לא פירסום סמוי בכלל של חברת לרט
משהו קטן שחשבתי שווה מילה טובה.
לאחרונה כיסוי האופנוע שלי נקרע לגמרי. עבר תקופות ומזגי אויר שונים.
הכיסוי היה כסוף פשוט של חברת לרט. הוא עשה את העבודה והיה הכי נוח לי מבין מספר לא מועט של כיסויים שניסיתי בשנים האחרונות.
לא רציתי לנסוע עד תל אביב ולהסתבך עם חניה (גשם אז הייתי עם האוטו כי לא קמיתי חלפס השנה), אז התקשרתי לחנות לשאול איפה יש להם עוד חנויות או משווקים מורשים.
בחנות נתנו לי טלפון של אדם שלטענתם הינו מאוד בכיר בחברה (לא אימתתי עימו את טענתם. לא ראיתי בזה צורך כדי לא ליצור סוג של צפי ממעמדו) ואמרו שהוא יוכל לעזור בזה.
משיחה קצרה איתו, שהמשיכה אחר כך בוואטסאפ, הוא ביקש שאשלח לו את המידה עם פרטים לאן לשלוח, והוא ידאג לבלדרות עד אלי.
למחרת העברתי לו את המידה, את כתובת המשלוח וסגרנו את התשלום במקום (חשבונית הייתה עם הכיסוי).
הוא גם דאג למחיר אטרקטיבי מאוד כל הסיפור.
למחרת המשלוח הגיע אלי לעבודה וחזרתי הביתה לגלות שטעיתי במידה. הכיסוי הישן היה כל כך שחוק, שהאותיות נמחקו מהתווית ולא ראיתי את הXX, רק את הL.
שלחתי הודעה שטעיתי במידה והאם יש אפשרות להחליף (לא היה בשימוש כלל) לXXL.
קיבלתי ממנו הודעה שהוא ישלח חדש במידה המתאימה.
למחרת הגיע שליח עם הכיסוי החדש במידה המתאימה ונתתי לו את הכיסוי הקטן. ללא חיוב נוסף או "אותיות קטנות".
כל החפירה הזאת באה לומר תודה (לאותו בכיר בהנהלה של לרט) על שירות יוצא דופן, שאישית לא רגיל אליו מעסקים בארץ, ועוד מחניות של ציוד אופנועים. ודאגה ללקוחות.
לא פירסום סמוי בכלל של חברת לרט
הבנאדם פה הרבה לפניך,
עם הרבה הודעות בפורום.
אני חושב שמגיעה לו התנצלות.
עם כל הכבוד קיבלת שירות/יחס נדיר עד לא קיים (עריכה - במחוזותינו. שום דבר נגד לרט!)
מדוע היית צריך לדבר עם בכיר בחברה? שישלח לך בחינם (ללא תוספת) וגם את השליחות השניה בחינם?
אל תבין לא נכון! כל הכבוד ללרט ואיזה כיף לך שזכית בפיס.
אבל, לדעתך אם אני אתקשר מחר באותו נושא אקבל את אותו היחס/שירות?
אולי אתה צודק ואני סתם חמוץ משירות הלקוחות של אסתי
כאמור אין לי שום דבר נגד לרט ההיפך - מעיל קיץ רשת שלהם החזיק לי עשר שנים!
הסיבה שהפנו אותי לאותו בכיר היא כי המוכר בחנות שענה לא יכל לתת לי תשובה לשאלה שלי. אני לא חושב שהוא ידע שאקבל את מה שכתבתי, פשוט אמר לי לברר עם אותו אדם.
אין לי קשר לחברה או לאדם בתוך החברה (גם לא מכר של דוד של שכן שגר ליד), כנראה אותו בכיר החליט לתת שירות כפי שהוא ראה לנכון באותו הרגע. לא יכול לומר למה יצא לי ככה.
האם תקבל אותו יחס? לא יודע. זאת גם הסיבה שלא כתבתי את תפקידו של אותו אדם ולא את שמו. כדי לא ליגרום לאיזו ציפייה מאנשים אחרים. אני מקווה שזה יהיה כך לכולם, ואולי סופסוף יהיה איזה שינוי לטובה בשירות שכולנו נקבל.
תאמין לי שאני מבין אותך לגמרי, גם אני לא רגיל לשירות כזה וזה הוציא אותי מרוצה.
כמה קשקשת. לקוח מרוצה, אחלה
טוב שיש כאלה וטוב שיודעים עליהם. מודה שלא שמעתי על החברה מעולם.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021