ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
בוא נשאל ככה.
האם אתה הולך להתייחס לרכיבה כתחביב? לקחת קורסים של רכיבה מתקדמת, או ללכת לתרגל איבודי אחיזה במגרש? ימי מסלול? או שהקטנוע הוא רע הכרחי שנועד להצליח להשאיר את הראש מעל החרא במציאות התחבורתית הבלתי אפשרית שלנו?
אם כמו 95 אחוז מהרוכבים, התשובה החיובית היא לחלק השני, אז כן. תמצא אחד עם tc, tcs,או כל שילוב אותיות שמסמל מערכת עזר בטיחותית.

נ.ב.
גם אם התשובה החיובית היא לחלק השני, עדיין, בשלב הבא, חסוך כמה שקלים, וקח קורס רכיבה.
ושהשלב הבא יהיה בקרוב, ולא בעוד שלוש שנים.
הקטנוע הזה לחלוטין לצורך השני.
וכמובן שאני גם הולך לעשות קורס רכיבה מקצועי, חושב בתור התחלה לעשות בפרוריידינג את קורס רכיבת כביש שלדעתי זה המינימום (אם יש המלצות על איפה לעשות אשמח לשמוע)


נ.ב
בעתיד אני גם מתכוון להתייחס לרכיבה כתחביב, אבל זה לא יהיה עם קרוזים או ג'וימקס, יותר לכיוון KTM ADVENTURE 390 או הונדה CB500F/CB300R

ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אם תרכב בחוסר אחריות, תשתולל, לא תלמוד לתפעל את הקטנוע במקצועיות - אתה כנראה הולך לעוף עם כל המערכות שבעולם.
אם תרכב זהיר, תתמקצע, תתיחס לכביש כמו לוח שחמט ותתכן כמה מהלכים קדימה - כנראה שתהיה ברמת סיכון סבירה גם ללא אף מערכת.
כשהתחלתי לרכב לפני עשור ומשהו, רובם המכריע של האופנועים היו נטולי ABS, שלא לדבר על בקרות מורכבות יותר. אני עד היום רוכב על אופנוע כזה.

אז דעתי האישית שאינה מחייבת אף אחד - זה פחות משנה על מה אתה רוכב, זה יותר משנה איך. או במילים אחרות, ההשקעה הכי טובה בבטיחות היא השקעה במיומנות ובאסטרטגיית הרכיבה שלך.
אם הפער במחירי הכלים מאפשר לרכוש חבילת קורסי רכיבה מתקדמת - הייתי מהמר שרוכב על הכלי הזול יותר שעשה את ההדרכות יתנייד ברמת ביטחון גדולה יותר מרוכב שקנה את הכלי היקר-יותר אך לא השקיע במיומנות שלו.

בהצלחה!

מסכים איתך בכל מילה שאמרת.
כמובן שאיך רוכבים זה הדבר הכי חשוב, לא רק מבחינת בטיחות אלא מכל הבחינות, וההשקעה הכי גדולה צריכה להיות שם
זאת פשוט לא הייתה השאלה כל כך...
את התשובה שלך לשאלה הבנתי
ובאמת
תודה רבה על ההשקעה בתשובות וברכת ההצלחה (:


בינתיים הדעות שאני רואה קצת חלוקות
אודה לעוד דעות בעניין, כל תשובה תתקבל בברכה