או עם כבלים או בדרדור/דחיפה.
כבלים- לחבר לרכב של השכן ולהניע.
דרדור/דחיפה- שים הילוך שלישי, אם יש ירידה דרדר, אם אין אז שמישהו ידחף אותך כשהקלאץ לחוץ, וכשיש מספיק תנופה שחרר קלאץ. ברגע ההנעה יש לתת גז וללחוץ ישר על הקלאץ שוב. אם אינך בטוח שאתה מיומן בזה אל תעשה על עצמך ניסויים, תניע עם כבלים.
אחרי שיניע סע איזה חצי שעה לפחות בכביש פתוח כדי שייטען קצת וסע למוסך או לחנות מצברים ובקש לבדוק את תקינות המצבר. אם יש לך וולט-מטר ואתה יודע להשתמש בו תוכל לבדוק טעינה בבית.
*ישנה אפשרות שהמצבר עצמו תקין אבל אין טעינה תקינה שלו.



ציטוט ההודעה בתגובה