עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: CB500F vs SV650 - אופנוע ראשון פער מחירים נמוך

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    3

    CB500F vs SV650 - אופנוע ראשון פער מחירים נמוך

    אהלן, מתכנן לקנות בימים הקרובים את האופנוע הראשון שלי. בכדי לא לעשות צעד טיפשי, אני רוצה לשמוע עוד כמה דעות לפני הרכישה.
    האופנוע ישמש בעיקר לסופשי שבוע, אך מדיי פעם גם נסיעות לעבודה (60 ק"מ בטוטאל).

    הונדה מציעים כרגע מחיר מאוד אטרקיטיבי עבור ה CB500F, אם אני לא טועה 40,222 ש"ח.
    מצד שני, ה- SV650, מוצע ב- 48,000 ש"ח, ופותח לי קטגוריה אחרת לגמרי, בהוספה דיי מזערית של כמה אלפי שקלים.
    על מה הייתם הולכים בהתאם למצב שלי?

    תודה.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    לא ציינת אם יש לך רישיון מוגבל או לא?
    ואיזה גובה אתה?

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    3
    צודק, יש לי רישיון מוגבל A1, אני 1.73

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    האם שקלת את ה סי בי איקס?
    קצת שונה, ״נוטה״ יותר לדו״ש - הרבה יותר פרקטי לעבודה, ובנסיעה עירונית.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    קניתי sv650 מוגבל בתור אופנוע ראשון ואני לא ממליץ הגם שהוא קצת שופר מאז. בכלל, ממליץ לחשוב פעמיים לפני שקונים אופנוע מוגבל.
    הcb500f עומד לפני החלפה רצינית יחסית לצד סוף השנה ומכאן המחיר.

    מציע לפזול למטה לאופנועים כמו הנינג׳ה 400, cb300, דיוק 390/סוורטפילן 401 וכו. הם מתאימים יותר למתחילים, המכלולים מסביב למנוע יותר טובים (חלקם גם חזקים יותר ביחס כח/משקל...) והם ישאירו עודף. אתה תהנה מהם יותר.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא יכול לחוות דעה על ההונדה אבל על הSV רכבתי כמה פעמים, זה אופנוע מעולה למתחילים בוגרים, כח נשלט וקליל וחוסך ממך את כל אופנועי הבררה שמיוצרים בתאילנד או הודו (קטגוריית ה300-400)
    אתה תהנה ממנו, תמורה טובה לכסף

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא יכול לחוות דעה על ההונדה אבל על הSV רכבתי כמה פעמים, זה אופנוע מעולה למתחילים בוגרים, כח נשלט וקליל וחוסך ממך את כל אופנועי הבררה שמיוצרים בתאילנד או הודו (קטגוריית ה300-400)
    אתה תהנה ממנו, תמורה טובה לכסף
    אמנם לא רכבתי על הגרסה המוגבלת, אבל מרכיבה קצרה על הדגם הקודם + סיבוב חניה על הדגם החדש בגרסה "מוגבלת ברישיון" - מחזק.
    אחלה אופנוע באחלה מחיר, מה גם שהוא made in japan. אחד הכלים היותר-אמינים בשוק.

    על סדרת ה-500 של הונדה רכבתי בגרסתם הקודמת, ולטעמי הם מרגישים פשוטים וזולים יותר מה-SV (למרות שאלה עדיין כלים מוצלחים ואמינים מאוד). באופן אישי, הייתי בוחר ב-SV ולו רק בגלל העיצוב היפיפה, ושאר היתרונות שלו היו רק מחזקים את ההחלטה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ארגז על האופנוע יראה טוב יותר על ההונדה ואתה לא רוצה לרכוב בלי מקום לציוד.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ארגז על האופנוע יראה טוב יותר על ההונדה ואתה לא רוצה לרכוב בלי מקום לציוד.
    קודם כל, ב-SV אפשר להוריד את הארגז - ואז הוא יפה.
    ההונדה די מכוער בלי קשר לארגז.
    שנית, אני לא חושב שארגז מכער את ה-SV.
    ודבר אחרון: לבחור אופנוע לפי "איף הוא יראה עם ארגז" זאת מערכת שיקולים די מעוותת.

    האמור לעיל בגדר דעתי האישית, כמובן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קודם כל, ב-SV אפשר להוריד את הארגז - ואז הוא יפה.
    ההונדה די מכוער בלי קשר לארגז.
    שנית, אני לא חושב שארגז מכער את ה-SV.
    ודבר אחרון: לבחור אופנוע לפי "איף הוא יראה עם ארגז" זאת מערכת שיקולים די מעוותת.

    האמור לעיל בגדר דעתי האישית, כמובן.
    רגע של רצינות.

    רוב האופנועים בארץ הם אופנועים לתכלית ולא אופנועי פאן לסוף שבוע.

    לארגז תכלית לשמירה על האופנוע הגנתו ומרחיב את אופן השימוש באופנוע ומייעל אותו.

    הרבה נמנעים להרכיב ארגז על האופנוע בגלל תדמית או מראה.

    יש אופנועים שארגז מאחור מתאים להם ויש כאלה שפחות, אז אם אתה שייך לאלה שמחפשים גם
    נראות צריך להתאים את הארגז לאופנוע ולהפך. עניין של טעם...

    מה בארגז?

    כיסוי לאופנוע על מנת שלא להחנות אותו חשוף:
    1. לעיניים זרות כי מה שהעין לא רואה היד לא לוקחת
    2. לשמש רוח גשם אבק.

    שרשרת נעילה-לא משאירים אופנוע נעול לעצמו.

    קומפרסור וקצת כלי עבודה ראשוניים לתיקון וחילוץ.

    אמצעי לתיקון פנצ'ר.

    שונות.

    אם אתה בוחר לוותר על זה סבבה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רגע של רצינות.

    רוב האופנועים בארץ הם אופנועים לתכלית ולא אופנועי פאן לסוף שבוע.

    לארגז תכלית לשמירה על האופנוע הגנתו ומרחיב את אופן השימוש באופנוע ומייעל אותו.

    הרבה נמנעים להרכיב ארגז על האופנוע בגלל תדמית או מראה.

    יש אופנועים שארגז מאחור מתאים להם ויש כאלה שפחות, אז אם אתה שייך לאלה שמחפשים גם
    נראות צריך להתאים את הארגז לאופנוע ולהפך. עניין של טעם...

    מה בארגז?

    כיסוי לאופנוע על מנת שלא להחנות אותו חשוף:
    1. לעיניים זרות כי מה שהעין לא רואה היד לא לוקחת
    2. לשמש רוח גשם אבק.

    שרשרת נעילה-לא משאירים אופנוע נעול לעצמו.

    קומפרסור וקצת כלי עבודה ראשוניים לתיקון וחילוץ.

    אמצעי לתיקון פנצ'ר.

    שונות.

    אם אתה בוחר לוותר על זה סבבה.
    אם הייתי רוכב על MV אוגוסטה, עדיין הייתי מרכיב ארגז. כך שאותי לא צריך לשכנע.
    אבל להגיד שנייקד אחד נראה יותר טוב מנייקד אחר כשיש עליו ארגז, וזאת סיבה להעדיף אותו? באמת?
    אגב, ה-SV נראה אחלה עם ארגז - רק צריך להוסיף משקף קדמי, ואז האופנוע נראה פרופורציאונלי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    לא חייבים ארגז יש פתרונות מצוינים אחרים שגם נראים טוב יותר.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    לא חייבים ארגז יש פתרונות מצוינים אחרים שגם נראים טוב יותר.
    בטח שחייבים.
    תיק זנב, תיק מיכל, תיק גב - לא מתקרבים לנוחות של ארגז. ארגזי צד קטנים לא תוטרמים הרבה לכושר הנשיאה, הגדולים מפריעים להשתחל.
    רק ארגז עליון, אין עוד מלבדו!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הפתרון זה NC
    יש ארגז במקום מיכל דלק ולטעמי לפחות כלי נאה.

    הרשיון שלך גם כך מוגבל אז להערכתי NC מוגבל עשוי להיות רכישה מעניינת

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. צמיגים, אופנוע ראשון CB500F
    על ידי arielm בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03-10-2020, 22:49
  2. אופנוע ראשון sv650 / sb500x
    על ידי Igallib בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 03-01-2019, 17:22
  3. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18-06-2017, 09:33
  4. המלצות בבחירת אופנוע ראשון R3 / CBR500R/ CB500F
    על ידי סער666 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 15:40
  5. sv650 לאופנוע ראשון
    על ידי למרר בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-09-2015, 18:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO