קפיץ לבן חלש מהקפיץ האוריגינלי בדכ והוא מיועד לפולי ולרולים שבאו איתו בערכה.
להשאיר אותו לא יפגע בכלום זה פשוט לא יעבוד טוב.
אני בעלים של דאון טאון 250,
כאשר קניתי אותו אותו היה מורכב עליו מולטיוריאטור של מלוסי, כלומר קפיץ מרכזי לבן ובית משקולות עם משקולות ומשולשים, התגובה של הקטנוע הייתה מצויינת אך ממידע שקראתי זה מאמץ את המנוע יותר וגם הרגשתי את זה במהירות גבוהה ולכן רציתי להסיר את זה, תחילה הורדתי את הבית משקולות עם המשוקולות והכל והחזרתי למקורי אך השארתי את הקפיץ, ירדו מעט הביצועים אך זה היה מצויין והרגשתי שהקטנוע פחות מתאמץ.
השגתי את הבוקסה לפתיחת הסנדלי סחיבה והסרתי גם את הקפיץ למקורי בשלב מאוחר יותר, אך הפעם דווקא לא הייתי מרוצה כל כך מהתוצאה כי מרגיש שהוא לא מעביר את מלוא הכוח גם הסגירה דיי נפגעה, מה שכן נראה שהוא עובד על טורים מעט יותר נמוכים.
השאלה שלי, האם יש מניעה להשאיר רק את הקפיץ הלבן של מלוסי בוריאטור?
האם יפגע במשהו כי זה לא משולב עם המשקולות וכו?
והאם תיהיה פגיעה מסויימת במנוע כמו עם הוריאטור כולו או רק בגלל שזה הקפיץ לא אמורה להיות?
אשמח לעזרת המנוסים.
תודה מראש.
קפיץ לבן חלש מהקפיץ האוריגינלי בדכ והוא מיועד לפולי ולרולים שבאו איתו בערכה.
להשאיר אותו לא יפגע בכלום זה פשוט לא יעבוד טוב.