עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 38

אשכול: מצבר מת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55

    מצבר מת

    שלום,
    היום באתי להתניע אחרי שלא רכבתי מיום רביעי (סליחה, גשם+רוכב חדש, לא לצלוב)
    מנסה להתניע ולוקח כמה שניות ואז יש רעש מוזר של "קרררררררררר"
    אני מסתכל באפליקציה שיש לי וכתוב שהמצבר חלש (שבדגימה האחרונה הוא הראה שהמצבר תקין)
    יש דרך לפתור את הבעיה בלי חור בכיס? מאז שקניתי את האופנוע הזה רכבתי עליו יחסית מעט ושילמתי עליו ממש הרבה

    תודה מראש!

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ראשית,
    ניתן להטעין אותו. או בנסיעה ארוכה או ע"י מטען (עדיף).
    שנית,
    אם הוא נח הרבה נוסע נסיעות קצרות, בהחלט ייתכן שהוא נפרק. זה שהוא היה תקין לפני שבוע, לא אומר כלום.
    בן כמה המצבר?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ראשית,
    ניתן להטעין אותו. או בנסיעה ארוכה או ע"י מטען (עדיף).
    שנית,
    אם הוא נח הרבה נוסע נסיעות קצרות, בהחלט ייתכן שהוא נפרק. זה שהוא היה תקין לפני שבוע, לא אומר כלום.
    בן כמה המצבר?
    זהו, שכל הנסיעות שלי איתו עד עכשיו היו 40 ק"מ ביום לפחות וגם רכבתי יחסית מהר (הבנתי שהמהירות משנה)
    הוא נח מיום רביעי שעבר (אחרי שרכבתי איתו 40 ק"מ),
    אני לא יודע בן כמה המצבר אבל האופנוע מ-2017 והבנתי שהחליפו אותו כבר
    ובקשר לתקינות יש לי את האפליקציה של GBH אם אתה מכיר וכתוב לי גם עכשיו שהמצב מצבר הוא "תקין"...

    איך אני מתניע את האופנוע בשביל לפחות להטעין אותו?
    ואיך לדעת איזה מטען אני צריך לקנות?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    עוד הערה:
    כשאני מנסה להדליק את האופנוע אין רעש מכלום, הכל שקט...

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני לא יודע מה זה אפליקציית gbh,
    אבל אם זה משהו שמתחבר לobd, או בכלל, לוקח נתונים ממחשב האופנוע, סביר שהיא סהכ נותנת קריאה של מתח המצבר
    לעתים מצבר גמור יתן מתח מעט נמוך אך עדיין בגדר ה"סביר" כשהוא לא תחת עומס, אבל כשיידרש לתת עבודה (וסטארטר הוא העבודה הכי כבדה של מצבר אופנוע), הוא פשוט לא מסוגל לייצראת הזרם הדרוש .
    זה ילווה גם בנפילת מתח משמעותית בזמן מתן הסטארטר.
    עכשיו....
    דיברנו על מצבר מכיוון שזה הכי נפוץ, וגם כי רעשי התקתוק אופייניים. אבל גם מגעים רופפים יכולים לדמות זאת.
    אם אתה לא שומע אף רעש בפתיחת סוויצ' (משאבה), אתה כבר עלול להיות במחוזות של קילסוויצ', משבת רגלית צד, אימובילייזר ועוד. אבל החשוד העיקרי, בעיני הוא עדיין המצבר.
    בדיקת מצבר ניתן לעשות פעם ראשונה על הדקיו עם מד מתח,
    ופעם שניה בעומס.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני לא יודע מה זה אפליקציית gbh,
    אבל אם זה משהו שמתחבר לobd, או בכלל, לוקח נתונים ממחשב האופנוע, סביר שהיא סהכ נותנת קריאה של מתח המצבר
    לעתים מצבר גמור יתן מתח מעט נמוך אך עדיין בגדר ה"סביר" כשהוא לא תחת עומס, אבל כשיידרש לתת עבודה (וסטארטר הוא העבודה הכי כבדה של מצבר אופנוע), הוא פשוט לא מסוגל לייצראת הזרם הדרוש .
    זה ילווה גם בנפילת מתח משמעותית בזמן מתן הסטארטר.
    עכשיו....
    דיברנו על מצבר מכיוון שזה הכי נפוץ, וגם כי רעשי התקתוק אופייניים. אבל גם מגעים רופפים יכולים לדמות זאת.
    אם אתה לא שומע אף רעש בפתיחת סוויצ' (משאבה), אתה כבר עלול להיות במחוזות של קילסוויצ', משבת רגלית צד, אימובילייזר ועוד. אבל החשוד העיקרי, בעיני הוא עדיין המצבר.
    בדיקת מצבר ניתן לעשות פעם ראשונה על הדקיו עם מד מתח,
    ופעם שניה בעומס.
    כשאני מסובב את הסוויץ' יש את הרעשים הרגילים, גם כשאני מכבה את הקילסוויץ' יש את הרעשים הנורמליים,
    רק כשאני לוחץ את הלחצן של ההצתה אז אין רעש בכלל של כלום, גם לא הרעש של ה"חניקה" של המצבר של ה-3 פעמים לפני שהכלי נדלק

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eos צפיה בהודעה
    איך אני מתניע את האופנוע בשביל לפחות להטעין אותו?
    או עם כבלים או בדרדור/דחיפה.
    כבלים- לחבר לרכב של השכן ולהניע.
    דרדור/דחיפה- שים הילוך שלישי, אם יש ירידה דרדר, אם אין אז שמישהו ידחף אותך כשהקלאץ לחוץ, וכשיש מספיק תנופה שחרר קלאץ. ברגע ההנעה יש לתת גז וללחוץ ישר על הקלאץ שוב. אם אינך בטוח שאתה מיומן בזה אל תעשה על עצמך ניסויים, תניע עם כבלים.
    אחרי שיניע סע איזה חצי שעה לפחות בכביש פתוח כדי שייטען קצת וסע למוסך או לחנות מצברים ובקש לבדוק את תקינות המצבר. אם יש לך וולט-מטר ואתה יודע להשתמש בו תוכל לבדוק טעינה בבית.

    *ישנה אפשרות שהמצבר עצמו תקין אבל אין טעינה תקינה שלו.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אם אין רעש בכלל יכול להיות שהמשבת לחוץ.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    או עם כבלים או בדרדור/דחיפה.
    כבלים- לחבר לרכב של השכן ולהניע.
    דרדור/דחיפה- שים הילוך שלישי, אם יש ירידה דרדר, אם אין אז שמישהו ידחף אותך כשהקלאץ לחוץ, וכשיש מספיק תנופה שחרר קלאץ. ברגע ההנעה יש לתת גז וללחוץ ישר על הקלאץ שוב. אם אינך בטוח שאתה מיומן בזה אל תעשה על עצמך ניסויים, תניע עם כבלים.
    אחרי שיניע סע איזה חצי שעה לפחות בכביש פתוח כדי שייטען קצת וסע למוסך או לחנות מצברים ובקש לבדוק את תקינות המצבר. אם יש לך וולט-מטר ואתה יודע להשתמש בו תוכל לבדוק טעינה בבית.

    *ישנה אפשרות שהמצבר עצמו תקין אבל אין טעינה תקינה שלו.
    סבבה, תודה רבה!

    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אם אין רעש בכלל יכול להיות שהמשבת לחוץ.
    איזה משבת?

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    יש על הקידון כפתור כיבוי מהיר - משבת.
    תבדוק שלא לחצת עליו בטעות.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה השלב בו אתה מחפש את שרשור "לא מניע" וקורא אותו לפני שג'ק r1 נועל אותך.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    יש על הקידון כפתור כיבוי מהיר - משבת.
    תבדוק שלא לחצת עליו בטעות.
    כאילו הקילסוויץ'?
    כי אם כן אז בדקתי והוא כבוי

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    זה השלב בו אתה מחפש את שרשור "לא מניע" וקורא אותו לפני שג'ק r1 נועל אותך.
    כבר כתבתי שבדקתי, הכל טוב לל

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא מצאתי התייחסות כזאת, מחילה.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eos צפיה בהודעה
    כשאני מסובב את הסוויץ' יש את הרעשים הרגילים, גם כשאני מכבה את הקילסוויץ' יש את הרעשים הנורמליים,
    רק כשאני לוחץ את הלחצן של ההצתה אז אין רעש בכלל של כלום, גם לא הרעש של ה"חניקה" של המצבר של ה-3 פעמים לפני שהכלי נדלק
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לא מצאתי התייחסות כזאת, מחילה.
    עד היום לא היה לי זמן להתעסק עם האופנוע, מחר אזמין מצבר עד הבית בתקווה שגם יתקינו ואעדכן למקרה ומישהו יחפש וייראה את התוצאה

    ועוד משהו,
    יש סיבות שבגללן אני לא אוכל נגיד לרכב שבוע על האופנוע,
    האם יש פתרון לזה שהמצבר לא ימות לי כל שני וחמישי?

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מטען חכם. מאוד מקובל באופנועי אספנות.
    מחברים את המחבר המהיר שלו באופן קבוע למצבר ומשאירים אותו במקום שנוח להתחבר אליו.. לחילופין, ברז על המינוס של המצבר, גם, במקום נגיש. זה עובד רק בתנאי שאין לך אזעקה או מערכת איתור, כי זה יחסל את הסוללת גיבוי, וכשהיא מתה, זה עושה בלאגן בחשמל של האופנוע.
    אבל,
    אם אתה רוכב רוב הזמן, ורק מדי פעם קורה שהאופנוע עומד שבוע, לא צריך להפרק המצבר. אם מצבר חדש נפרק תוך כמה ימים, שווה לבדוק גנבי זרם. (כל מה שהותקן בארץ, החל מאזעקה, דרך איתוראן, מצלמות, פנסים וכו...).

אשכולות דומים

  1. Mt 07 מצבר
    על ידי Avivmt07 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26-03-2018, 15:10
  2. מצבר חדש
    על ידי lior בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-01-2018, 15:49
  3. מצבר חדש
    על ידי Tunfash בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 06:57
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 19:38
  5. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 20:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO