לא ציינת אם יש לך רישיון מוגבל או לא?
ואיזה גובה אתה?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
אהלן, מתכנן לקנות בימים הקרובים את האופנוע הראשון שלי. בכדי לא לעשות צעד טיפשי, אני רוצה לשמוע עוד כמה דעות לפני הרכישה.
האופנוע ישמש בעיקר לסופשי שבוע, אך מדיי פעם גם נסיעות לעבודה (60 ק"מ בטוטאל).
הונדה מציעים כרגע מחיר מאוד אטרקיטיבי עבור ה CB500F, אם אני לא טועה 40,222 ש"ח.
מצד שני, ה- SV650, מוצע ב- 48,000 ש"ח, ופותח לי קטגוריה אחרת לגמרי, בהוספה דיי מזערית של כמה אלפי שקלים.
על מה הייתם הולכים בהתאם למצב שלי?
תודה.
לא ציינת אם יש לך רישיון מוגבל או לא?
ואיזה גובה אתה?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
צודק, יש לי רישיון מוגבל A1, אני 1.73
האם שקלת את ה סי בי איקס?
קצת שונה, ״נוטה״ יותר לדו״ש - הרבה יותר פרקטי לעבודה, ובנסיעה עירונית.
קניתי sv650 מוגבל בתור אופנוע ראשון ואני לא ממליץ הגם שהוא קצת שופר מאז. בכלל, ממליץ לחשוב פעמיים לפני שקונים אופנוע מוגבל.
הcb500f עומד לפני החלפה רצינית יחסית לצד סוף השנה ומכאן המחיר.
מציע לפזול למטה לאופנועים כמו הנינג׳ה 400, cb300, דיוק 390/סוורטפילן 401 וכו. הם מתאימים יותר למתחילים, המכלולים מסביב למנוע יותר טובים (חלקם גם חזקים יותר ביחס כח/משקל...) והם ישאירו עודף. אתה תהנה מהם יותר.
לא יכול לחוות דעה על ההונדה אבל על הSV רכבתי כמה פעמים, זה אופנוע מעולה למתחילים בוגרים, כח נשלט וקליל וחוסך ממך את כל אופנועי הבררה שמיוצרים בתאילנד או הודו (קטגוריית ה300-400)
אתה תהנה ממנו, תמורה טובה לכסף
אמנם לא רכבתי על הגרסה המוגבלת, אבל מרכיבה קצרה על הדגם הקודם + סיבוב חניה על הדגם החדש בגרסה "מוגבלת ברישיון" - מחזק.
אחלה אופנוע באחלה מחיר, מה גם שהוא made in japan. אחד הכלים היותר-אמינים בשוק.
על סדרת ה-500 של הונדה רכבתי בגרסתם הקודמת, ולטעמי הם מרגישים פשוטים וזולים יותר מה-SV (למרות שאלה עדיין כלים מוצלחים ואמינים מאוד). באופן אישי, הייתי בוחר ב-SV ולו רק בגלל העיצוב היפיפה, ושאר היתרונות שלו היו רק מחזקים את ההחלטה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ארגז על האופנוע יראה טוב יותר על ההונדה ואתה לא רוצה לרכוב בלי מקום לציוד.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
רגע של רצינות.
רוב האופנועים בארץ הם אופנועים לתכלית ולא אופנועי פאן לסוף שבוע.
לארגז תכלית לשמירה על האופנוע הגנתו ומרחיב את אופן השימוש באופנוע ומייעל אותו.
הרבה נמנעים להרכיב ארגז על האופנוע בגלל תדמית או מראה.
יש אופנועים שארגז מאחור מתאים להם ויש כאלה שפחות, אז אם אתה שייך לאלה שמחפשים גם
נראות צריך להתאים את הארגז לאופנוע ולהפך. עניין של טעם...
מה בארגז?
כיסוי לאופנוע על מנת שלא להחנות אותו חשוף:
1. לעיניים זרות כי מה שהעין לא רואה היד לא לוקחת
2. לשמש רוח גשם אבק.
שרשרת נעילה-לא משאירים אופנוע נעול לעצמו.
קומפרסור וקצת כלי עבודה ראשוניים לתיקון וחילוץ.
אמצעי לתיקון פנצ'ר.
שונות.
אם אתה בוחר לוותר על זה סבבה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לא חייבים ארגז יש פתרונות מצוינים אחרים שגם נראים טוב יותר.
הפתרון זה NC
יש ארגז במקום מיכל דלק ולטעמי לפחות כלי נאה.
הרשיון שלך גם כך מוגבל אז להערכתי NC מוגבל עשוי להיות רכישה מעניינת
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI