עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 26

אשכול: זמן מנוע של cb500x

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2021
    הודעות
    5

    זמן מנוע של cb500x

    אהלן
    אני רוצה לקנות cb500x בתקציב מסויים (20+-) ומשנת2016 בגלל מודל חדש שיצא בזמנו.
    ראיתי מודעה ביד 2 על cbx500 שנת 17 בתקציב שלי אבל עם 103 אלף קילומטר!!
    עכשיו הבנתי שגם ככה אלה אופנועים לטיולים ולכן הקמ הגבוה.
    השאלה שלי היא אם זה שווה את "הסיכון" ואם עוד שבועיים אני אצטרך להחליף מנוע וחלקים בגלל הקמ הגבוה או שהכלי אמור להחזיק לעוד הרבה זמן (כמובן שיש בלאי מסויים וכמובן שאני אקח לבדיקה)
    פשוט בתקציב הזה כל הcbx הם מתחת ל2016 והמודל פחות טוב ממה שקראתי
    תודה מראש לעונים והעוזרים

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    [

    זה ממוצע של 25,000 אלף ק"מ בשנה שזה המון (יותר מכפול מהממוצע).
    זה לא כלי פרופר לטיולים, בטח לא שונה מכל 500 סמ"ק אחר.
    אישית, ובגלל שלוח המודעות מלא cbx יד שנייה עם קילומטרז נמוך משמעותית, לא הייתי קונה.
    בדיקה לא מבטיחה כלום, יכול להיות שהכלי ישרוד עוד 100,000 ק"מ ויכול להיות שישפוך מנוע עוד 10,000 ק"מ.
    לסיכום:
    הייתי מעדיף כלי 2016 עם קילומטרז נורמלי מאשר כלי 2017 שטחנו אותו ככה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ינוןסגל צפיה בהודעה
    אהלן
    אני רוצה לקנות cb500x בתקציב מסויים (20+-) ומשנת2016 בגלל מודל חדש שיצא בזמנו.
    ראיתי מודעה ביד 2 על cbx500 שנת 17 בתקציב שלי אבל עם 103 אלף קילומטר!!
    עכשיו הבנתי שגם ככה אלה אופנועים לטיולים ולכן הקמ הגבוה.
    השאלה שלי היא אם זה שווה את "הסיכון" ואם עוד שבועיים אני אצטרך להחליף מנוע וחלקים בגלל הקמ הגבוה או שהכלי אמור להחזיק לעוד הרבה זמן (כמובן שיש בלאי מסויים וכמובן שאני אקח לבדיקה)
    פשוט בתקציב הזה כל הcbx הם מתחת ל2016 והמודל פחות טוב ממה שקראתי
    תודה מראש לעונים והעוזרים
    אם האופנוע נרכב רגוע וטופל היטב, 103 אלף ק"מ זה לא הרבה לדגם הנ"ל והמנוע יכול למשוך ללא אוברהול עוד שנים רבות ולהגיע לק"מ כפול מזה.
    אני גם לא מסכים עם הטענה ש-25 אלף ק"מ בשנה זה "המון" - זה היה הקילומטראז' הרגיל שלי במשך שנים רבות, בנסיעות בית-עבודה. לא כולם גרים בגוש דן.
    עם זאת, אופנוע זה לא רק מנוע. אני בטוח שהבולם האחורי של הצ'מונדה הזה, כל עוד הוא לא הוחלף, מזמן לא משכך כלום וסתם מתנדנד על הקפיץ.
    אני נוטה להאמין, שישנם כבר בלאים במיסבי הלינק, ההיגוי והגלגלים.
    כתלות בסגנון הרכיבה והתוואי, יתכן שיש כבר בלאי משמעותי בקלאץ'.
    קח את כל החלקים האלה ביחד - ותראה שהם עולים כמו שיפוץ מנוע.

