ùìåí ìëåìí,
òã ìôðé 8 ùðéí äéå ìé ëîä ÷èðåòéí åàåôðåòéí áðôçéí ùì áéï 50 ì250 ø÷ áùáéì äúçáéá, ìà áàîú äéåå òáåøé ëìé úçáåøä. ëéåí, ë8 ùðéí àðé òí øëá åòëùéå ìàçø ùòáøúé ãéøä åî÷åí òáåãä çãù àðé ú÷åò áô÷÷éí ëì áå÷ø ùâåøîéí ìé ìçæåø ìøöåú ìøëá òì àåôðåò.
äðñéòåú ùìé äï 40 ÷î ìëì öã áéåí áëáéùéí ìà îäéøéí áîéåçã ùäîäéøåú äçå÷éú áäí äéà òã 100.
îçôù ëìé ðåç áòãéôåú ìàåôðåò, òí òìåéåú àçæ÷ä ëîä ùéåúø ðîåëåú,àîéðåú, îøååçé èéôåìéí àøåëéí åéúîåãã áøàåé òí äîùéîä äæàú.
àåñéó åàöééï ùàðé áâåáä 1.83 åîù÷ì 75.
òìúä ìé îçùáä òì äcrf250 rally ù÷øàúé ù÷öø úùáçåú åáòé÷ø áâìì ùàðé ìà øåöä ìòáåø àú ä250 ñî÷ áâìì äîãøâú áéèåç.
àåñéó åàùàì ùëéååï ùìà äúðñúé éåúø îéãé áøëéáä, àéê îúîåããéí áçåøó òí éîé äâùí åá÷éõ áéîéí äçîéí?
àéê àôùø ìäâéò ìòáåãä ùàúä ìà ñçåè îâùí àå ñçåè îæéòä?
áðåñó àùîç ìééòåõ (çåõ îçñëåï äô÷÷éí) äàí áçéùåá äîùúìí äîòáø ìàåôðåò/÷èðåò éäéä ëìëìé.
úåãä îøàù ìòåæøéí.
àåøé.


öéèåè ääåãòä áúâåáä


