אני חשבתי, אבל אחרי מספר בירורים (נסיונות בירור) היו כמה שאלות שנותרו פתוחות.
א. מצברי ליתיום לא אוהבים חום. בחלק מהאופנועים הם ממוקמים קרוב מדי למנוע או הרדיאטור.
ב. לא הצלחתי להגיע לתשובה ברורה האם יש הגנה מפני פריקת יתר, או טעינת יתר. לא זוכר אם זה היה הטעינה או הפריקה, את הבירור עשיתי לפני שנה++ לגבי המצברים שנמכרים כאן בארץ. כאן אנחנו נכנסים ל"דארק סייד" של סוללות הליתיום, ובסוף החלטתי לרדת מזה (אין לי צורך אמיתי. המשקל משחק פחות תפקיד אצלי, ואני נוסע כמעט כל יום נסיעה לא קצרה).


					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה