הבנתי שבזמן שהאופנוע נוסע אז מיוצר מתח במקביל במצבר.. השאלה זה אם גם כשהאופנוע בתזוזה בניוטרל למשל בירידה ארוכה אז גם נוצר מתח? אם כן יכול להיות מצב שמישהו ירד ירידה של כמה קילומטרים בניוטרל וזה יפגע במערכת חשמל? (כל מה שקשור גם למייצב מתח)
איך פועל המייצב מתח? יש מצב שהוא פועל רק כשהאופנוע נמצא בהילוך? אם כן אז יש מצב שבגלל זה שהייתי נוסע תקופה בירידות ארוכות בניוטרל אז בגלל זה הפנסים היו נשרפים לי? פשןט מאז שהפסקתי לרכב בניוטרל בירידות הפסקתי להחליף פנסים כל חודשיים