סוללות זה כנראה העתיד, האימפלמנטציה כרגע לא (או שרק בארץ?). אם מדברים על A2, עצם העובדה שצריך לקנות את הכלי ולשלם ביטוח (נעזוב רגע את הטעינות) מציב אותו בנתח שוק פצפון של בין אופניים עם סוללה משודרגת (*) לבין ICE 125 סמ"ק, שפונקציונלית כנראה לא רואה אותו ממטר. ולפני שמתנפלים עלי על בטיחות, לא דעתי האישית, אבל אצל הרוכבים בקטגוריה זה פחות בעדיפות.
L1e נשמע יותר הגיוני, אבל צריך לראות מחירים גם-כן. 15 אלף לכלי כנראה לא יביא את השינוי.
(*) בניגוד להלך הרוח בפורום, הטווח והביצועים לא רעים בכלל (דומים ל-L1e), מה גם שאותן אפשר להחליף בטיל אם התקציב מאפשר (ולעומת L1e הוא כנראה מאפשר).


ציטוט ההודעה בתגובה