למרות שכולנו נרתעים ו-"מפחדים" מהעתיד החשמלי, אני לא חושב שמישהו מאיתנו מהווה גורם משפיע בהחלטות היצרנים.
הם רוצים למכור, וכמה שיותר. אף אחד לא חושב שסוללות הן באמת ידידותיות לסביבה (חוץ מצרכני הקצה, וזה רק בעזרת חברות הפרסום שדוחפות לנו את זה לראש).
הנקודה שלי היא שהיצרנים חושבים על הדור הבא - הילדים של כולנו והילדים שלהם שיבואו.
והם, כבר נולדים לעולם בו מתחיל להיות מוזר לנסוע ברכב מונע בנזין.
עולם בו טסלה היא פסגת השאיפות, בדיוק כמו אייפון. להם כבר לא ישנה אם זה 2 או 3 או 4 צילינדרים.
הם ירצו פיצ'רים שניתן לקנות בחנות האפליקציות של הרכב. משם הם יגזרו את הייחודיות של הרכב שלהם. היצרנים מתאימים את הרכבים לכך - והופכים את המוצר לשירות ובכך מגדילים את ההכנסות שלהם.
לנו זה נראה מוזר, אך לדורות הבאים זה ייראה הכי נורמלי שאפשר.


ציטוט ההודעה בתגובה