    אז מה המסקנה האישית שלי?
    - כשקונים אופנוע פופולארי, שיש ממנו מבחר נאה בשוק - עדיף לשלם עוד 5-10 אלף ש"ח במעמד הקניה, ולקנות אופנוע מתוקתק מיד ראשונה-שניה עם ק"מ נמוך ותיעוד מלא ולא כלי שעבד הרבה/קשה.
    - אם התקציב אינו גמיש כלפי מעלה, עדיף לחפש "מציאה" בשנתון ישן יותר (יד ראשונה עם ק"מ נמוך, מבעלים פדנט) או לחילופין אופנוע משנתון מתקדם יותר (בפער ניכר) במצב מעולה, שנמכר משמעותית מתחת למחיר השוק אך ורק בגלל קילומטראז'. לצורך העניין, משמעותית - זה לפחות 30% מתחת למחיר השוק הרגיל, ובהנחה שהאופנוע מתוקתק לחלוטין ופרט למספרים במד לא מסגיר את השימוש האינטסיבי שעבר.
    - תמיד כדאי לשמור על "ראש פתוח" ולהסתכל על דגמים נוספים. למשל, יש סיכוי למצוא באותם סכומים (בערך) ויסטרום מוגבל A1 - אופנוע שמתעלה על ה-CBX כמעט בכל פרמטר, ולאחר החלפת מחשב לאחד שמגיע מהדגם הלא מוגבל (דיסקליימר - לא חוקי) מאפשר לך להינות מ-70 כ"ס בריאים. בכיוון אחר לגמרי, ורסיס 300 עם שיפורים בסיסים (גג"ש קדמי 15 שיניים וריפוד למושב) עושה את כל מה שה-CB500X עושה, והוא הרבה יותר זול לרכישה.

    עריכה: עברתי על הלוח.
    אם האופנוע שעליו אתה מדבר זה הכלי מירושלים, אז לדעתי (בהתבסס על המודעה) - זה בהחלט יכול להיות מקרה מס' 2 לעיל. שווה בדיקה.
    אני, באופן אישי, הייתי קונה בתקציב הזה ורסיס 300. המחירים של ההונדות לא עושים חשק, בלשון המעטה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 23-10-2021 בשעה 23:04.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אני גם לא מסכים עם הטענה ש-25 אלף ק"מ בשנה זה "המון" - זה היה הקילומטראז' הרגיל שלי במשך שנים רבות, בנסיעות בית-עבודה. לא כולם גרים בגוש דן.
    אתה לא חייב להסכים, אבל 25,000 ק"מ בשנה לכלי זה פי 2+ מהממוצע.
    אפשר להתווכח על שאר הדברים, אבל אם הממוצע הוא באזור ה12,000 אלף בשנה אז כלי שעשה 25,000 בשנה זה המון.
    זה לא בהכרח אומר משהו, אבל זה עדיין המון.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    [QUOTE=matanbar26;185814]אתה לא חייב להסכים, אבל 25,000 ק"מ בשנה לכלי זה פי 2+ מהממוצע.[/

    לפי זה:
    https://protocol.co.il/vehicle-kilometrage/

    ממוצע בשנה זה 7200 קמ.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    [QUOTE=xlib;185815]
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אתה לא חייב להסכים, אבל 25,000 ק"מ בשנה לכלי זה פי 2+ מהממוצע.[/

    לפי זה:
    https://protocol.co.il/vehicle-kilometrage/

    ממוצע בשנה זה 7200 קמ.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    הפתעת אותי. ציפיתי ממך שבתור פריק של סטטיסטיקה תדע שהמאגר הזה מן הסתם מחשב את כל הדו"ג (שרובם קטנועים שעושים ק"מ נמוך יותר), ולא בהכרח רלוונטי לאופנוע 500.
    כדי לתת אמדן, אתה מוזמן לקחת את כל האופנועים הדומים ביד 2 ולעשות ממוצע.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    הודעות
    9
    ממוצע של מי?את הממוצע הזה קבעו לפני אנשים שהרכבים היו מתפגרים ב150 אלף.
    מאז כלי התחבורה השתכללו וגם הכבישים נסללו בהמוניהם

    ממוצע למישהו שלא! גר בתל אביב והמשרד לשו חצי קילומטר ממנו .
    לא יורד מ20 אלף בשנה..
    הטענה של 12 ממוצע בשנה הוא מופרך.

    רכב שעשה 12 בשנה נחשב בונבוניירה.
    אני אישית חוצה את ה25 בשנה

    Sent from my M2006C3LG using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הפתעת אותי. ציפיתי ממך שבתור פריק של סטטיסטיקה תדע שהמאגר הזה מן הסתם מחשב את כל הדו"ג
    אתה מתבלבל בין מידע אמין למידע מדויק. מספר של 12000 קמ/שנה לא אמין (אין מקור) ולא מדוייק (אין שיטת חישוב). מספר 7200 - לא מדוייק אבל אמין.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כל הדו"ג (שרובם קטנועים שעושים ק"מ נמוך יותר),.
    זה מידע לא אמין (או בשפה פשוטה - מאיפה הבאת את זה? בהתחשב שקטנועי שליחויות נוסעים כל היום)

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כדי לתת אמדן, אתה מוזמן לקחת את כל האופנועים הדומים ביד 2 ולעשות ממוצע.
    מן הסתם אף אחד לא עושה את זה, אחת הסיבות - מה זה ״דומים״? לפי נפח? תצורה? שנתון? אופי?
    אפילו בניתוח תאונות מקסימום שאפשר למצוא זה פילוג לפי נפח.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אתה מתבלבל בין מידע אמין למידע מדויק. מספר של 12000 קמ/שנה לא אמין (אין מקור) ולא מדוייק (אין שיטת חישוב). מספר 7200 - לא מדוייק אבל אמין.


    זה מידע לא אמין (או בשפה פשוטה - מאיפה הבאת את זה? בהתחשב שקטנועי שליחויות נוסעים כל היום)



    מן הסתם אף אחד לא עושה את זה, אחת הסיבות - מה זה ״דומים״? לפי נפח? תצורה? שנתון? אופי?
    אפילו בניתוח תאונות מקסימום שאפשר למצוא זה פילוג לפי נפח.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    הקטע הכי מעניין בחפירות האלה - זה עד כמה הן לא תורמות כלום לאף אחד.
    בוא תסביר לי איך כל הויכוח הזה עוזר לפות"ש להבין: שווה לבדוק CB500X עם 103 אלף ק"מ, או שעדיף לוותר מראש? כי זאת הייתה השאלה שלו, ולא מהו הקילומטראז' הממוצע לאופנוע ממוצע בישראל הממוצעת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אתה מתבלבל בין מידע אמין למידע מדויק. מספר של 12000 קמ/שנה לא אמין (אין מקור) ולא מדוייק (אין שיטת חישוב). מספר 7200 - לא מדוייק אבל אמין.
    סקר ארצי שנעשה ע"י הרשות לבטיחות בדרכים בשנת 2010 הראה ממוצע של 11,000.
    אז 12,000 נשמע סביר הרבה יותר מ7,200.

    בוא תסביר לי איך כל הויכוח הזה עוזר לפות"ש להבין: שווה לבדוק CB500X עם 103 אלף ק"מ, או שעדיף לוותר מראש? כי זאת הייתה השאלה שלו, ולא מהו הקילומטראז' הממוצע לאופנוע ממוצע בישראל הממוצעת.
    אבל זה בדיוק מה שזה תורם לו.
    הבנה שהכלי עשה הרבה יותר קילומטרז מהממוצע.
    זה אומר המון, בטח שלא מדובר בכלי ייחודי ששווה להתלבט עליו.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה


    אבל זה בדיוק מה שזה תורם לו.
    הבנה שהכלי עשה הרבה יותר קילומטרז מהממוצע.
    זה אומר המון, בטח שלא מדובר בכלי ייחודי ששווה להתלבט עליו.
    בשביל ההבנה שהכלי עשה קילומטראז' מעל לממוצע מספיק לעבור על הלוח.
    כמו כן, מהשאלה של הפות"ש משתמע לי לפחות שהוא מבין שמדובר בק"מ גבוה מהמקובל לשנתון ולא מחפש שתפנו את תשומת ליבו לנקודה הזאת.
    מה שהוא ביקש זה שיסבירו לו מהן הסכנות וההשלכות ברכישת כלי כזה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בשביל ההבנה שהכלי עשה קילומטראז' מעל לממוצע מספיק לעבור על הלוח.
    כמו כן, מהשאלה של הפות"ש משתמע לי לפחות שהוא מבין שמדובר בק"מ גבוה מהמקובל לשנתון ולא מחפש שתפנו את תשומת ליבו לנקודה הזאת.
    מה שהוא ביקש זה שיסבירו לו מהן הסכנות וההשלכות ברכישת כלי כזה.

    לשים את הדיון על מי צודק בשאלות סטטיסטיות, העובדה שהכלי עשה פי 2 מהנסועה מהממוצעת הוא משמעותי ביותר (בטח ובטח שזה כלי לא ייחודי עם מבחר די גדול בשוק היד שנייה).
    הפות"ש התמקד בנקודה האם קילומטרז גבוה כזה עלול להוות בעיה בהמשך.
    כמובן שלא ניתן לחזות את העתיד אבל יש יותר סיכוי שכלי עם 103,000 ק"מ ב-4 שנים יחווה תקלה חמורה מאשר כלי בן 6 שנים עם 50,000 ק"מ (כמובן שזה סה"כ יותר סיכוי, לא בהכרח אומר שזה מה שייקרה).
    נכון, יש עוד המון גורמים (נגיד מי רכב על הכלי, אבל זה לא באמת אפשר לדעת) אבל מכיוון שיש המון כלים כאלה, אין סיבה להתעקש עליו.
    ראיתי את המודעה של הכלי הרלוונטי והמחיר המבוקש הוא 20.5 אלף ש"ח.
    יש כלי, שנתון 2017 ב27 אלף עם 50 אלף ק"מ (ונניח שהמחיר הסופי יהיה נמוך יותר).
    ובכלל, בתוספת של בין 5000 ש"ח-10,000 ש"ח (תלוי יכולת כמובן) ניתן לרכוש כלי משנתון 2017 ואולי אפילו 2018 עם קילומטרז נמוך משמעותית.
    וכמו שציינת בעצמך, בקילומטרז כזה, גם אם המנוע פיקס, יש בלאי נוסף (משמעותי לא פחות) שטיפול בו ייעלה סכום נכבד.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כמובן שלא ניתן לחזות את העתיד אבל יש יותר סיכוי שכלי עם 103,000 ק"מ ב-4 שנים יחווה תקלה חמורה מאשר כלי בן 6 שנים עם 50,000 ק"מ (כמובן שזה סה"כ יותר סיכוי, לא בהכרח אומר שזה מה שייקרה).
    אז זהו שלא.
    ללא התייחסות לאופי הנסיעה ולטיב התחזוקה זה פשוט לא נכון.
    רוצה דוגמה? בבקשה.

    כלי א' - של הייטקיסט שגומע 25 אלף ק"מ בשנה, בכביש בינעירוני (נניח - מאריאל לחולון מדי יום), בסגנון רכיבה "הגנתי מתון" - שיוט 120-130 בגז קבוע ואז נסיעה מתונה על 60-70 קמ"ש בשוליים. כל הטיפולים בזמן, השמן עובר 200 שעות מנוע גג גם אם ההחלפות כל 12 אלף ק"מ (ואם הבעלים מחליף כל 6 - זה יהיה כ-100 ש"מ, ואז בכלל מדובר בשמן טרי תמידית). הקלאץ' והגיר מופעלים פעמים מעטות בנסיעה. הבולמים והמיסבים לא סופגים אימפקטים משמעותיים, כי הסלילה בכבישים הנ"ל טובה.

    כלי ב' - של מורה לגיטרה שגומע 12 אלף ק"מ בשנה, בעליו מסתובב בין לקוחות בתל אביב וסביבתה. הבעלים נוסע את הפקקים של החיים מדי יום, בסגנון רכיבה "התקפי". הוא רוקד על הגיר, מנגן על הקלאץ', הבולמים מתרסקים עשרות ומאות פעמים בנסיעה על מפגעי הסלילה של דרום ת"א. נניח והבעלים מחליף שמן כל 12 אלף ק"מ (לפי הספר) מה שאומר שהשמן אצלו עובר 400-500 שעות מנוע בין ההחלפות - שזה מוגזם גם עבור שמן סינטטי איכותי.

    גם בלי התייחסות למחיר, אני מבטיח שהכלי הראשון יהיה במצב מכאני הרבה יותר טוב.
    אם נתייחס לזה שעקב הקילומטראז' ה"גבוה" ניתן להתמקח על המחיר ולרכוש את הכלי הראשון בעשרות אחוזים מתחת למחירון, בעוד שהכלי השני יעלה +/- מחירון עקב "נתונים טובים" (ביטוי מטומטם אך פופולארי)... אז אני חושב שההחלטה היכן לשים את הכסף שלך מעולם לא הייתה קלה יותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אז זהו שלא.
    ללא התייחסות לאופי הנסיעה ולטיב התחזוקה זה פשוט לא נכון.
    רוצה דוגמה? בבקשה.

    כלי א' - של הייטקיסט שגומע 25 אלף ק"מ בשנה, בכביש בינעירוני (נניח - מאריאל לחולון מדי יום), בסגנון רכיבה "הגנתי מתון" - שיוט 120-130 בגז קבוע ואז נסיעה מתונה על 60-70 קמ"ש בשוליים. כל הטיפולים בזמן, השמן עובר 200 שעות מנוע גג גם אם ההחלפות כל 12 אלף ק"מ (ואם הבעלים מחליף כל 6 - זה יהיה כ-100 ש"מ, ואז בכלל מדובר בשמן טרי תמידית). הקלאץ' והגיר מופעלים פעמים מעטות בנסיעה. הבולמים והמיסבים לא סופגים אימפקטים משמעותיים, כי הסלילה בכבישים הנ"ל טובה.

    כלי ב' - של מורה לגיטרה שגומע 12 אלף ק"מ בשנה, בעליו מסתובב בין לקוחות בתל אביב וסביבתה. הבעלים נוסע את הפקקים של החיים מדי יום, בסגנון רכיבה "התקפי". הוא רוקד על הגיר, מנגן על הקלאץ', הבולמים מתרסקים עשרות ומאות פעמים בנסיעה על מפגעי הסלילה של דרום ת"א. נניח והבעלים מחליף שמן כל 12 אלף ק"מ (לפי הספר) מה שאומר שהשמן אצלו עובר 400-500 שעות מנוע בין ההחלפות - שזה מוגזם גם עבור שמן סינטטי איכותי.

    גם בלי התייחסות למחיר, אני מבטיח שהכלי הראשון יהיה במצב מכאני הרבה יותר טוב.
    אם נתייחס לזה שעקב הקילומטראז' ה"גבוה" ניתן להתמקח על המחיר ולרכוש את הכלי הראשון בעשרות אחוזים מתחת למחירון, בעוד שהכלי השני יעלה +/- מחירון עקב "נתונים טובים" (ביטוי מטומטם אך פופולארי)... אז אני חושב שההחלטה היכן לשים את הכסף שלך מעולם לא הייתה קלה יותר.
    ואתה מניח שניתן לדעת אופי רכיבה של מוכר אקראי?
    ובנוסף תיארת פה שני מקרי קיצון של רוכב "מושלם" וקילומטרז גבוה ורוכב "גרוע" עם קילומטרז נמוך.
    ברוב המקרים זה לא המצב, אפילו לא קרוב.
    בהינתן העובדה שאין לנו יכולת לדעת את אופי הרכיבה של מוכר רנדומלי (ואפשר להניח שרוכב גרוע לא יחשוף בפניך את עובדתו ככזה) אפשר להסתמך בעיקר על נתונים יבשים (קילומטרז, תיעוד של טיפולים) ובדיקה של גורם חיצוני.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    ואתה מניח שניתן לדעת אופי רכיבה של מוכר אקראי?
    ובנוסף תיארת פה שני מקרי קיצון של רוכב "מושלם" וקילומטרז גבוה ורוכב "גרוע" עם קילומטרז נמוך.
    ברוב המקרים זה לא המצב, אפילו לא קרוב.
    בהינתן העובדה שאין לנו יכולת לדעת את אופי הרכיבה של מוכר רנדומלי (ואפשר להניח שרוכב גרוע לא יחשוף בפניך את עובדתו ככזה) אפשר להסתמך בעיקר על נתונים יבשים (קילומטרז, תיעוד של טיפולים) ובדיקה של גורם חיצוני.

    כן, אני בד"כ יודע לזהות בשיחה עם המוכר ולפי מצב האופנוע את סגנון הרכיבה. זאת גם לא חוכמה גדולה להבין משיחה עם אדם מה תוואי הנסיעות שלו. בקיצור, יש כל מני טריקים קטנים בבדיקת האופנוע ובתשאול של המוכר, שמאפשרים להבין איך השתמשו באופנוע ברמה די גבוהה של ודאות.
    מה אם המוכר מסתיר מידע? מתחמק? מספר סיפורי אלף לילה ולילה? יש מספיק דגים בים ויש מספיק אופנועים בחוץ, אם זה אופנוע מדגם פופולארי - אין שום סיבה לקנות מאדם שמעלה חשדות לרמאות (וזה ה-Big no no האמיתי, ולא עוד כמה עשרות אלפי קילומטרים על המד).
    כך שלא, אני לא מסכים איתך ש"אין לנו יכולת לדעת את אופי הרכיבה של מוכר" זאת "עובדה".
    מבחינתי לא מדובר בעובדה אלא בדיעה אישית שלך. הניסיון שלי מראה שהטענה הזאת לכל הפחות אינה מדוייקת.

    אגב, לא הבנתי מה כל-כך קיצוני בדוגמאות שהבאתי.
    רוכב א' "מושלם"? למה? מה, ציינתי משהו בסגנון "הבולם האחורי הוחלף לאוהלינס, שמן בפורנט הוחלף בכל טיפול גדול, פעם בשנתיים גירוז של כלל המיסבים באופנוע"? נדמה לי שלא. בסך הכל - התייחסתי לאדם רגוע שנוסע בית-עבודה, מטפל בזמן ומתפעל את הכלי בצורה נאותה. אני כזה, ולפחות עוד כמה מחבריי כאלה.
    או שלדעתך 25 אלף ק"מ בשנה זה קילומטראז' "קיצוני"? אם כן, אאלץ להזכיר לך שיש מדינה גם מחוץ לת"א-חולון-הרצליה. במדינה הזאת יש מאות אלפי אנשים, שנוסעים ברכבם (הפרטי או הדו-גלגלי) 40-60 קילומטר לכיוון על מנת להגיע מבית לעבודה. פגשתי גם כאלה שנסעו 100 לכיוון, אבל אלה באמת אנשים מיוחדים.

    רוכב ב' "גרוע"? לא אמרתי את המילה הזאת, וגם לא התכוונתי להגיד אותה. דברנו על בן אדם שמטפל בזמן, ופשוט רוכב באופן יותר אגרסיבי ובתוואי שרוב רובו עירוני צפוף - ממה שראיתי ברחובות ת"א, כך מתנהגים מעל ל-50% מהרוכבים.

    כך שאני ממש לא מבין מה קיצוני בדוגמה שלי. לדעתי היא דווקא מצויינת ומעבירה בדיוק את המסר שלשמו היא הומצאה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-03-2020, 08:29
  2. מנוע נכבה אחרי שיפוץ מנוע כללי
    על ידי Manoa בפורום פורום טכני
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 05-11-2019, 19:44
  3. וויברציות עקב מגן מנוע cb500x
    על ידי spa-i0 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-02-2018, 22:59
  4. Honda CB500X מנוע זייף במהירות
    על ידי kanter.m בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-01-2017, 20:49
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-07-2016, 19:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO