אגב, כמו שיש כמה מפות לניהול מנוע שהרוכב יכול לבחור ביניהן לפי סוג הרכיבה, היכולות שלו והמצברוח, וכמו שמיקרוסופט מציעה קונפיגורציות מוגדרות מראש של צורת שולחן העבודה, כך אתם יכולים להציע לרוכבים סגנונות שונים של התנהלות: חצים על הכביש, למעלה במשקף, בלי חיצים בכלל, טינקרבל שעושה עם השרביט במקום שצריך לפנות. אני לא בטוח שאתם צריכים להחליט על זה או על זה כבר עכשיו. אני לא יודע מה המשמעויות הטכנולוגיות של מה שהרגע כתבתי כי חוץ מקורס בייסיק בגיל 11 (אני ענתיקה) לא כתבתי שורת קוד בחיים.

עם כל זה אני נוטה להסכים עם מה שאמרו למעלה: יש הבדל בין HUD לבין מציאות רבודה. HUD מוסר לי נתונים קיימים ואולי מדגיש לי אובייקטים שבאמת קיימים מולי. מציאות רבודה יכולה לייצר אובייקטים שאינם קיימים, וזה באמת יכול להעמיס על הקשב הקריטי של הרוכב. הוא צריך למצוא את הזקנה או את הילד, לא פוקימון צהוב וחינני.

אני מציע גם כפתור פאניק על הכידון, שינקה מיד את כל התצוגה במקרה שבאמת, אבל באמת, צריך פוקוס נקי.