אולגה, xlib השתלט לכם על הפוסט - מה שאומר שהחברה שבאמת אוהבים ונושמים אופנועים כנראה לא ימשיכו לתת תשובות
אתה צודק - לא הקמתי ולא ניהלתי עסק.
לא רק שאני טוב בזה, אני עובד בזה כ-20 שנה. לשאול שאלות מעצבנות ולחפש כשלים של אחרים.
הבדל ביננו שאני יודע על מה אני מדבר.
הסטוריה של ״קסדות חכמות״ רצופה באנשים שמרו ״נו, כמה קשה ויקר זה יכול להיות״. מסטבר שמאוד.
ניסיון הכי רציני בעיני עד עכשיו: crosshelmet, שעובדים כבר כמה שנים, הציגו אב טיפוס בתערוכות וכו. תקרא עליהם.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אולגה, xlib השתלט לכם על הפוסט - מה שאומר שהחברה שבאמת אוהבים ונושמים אופנועים כנראה לא ימשיכו לתת תשובות
תודה רבה על הדעה, אנחנו לומדים תוך כדי הליכה, ומתייחסים לכל הדעות. סקר באינטרנט מאפשר לתשאל המון אנשים בזמן ובהשקעה מינימליים, כך שזה כלי מעולה. ברור שאנחנו גם מראיינים אנשים, כך בעצם הגענו לפורום הזה - עשינו ראיון לאביעד אברהמי (העורך של פול גז למי שלא יודע) שנתן את הרעיון הזה.
אני לא מתרגשת מתגובות כמו של xlib , כל ביקורת זה מתנה שמאתגרת את ההנחות יסוד ועוזרת לדייק את ההבנה שלנו.
נזמין את xlib ל- design review שלו ביום מן הימים בסוף :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
בתכל'ס עם כמה שהוא מעצבן נראה לי שהוא צודק הפעם.
כנראה שקסדה כזאת תעלה מעל ה4K ש"ח לפחות ולכן השוק שלה יהיה מאוד מאוד מצומצם ולא יהיה שווה לייצר אותה.
אני באמת לא מבין את האנרגיה הלא טובה. שאלו, תענה. לא מתחשק לך, אל תענה.
מכיר את "לא הקפדן מלמד"? הפורום הזה מייצג את הקהילה של הדוגלגליים. וזה בידנו להחליט איך אנחנו רוצים שחלון הראווה שלנו יראה: זועפים, קצרי רוח ויהירים או מקבלים במאור פנים כל אדם ועונים בסבלנות על כל שאלה. אתה פה, כמו כולנו, בגלל שאתה רוצה להיות פה. לא מכריחים. אם היית פקיד בביטוח הלאומי אז הייתי מבין שמעצבן אותך לשמוע את אותה שאלה בפעם ה200, אבל זה לא המקרה.
אולגה, ישר כוח על הסבלנות ואני מקווה שאתם תצליחו במקום שאחרים נכשלו. הטכנולוגיה זזה מאד מהר והרכיבים נעשים יותר ויותר זולים אז אין סיבה שלא תצליחו.
כמו שהבנת בוודאי מהתגובות פה - וגם מהתשובות שלי לשאלון - זה שאתם צריכים למקד לפלח הבינוני והנמוך. לא לכולם יש 4K להשכיב על קסדה, והרבה יותר רוכבים עם שארק או LS מאשר עם שוברט או אראי. להיות אופנוען זה לא תמיד ייעוד, לפעמים זה תולדה של אילוץ. להיות טייס F35 זה קצת יותר סלקטיבי.
מכל מקום, אם דעתי תישמע, תסתכלו על ה(אין) מכירות של הקסדה הייעודית של SENA מול המכירות היפות של CARDO. מערכת קלה, לא ייחודית לקסדה מסויימת, ניתנת להעברה בין קסדות, ניתנת להטמעה כמעט בכל קסדה. אף אחד לא ישאיר קסדה של אלביט בארגז כשהוא קופץ שניה לבנק לסידורים. את לא רוצה שהפריט הזה יהפוך להיות משקולת שתכביד על המשתמש כשהוא יורד מהכלי.
נכון, רכיב ויזואלי הוא הרבה יותר קשה ועדין ולכן המלצתי לכם ללמוד את הנושא של PINLOCK ולנסות להתיישב על הסטנדרט הזה, של רכיב המתווסף למשקף וניתן להוצאה ולהכנסה בקלות. בכל מקרה, אנא זכרי שבאופן כללי ובתוחלת, אופנוענים הם אנשים יותר נוחים ויותר נחמדים. רטוב להם בחורף, חם להם בקיץ והם תמיד תמיד החיה הנרדפת על הכביש (שזה אמור להכניס קצת ענווה, גם לחברים יותר ותיקים פה בפורום). בהצלחה ושבוע טוב.
סנה נכשלו בענק עם הקסדה שלהם כי היא לא איכותית והם לא ממש מבינים בנושא אבל המערכת המובנת שלהם תחת השם smart HJC נמכרת טוב וזאת דוגמא מעולה לחיבור בין יצרן שמתמחה בתקשורת ליצרן שמתמחה לקסדות.
לסנה יש גם מערכות אוניברסליות בדיוק כמו לקרדו.
אגב לסנה יש הכנסות של 50 מיליון לעומת קרדו 25 מיליון (לפי גוגל) ואני מעריך שהעליונות של סנה מגיעה מהשוק האמריקאי שבו היא שולטת.
לגבי גנבות הקסדה לא מיועדת למדינות עולם שלישי ויש עדיין מדינות מערביות שרוכבים משאירים קסדות על המראה שהם עוזבים את האופנוע ככה שדווקא כאן אין מה לדאוג, רוכב אירופאי ממוצא מצפה לראות את הקסדה שלו בארגז שהוא חוזר מסידורים.
תודה על הפרגון ועל הדעה, היא אכן נשמעה.
ככל שנקבל יותר דעות ומענה, כך נראה לאן הרוב נוטה ונוביל את עצמנו לכיוון. ברור לי שבכל קהילה יש מגוון דעות ואני ממש מודה על ההתייחסות המכבדת והנרחבת הזו.
מבטיחה שנעדכן אתכם בתוצאות הסקר ומה הדעה של הרוב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
האמת שXLIB הפעם העלה נקודות שיש בהן הגיון ואני מצטרף לדרז.
שואי עבדה עם SENA שיצרה בעבורה דיבורית מובנית לניאוטק 2.
כבעלים של הקסדה הנ"ל עם הדיבורית אני חייב לציין שאחד המינוסים של הדיבורית שלא אוכל להעביר אותה לקסדה הבאה ( אלא אם היא תהיה אותה הקסדה או שחברות נוספות ייצרו מגרעות יעודיות לדיבורית הנ"ל).
SENA גם מייצרתבעבור LS2 דדיבורית מובנית אך מתוך נסיון של השואי ( וגם חוסר שביעות רצון מסויים שיש לי מהמוצר) הלכתי על הקארדו שלה ישנם יתרונות בכך שהיא ניתנת להרכבה ברוב סוגי הקסדות וגם יתרון מסויים במחיר.
אחרי המלל הארוך:
השאלות שעולות לי בראש:
1. האם אתם מתכננים לייצר קסדה עם טכנולוגיה?
2. מה הנסיון שלכם ביצור קסדות
3. איזו חברה מוכחת תרצה לשתף פעולה עם זה
4. האם זה מוצר להמונים או מוצר פרמיום
5. איך מתאמים את המוצר למגוון רחב ביותר של קסדות תוך התחשבות במשקל מחיר וכיוצא בזה.
6. עמידות בתנאי מזג האוויר
בכל מקרה בהצלחה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שאלות חשובות
אנחנו עדיין בתחילת הדרך ולומדים את התחום ומנסים לראות מה הרוכבים רוצים וצריכים .
אין בכוונתנו לייצר קסדה, אלא להתממשק לקסדה. את כל ההחלטות לגבי מה ואיך ייראה הפתרון נעשה אחרי שנבין לעומק את הבעיה, את המשתמשים ואת האילוצים השונים.
תודה על התובנות ו- input.
נשמח לקבל מענה לסקר מרוכבים נוספים!
Sent from my iPhone using Tapatalk
[QUOTE=Dresdner;187190]לפי השאלות שלך נראה שאתה מכוון למוצר קיים או שהיה קיים בשם Nuvizהתקן שיכול לעבור מקסדה לקסדה.
נמכר בלואיס תקופה ונכשל, חוץ מבלואיס לא ראיתי את זה מותקן על קסדה של מישהוא ששילם על זה.
לא בהכרח זה אבל בהחלט משהו בכיוון.
להבנתי אחד הגורמים המרכזיים להצלחה של מוצר הוא עלות רכישה ללקוח ובתוך זה פרק הזמן שניתן יהיה להשתמש בו וכמובן נוחות תפעול ממדים וכו'.
פיתוח המוצר לקסדה ספציפית או קסדה שהמערכת מובנית בה ימנע את היכולת להעביר אותו בין הקסדות ומטבע הדברים יגביל את המשתמש בבחירת הקסדה או לחלופין לסוג מסוים של קסדות.
ראה ערך דיבורית הסנה של הניאוטק 2 לעומת הקארדו שאני מנייד מקסדה לקסדה.
ולכן אני מעריך שהמוצר יכשל בדומה למצור שהצגת שאני מניח מצפיה בתמונה (אני לא מכיר אותו)שהוא נכשל בגלל המימדים נוחות תפעול.
לטעמי האישי אני מעדיף מוצר שאוכל לנייד בין קסדות ואז גם עלות הרכישה של המוצר תקבל משמעות פחותה ( לכל אחד יש את התקרה שלו ).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אנסה למקד טיפה את מה שנאמר (בעיקר ע"י לוקי) וזו גם דעתי האישית.
קסדה היא אחד האביזרים החשובים ברכיבה. צריך להחליפה כל כמה שנים ועלותה אינה זולה. קסדה היא גם עניין של פרמטרים אישיים, החל מצורת הראש ועד לצורת הרכיבה. לכן מערכת שמגיעה built-in בקסדה יש פחות סיכוי להצליח, גם בגלל שהקסדה לא מתאימה לכולם וגם בגלל שהמחיר יקפוץ (אולי במאות אחוזים) ועדיין יהיה צורך להחליף קסדה כל כמה שנים. לדעתי זו הסיבה שיש הרבה יותר דיבוריות חיצוניות מאשר קסדות עם דיבורית Built-in. כנ"ל לגבי מצלמות.
זה אומר שכדי להצליח כדאי לפתח מערכת שתוכל להיות מורכבת על כל (או לפחות רוב) הקסדות בשוק. יכול להיות שיהיה צורך בפיתוח של "מסך הקרנה" (אולי בקונספט שחד אופן כתב עליו) ואולי של עוד אביזרים/תושבות לחלקים אחרים של המערכת, אבל זה חייב להתאים לכל קסדה וכמובן לא להיות כבד מדי.