ובכן...
לאחר 110,000 ק"מ עם 400XMAX הנהדר שגילה אמינות מופלאה לכל אורך הדרך אבל לצערי הזקנה הכריעה את המכלולים האחרים
הוחלט להשתדרג קדימה להונדה פורזה 750 חדש חדש.
בגזרת השפצורים אפשר למצוא:
-מערכת זבוב לאיתור סכנות בכביש
-RIDE VISION - מערכת נהדרת ומצילת חיים, לאחר רכיבה אחת פשוט אי אפשר לחזור אחורה.
- גריפים מחוממים לפינוק
חוות הדעת שלי על הכלי לאחר גמיעה של 3000 ק"מ במהלך השבועיים האחרונים:
מראה: הכלי חתיך ומושך מבטים ברמזורים, הפרונט מרשים ולא מאיים מדי, החלק האחורי יותר מחודד והזרוע האחורית הנהדרת
ביחד עם הזנב המחודד עושים את שלהם ומוסיפה הרבה קרביות.
מנוע + גיר: ברכיבות הראשונות אתה לא מבין כל כך מה קורה פה, זה מברבר כמו דוקאטי, זה רועש, מברץ,
זה מעביר הילוכים לבד (זה קטנוע כן), יש פה הילוכים שעוברים לבד ( בהילוך 1-2 זה פחות חלק וקצת מעצבן כי הוא לפעמים מהסס בחירת הילוך אבל מתרגלים)
המנוע והגיר יודעים להיות אגרסיביים ולטרוק אותך קדימה כמו משגר תוך כדי שהוא משאיר שאריות טימקסים ושאר עגלות מדממים בצד הכביש שהעזו
לקרוא עליו תיגר, הגיר עובד כמו גיר של הונדה אחרי ההילוך ה 2, הכל חלק ומתקתק נהדר ממש מתחת לביצים שלי, המיקום והגיר של המנוע
מוסיפים הרבה לתחושת הרכיבה.
המנוע המברבר הזה יודע גם להיות מאולף הודות למצבי המנוע הניתנים לכיוונון דרך מסך ה TFT, וניתן להביאו למצב שהוא נעים יותר לנסיעה בעיר
ובגשם.
נוחות ופרקטיות: תנוחת הישיבה סופר נוחה ולא קרבית מדי,
אפשר לשלוח את הרגליים קדימה ולהתרווח או להתכווץ לתנוחה קרבית יותר, יו ניימ איט.
מסך ה TFT נהדר וסופר אינפורמטיבי, קל ונוח לתפעול.
הכסא הוא החוליה החלשה בסיפור הזה, המושב המקורי נוקשה ומכאיב בתחת בנסיעות ארוכות, יכלו לדחוף שם עוד קצת חומר מילוי,
כמו כן הכסא לא הכי מסונכרן עם החיבור לקטנוע, כל פעם נלחם מחדש לשמוע את הקליק שמבשר על הנעילה.
ולסיכום
הרבה שנים חיכיתי למקסי סקוטר בתול ברמה גבוהה שיכנס לשוק,
ברגע שהוכרז ידעתי שמדובר באלטרנטיבה אמיתית,
מתכנן להחזיק אותו 7 שנים לפחות
![]()