מילאתי. בהצלחה!
שלום אופנוענים יקרים!
אנחנו מומחים בטכנולוגיית מציאות רבודה - Augmented Reality ואנחנו רוצים לבחון את היישום של טכנולוגיה הזו בקסדה חכמה לאופנועים.
חשוב לנו לתת ערך גבוה לדעתם של רוכבים כמוכם. אנחנו מבקשים את עזרתכם בהבנת התחום והצורך של רוכבי אופנוע.
מצורף קישור לסקר קצר (10 שאלות בלבד) שיכוון אותנו לפתרון הכי מתאים לרוכבים. זה רק ייקח דקה מזמנכם, ולנו זה יעזור מאוד!
https://forms.gle/9HHLFrftSKSPQjRf7
תודה מראש לכל המשתתפים!
אולגה וצוות JOYA Team
www.joyateam.com
מילאתי. בהצלחה!
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
עוד אחד? חברה של 4 אנשים, מעניין כמה מתוכם רכבו אי פעם.
חלק המרכזי ב-״קסדה חכמה״ זה ״קסדה״, ולא ״חכמה״.
ניסיון אחרון של הרעיון בצורה של crosshelmet לא הצליחו לעבור תקינה אירופאית אחרי שנתיים.
למה אנשים מתעקשים לא ללמוד מניסיון של אחרים - תמיד היה תעלומה בשבילי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
סקרנות, הלכתי לראות שאלון. טוב, מי שכתב אותו לא רק שלא רכב. גם קסדה מקרוב הוא (או היא) לא ראה.
לפת״ש - אני מבין שזה מקרה של ״פתרון מחפש בעיה״. ובכל זאת, כדאי להכיר את הבעיה, לפחות קצת.
תקנו קסדה מלאה ואופניים חשמליות (שלא יצטרכו ברשיון). תרכבו, וחצי מהשאלות יקבלו תשובה. אחר כך תקנו תוצאה מנסיונות הקודמים, ואז חצי השני יקבל תשובה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה על התגובה, מקווה שגם מילאת את השאלון.
כל שאלה שאתה מעלה היא טובה והיא עוזרת לנו אז באמת תודה! (בלי טיפה של ציניות)
אחד מהשותפים שלי רוכב מגיל 16 והוא זה שבא עם הבעיה והרעיון הזה, מתוך הניסיון שלו כרוכב ומתוך ההיכרות העמוקה שלו עם עולם המציאות הרבודה.
אנחנו מבינים טוב מאוד כבר שהקסדה היא החלק המרכזי כמו שכתבת, ואסור לנו לפגוע בפונקציה העיקרית שלה שהיא בטיחות הרוכב.
אנחנו מנסים לייצר ערך נוסף בלי לגרוע מהערך הקיים וכאן נדרשת באמת הבנה טובה של התחום.
אנחנו הכי רוצים ללמוד מניסיון העבר, אבל זה לא כ"כ פשוט - אנשים שניסו לפתח משהו דומה לא כ"כ פתוחים לחלק את התובנות שלהם.
כאן נכנס הניסיון שלנו ללמוד מקהילת הרוכבים שלא בטוח שאחרים עשו את זה גם.
מוזמן לעלות נקודות למחשבה, הביקורת הזאת באמת עוזרת!
נערך לאחרונה על ידי Olga@JOYATeam; 17-12-2021 בשעה 14:38.
הי, אני מקווה שגם מילאת ולא רק ראית,
כל תגובה של רוכבים עוזרת לנו להרחיב את ההבנה של העולם הזה ולדייק את עצמנו לפתרון.
כן אנחנו עכשיו לומדים את הבעיה, עוד לא מגבשים פתרון, ובכלל רוצים להבין האם אנחנו יכולים לייצר ערך משמעותי לרוכבים.
אני מודה שאני לא רוכבת, ואני כתבתי את השאלון, אבל המטרה הייתה ללמוד מכם הרוכבים את הבעיה, וכאן אתה צודק - מזה צריך להתחיל.
ידע כזה אי-אפשר כ"כ להשיג או לקנות וכאן אנחנו זקוקים לכם, קהילת הרוכבים שתתנו את ה-INPUT שלכם.
מוזמן לעלות נקודות למחשבה, הביקורת הזאת באמת עוזרת!
אני מודה לכל מי שכבר מילא וגם על התגובות!
כל תגובה של רוכבים עוזרת לנו להרחיב את ההבנה של העולם הזה ולדייק את עצמנו לפתרון.
אנחנו עכשיו לומדים את הבעיה, עוד לא מגבשים פתרון, ובכלל רוצים להבין האם אנחנו יכולים לייצר ערך משמעותי לרוכבים.
לכן אנחנו זקוקים לכם, קהילת הרוכבים, שתתנו את ה-INPUT שלכם.
מוזמנים להעלות נקודות למחשבה, הביקורת הזאת באמת עוזרת!
תודה, מבטיחה לעדכן אתכם בתוצאות וממצאים.
לאזה לא עובד ככה. שאלון עם שאלות פתוחות ("ספר לנו על ...") מלמד על חוסר מחקר בסיסי שהיה צריך להיעשות. השקעתם לפחות חודש במחקר שכזה?
בואו נתיישר על עובדה בסיסית: אתם לא הולכים לייצר קסדה. אין לכן כל יכולת ואין לכם כסף לפתח יכולת כזאת.
נו באמתרשת מלאה בתובנות וסיפורים. גם - crosshelmet מכרו כמה יחידות - קניתם אחד?
את באמת חושבת שאחרים לא חשבו לעשות שאלון?
אני אענה לשאלה אחד מתוך השאלון שלך: "6. מוצרי קסדה חכמות אחרים שפורסמו בשנים האחרונות – למה לדעתך לא הצליחו לכבוש את השוק?"
כי קל מאוד להגיד "קסדה עם אוזניות טובות ותצוגה על משקוף" מאשר לייצר את זה. משאלות שלך קל לראות שאת חושבת שבעיה זה לבחור סט פיצרים כזה או אחר. לא, הבעיה זה לייצר. מסתבר (מי היה חושב, אה?) שלייצר מוצר אלקטרוני+אופטי קל משקל ועמיד בתנאי עבודה קשים - זה לא פשוט בכלל.
מסכים עם xlib שזה נדיר, חברות טכנולוגיה לא מסוגלות ליצר קסדה וכאן הבעיה, כל נסיון של חברה עם פטנט לקסדה לייצר קסדה נגמרו בקניית קסדה מוכנה מסין עם איכות בהתאם ומחיר בשמיים.
הסיכוי היחיד לראות קסדה חכמה זה רק ע״י שת״פ עם חברות ידועות בשוק כמו שיש היום דיבוריות מובנות בקסדה.
למשל HJC מוכרת דיבורית מובנת לקסדה, בקסדה הם יצרו חלל מותאם לבטריה ותעלות לחוטים, האלקטרוניקה לא שלהם אלה מיוצרת עבורם ע״י SENA.
בקיצור המתכון להצלחה זה שכל חברה תעשה מה שהיא טובה בו ואז לעשות חיבור בין השניים, כמו שאומרים בהיי טק WIN-WIN
מילאתי.
בהצלחה
אתייחס לנקודות שהעלית:
שאלות פתוחות מזמינות תשובות אוטנתיות ולא מכוונות לתשובה מוכנה מראש. זה נותן יותר מידע משאלות סגורות.
אין לנו כוונה לייצר קסדה, ברור שיהיה כאן בסופו של דבר שת״פ עם חברות וכבר הבנו שנצטרך לבחור את השיתופי פעולה בצורה מאוד ממוקדת.
דווקא בתחום מוצר אלקטו-אופטי אנחנו מומחים, אם במשך 20 שנה אנחנו תכננו והעברנו לייצור מערכות לקסדות טייסים שטסות בכל הפלטפורמות המוטסות בעולם המערבי - זה לא יהיה האתגר המרכזי בשבילנו כאן.
האתגר המרכזי זה להביא את הערך שיהיה משמעותי בעיני המשתמשים ושהמוצר יהיה במחיר שהמשתמש יהיה מוכן לשלם.
אולגה, לא הייתי מייחס חשיבות יתרה לאדם שקובע שאין לכם כסף או יכולת לפתח אותה מבלי לדעת כלום.
להערכתי מדובר באדם שלא הקים או ניהל עסק אחד בחייו שלא לדבר על יזמות חדשנית. הוא טוב בעיקר בהבעת זלזול ושלילה על גבול ההטרלה.
מילאתי את הטופס.
כדי להבין צרכים ושימושיות הייתי מוותר על "האינטרנט" ומראיין רוכבים שמתאימים לקהל היעד (שליחי וולט עם קסדה של 350 ש"ח לא יקנו מוצר פרימיום, לדוגמא).
ככל שתשמעו יותר אנשים תבינו יותר. מהמותן אני חושב שהמחיר וההיבט הבטיחותי לא ירתיעו אותי לקנות קסדה כזאת אלא הערך המוסף של התוספת. אסור שהתצוגה תפריע לשדה הראיה והריכוז ומצד שני אמור המידע אמור להיות זמין ומוצג בצורה ברורה. כבר פתרו את הצגת המידע בקסדות של מטוסי קרב ואני בטוח שאפשר ללמוד מהם. בהצלחה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אצלי הקישור לא נפתח. מצטרף לדבריו של קידוזו.
נו אז שיהיה בהצלחה
זה הסיבה לכשלון של ניסיונות הקודמים. קסדה פרימיום עולה היום 3000₪. דיבורית נורמלית, שזה כלום אלקטרוניקה, עולה 500₪.
מצד שני, מחיר קסדה של F35 הוא - כולם יושבים? 400,000$. https://www.airspacemag.com/military...met-180964342/
כאשר מחיר המוצר
Sent from my iPhone using Tapatalk