
 נכתב במקור על ידי 
ayalzo
					
				 
				מטען חכם. מאוד מקובל באופנועי אספנות.
מחברים את המחבר המהיר שלו באופן קבוע למצבר ומשאירים אותו במקום שנוח להתחבר אליו.. לחילופין, ברז על המינוס של המצבר, גם, במקום נגיש. זה עובד רק בתנאי שאין לך אזעקה או מערכת איתור, כי זה יחסל את הסוללת  גיבוי, וכשהיא מתה, זה עושה בלאגן בחשמל של האופנוע.
אבל,
אם אתה רוכב רוב הזמן, ורק מדי פעם קורה שהאופנוע עומד שבוע, לא צריך להפרק המצבר. אם מצבר חדש נפרק תוך כמה ימים, שווה לבדוק גנבי זרם. (כל מה שהותקן בארץ, החל מאזעקה, דרך איתוראן, מצלמות, פנסים וכו...).