ayalzo, ìîä ìäîðò îâùí øàùåï? ìøëá áùéà äæäéøåú - ëï, áäçìè. àáì ìäîðò ìçìåèéï? æàú äâæîä áòéðé.
ìâáé äëìéí - áðéâåã ìîâéáéí îòìéé, àðé ìà çåùá ù÷èðåò áäëøç éòìä ôçåú áàçæ÷ä äùåèôú àå éäéä ðåç éåúø.
ä-CRF250 æåì îàåã ìàçæ÷ä - äï îáçéðú òìåéåú äçì÷éí, äï ò÷á îøååç äèéôåìéí (12K ìôé äñôø, äîäãøéï îöîöîéí áçöé) åäï îùåí ùäåà äñôé÷ ìäåëéç òîéãåú âáåää îàåã.
àðé îîù áñô÷ ùâ'åéî÷ñ 250 éäéä àîéï éåúø ìàåøê æîï, àå ùèéôåìéí òáåø àåúå â'åéî÷ñ (ùöøéê ëì 15 ìòáåø èéôåì é÷ø áåàøéàèåø) æåìéí éåúø.
âí îáçéðú ðåçåú - äééúä ú÷åôä ùì ëçåãù ùáä øëáúé òì ôéàâ'å X9 500, ÷èðåò îðäìéí ðåç ìëì äãòåú. àðé çééá ìöééï ùáäùååàä ìàåôðåò, äðåçåú áøëéáä àøåëä äééúä ôçåú èåáä - îùåí ùùéìåá ùì âìâìéí ÷èðéí åîúìéí ÷öøé îäìê òí úðåçú øëéáä ùáä äøâìééí àéðï ìå÷çåú çì÷ áùëåê äæòæòéí âåøí ìëê ùëì äçáèåú òåáøåú ìøåëá. á"ñ÷àìä" äàéùéú ùìé, äðåçåú òì âáé ä-X9 äééúä èåáä ø÷ áîòè îéåñàðâ GT250 (ùâí áå äùúîùúé ë"ëìé âéùåø") åôçåú èåáä îãéååøæ'ï 400.
àí àîùéê ìäéæëø áçååéåú äøëéáä ùìé, àæ ä-CRF250L äéä àåôðåò ìà ðåç áîéåçã ò÷á äéòãø îéâåï øåç (ùèåôì á- RALLY) åîåùá âøåò, ùùå÷ò îãé åâåøí ìëàáéí áéùáï àçøé ëîä ùòåú ùì øëéáä (ìà éåãò äàí èåôì á-RALLY). áëì î÷øä, àó àçã îäí àéðå èåøø îôð÷, åîöã ùðé - 40 ÷"î ìëéååï æä ôçåú îùòä ðñéòä, àæ îøëéá äðåçåú ëàï ìà îùîòåúé ë"ë.
àåúå áðìé TRK251 àâá, ðøàä (áäòøëä åéæåàìéú) ðåç îàåã åìãòúé éúòìä áäéáè äæä òì øåá ÷ðåòé ä-250.


öéèåè ääåãòä áúâåáä