו מספיק כדי לגלות שהכלי טס קדימה בקצב החוק.

    אבל כמובן שזה לא בשביל מקס שמבחינתו יתקתק לו על 5000 סל"ד בנינוחות נהדרת.

    את העלייה של נבי סמואל למי שמכיר רצנו בקצב מעורר חיוך והדבר היחיד שהורס את החגיגה זה חוסר התקשורת בין הקדמי לאחורי.

    על הנאות צריך לשלם ונכנסנו לסונול בשכונה.
    מקס מתגלה כשתיין לא קטן שגמע 9.122 ליטר ל105.8 קילומטר שבטיבטית עתיקה מתורגם לכ11 קילומטר לליטר.

    אני איפסתי שוב את האודומטר אבל אני די בטוח שזה תחשיב נכון.
    הנושא יבחן שוב ונעדכן

    לבסוף משקולת הכידון נשרה.
    ניסיתי לחבר אותה שוב והיא פשוט נושרת.
    קפצתי למוסך וצסתבר שזו מחלה של הכלי והמשקולות מתחברות באמצעות גומי שמתרחב עם חיזוק הבורג.
    בקיצור המשקולת נזרקה לתא המטען.

    סיכום זמני:
    לחיוב
    נוחות ברוב הזמן
    יעיל מאוד
    חזק בשימוש עירוני ופרוורים.
    מרווח
    לרעה
    קמטים ושברים באספלט
    כביש טכני לא מעורר ביטחון (מתלים )
    צריכת דלק של משאית (יבדק שוב ).

    אני מקווה לשים את היד על טי מקס או מקסי סקוטר אחר לשם השוואה.
    לגבי הצריכה:
    בדשבורד מופיע 105.8 מייל, לא ק"מ.
    זה יוצא 9.1 ליטר ל-169 ק"מ = 5.4 ליטר/100 ק"מ, שהם 1/18.5 בשיטה הישראלית. לא להיט, אבל עושה היגיון לאור זה שלא בדיוק רחמת על הקטנוע ולא התביישת לסובב את הגז.
    הצריכה שציינת קודם אינה הגיונית, ובמידה והיא נכונה - זאת עדות לתקלה. כאמור, אני מאמין שהתבלבלת בין מייל לק"מ.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לגבי הצריכה:
    בדשבורד מופיע 105.8 מייל, לא ק"מ.
    זה יוצא 9.1 ליטר ל-169 ק"מ = 5.4 ליטר/100 ק"מ, שהם 1/18.5 בשיטה הישראלית. לא להיט, אבל עושה היגיון לאור זה שלא בדיוק רחמת על הקטנוע ולא התביישת לסובב את הגז.
    הצריכה שציינת קודם אינה הגיונית, ובמידה והיא נכונה - זאת עדות לתקלה. כאמור, אני מאמין שהתבלבלת בין מייל לק"מ.
    יצאתי חומוס
    אכן מייל אבל אז זה כבר במעוזות של סובארו b4 בעיר

    אכן ייתכן שיש משהו לא תקין וכמובן שאחפש איך משנים לקילומטרים.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הידעתם שבטוסטוס הרוכב אינו מרגיש את חום המנוע.

    גם ב37 מעלות בצל.

    מאידך אני מעדיף לקחת את הקסדה איתי למשרד שם היא לא מתחממת (יש לנו חניון מקורה ובארגז היא לא מתחממת מאידך מתחת למושב הקטנוע היא בהחלט מתחממת).

    ואלו היו 30 שניות על חום קור ומה שבין ה2.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    וזה עוד בלי שרכבת על אפריליה srv 850. שם מתחת לכסא חוםשל גיהנום. בקבוק מים הופך לתה בזמן קצר. ברמה שלא ניתן לשתות.

  15. #15
    אני לא חושב שמדובר בתקלה. זו גם הייתה צריכת הדלק במבחן שעשו לו בפול גז. בסביבות ה18 קילומטר לליטר. כשלוחצים אותו, הוא די שתיין

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: סאן-יאנג MAXYM TL
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-10-2019, 22:40
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-08-2019, 09:40
  3. מבקש חוות דעת על sym maxym 400
    על ידי ninja85 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01-01-2016, 19:33
  4. Gas gas ec 300- מבחן דרכים
    על ידי Guyk250 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-07-2015, 15:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO