אני לא יודע אם מדובר ביצרנים כמו שמדובר בתועמלני אג'נדה שמתפקדים במקרה כעורכים וכתבים לענייני סביבה ורכב. לי נראה שיש כמה דרישות בעייתיות כמו שכל האוטונומיות ידברו ביניהם או שהיצרנים יסכימו ביניהם על כללים ונורמות, וידברו עם מערכת ניהול מרכזית (כי אחרת היעילות התחבורתית נפגמת) וכמובן שנדרשת עמידות גבוהה למתקפות סייבר. בעולם שבו יצרנים בקושי הסכימו על TYPE C ורק לאחרונה מדובר בציפיה מגוחכת. המעבר הזה לא יקרה, לעולם. בכלל, מבחינת הציבור- עדיף לפתח תחבורה ציבורית אוטונומית ולא רכבים פרטיים. זה בלופ גדול כמעט כמו הכוונה להפחית את זיהום כדור הארץ ע"י קומץ גיבורי סביבה ישראליים שגרים בצנטרום התלביבי- על חשבון רוב הציבור.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
שרת התחבורה והטמפרטורה בקרונות, הכריזה על מצב חירום בתחבורה...איפה זה פוגש אתכם?
ואיפה לעזאזל כולנו נשלם מחיר יקר...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
קודם כל טוב שמי שהאחריות מוטלת בידו מודה שיש מצב חירום בתחום אחריותו.
מדינת ישראל לא רוצה תח"צ
זה לא משנה מאיזה צד של המתרס כולל הירוקים שרובם נוהגים על כלי רכב כל שהוא ומאוננים לנו בשכל על חשמל ושמירה על הטבע.
אם המדינה באמת הייתה רוצה שנעבור לתחבות המונים היא בתור התחלה הייתה דואגת ליעל את התח"צ והכוונה שגם בשעות מתות תהיה זמינות של אוטובוסים וכמובן בשבתות וחגים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לתחב"צ אפקטיבי בישראל יש רמת היתכנות אפסית מבחינה כלכלית הנדסית ופוליטית. יכול להיות שיקימו פתרונות נקודתיים לחלק קטן מהציבור שלא יפתרו את בעיית העומס בכבישים לרובנו. העתיד כרגע נראה כמו פקק אחד גדול. בחלומי מערכת קרונות אישיים מודולרית וצרה על גלגלים שמסיעה על הכביש לקוחות בסוג של רכבת ארוכה ומהירה שמתפצלת ומרכיבה רכבות מחדש בתנועה בלתי פוסקת. הקרון עוצר ביעד וממשיך עד ללקוח הקרוב ביותר. אין זיהום, אין פקקים, אין צפירות, אין רכוש אישי, אין אופנועים וקטנועים רק רובוטים ומערכת הפעלה תחבורתית שיודעת לחשב בדיוק של שניה את זמן ההגעה. ואז התעוררתי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לגבי תח"צ - זה שצריך אולי אבל עושה את זה בחוסר רצון וכך זה נראה.
לגבי המסע שלך - זה אחלה לרכב באופנוע לחניון של תחנת הרכבת ואז לרדת בקרייה שסמוך אליה נמצאת התחנה.
אבל אם נביט על רוב שכונות ירושלים אתה עובר מסע כומתה.
יוצא מהבית - הולך כמה דקות לתחנת האוטובוס הקרובה.
אם יש לך מזל אתה מחכה דקה בדרך כלל אין מזל ואתה עומד 15 דקות וצפונה ואם יש לך פחות מזל האוטובוס מלא ולא עוצר ואתה נתון לחסדיי אבא שבשמיים ובארץ שיקח אותך.
עליתה לאוטובוס משמאלך מסריחול ומימינך נימפומנית מלפניך עבדול ומאחוריך גייטול ואתה מחזיק בברזל במטרה לא ליפול אחרי שאיזה מגעילול ספק ליקק אותו ספק מרח עליו נזלת ומתפלל שיפעילו מזגן בקיץ.
מגיע אחרי פרק זמן לא ידוע ואז או שאתה צריך להחליף לרכבת הקללה או שאתה צריך אוטובוס נוסף.
עולה על הקללה שוב מקפיד להזהר מהנזלת על העמודים ושמח שיש מושב שלפני שעה הקיא עליו איזה פעוט חמוד מתיישב ואחרי שאתה קם מגלה שמתחת לקיא איזה עארס השאיר מסטיק.
יורד מהרכבת אם יש לך מזל אתה במחוז חפציך ןעליך ללכת בגשם הסוער מספר דקות עד ליעד.
או שאתה צריך לקחת עוד אוטובוס לפילגש הגרושה החרמנית שמחכה לך באיזו וילה מפוארת שהמרחק ממנה לתחנה הוא קילומטר כי מי שגר בוילה לא ממש נוסע בתח"צ למעט מוניות ואז מגלה שאחרי שהגעת מסריח דביק ובאיחור היא כבר לא בעניין ורק מחכה שתעלה על המונית שהיא בשמחה תסבסד לך כדי לוודא שלא תחזור.
כמובן שזה תרחיש מציאותי אחד מיני רבים
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!