תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: בעיה בקלאץ' או בגיר?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55

    בעיה בקלאץ' או בגיר?

    היי,
    רכבתי עכשיו על האופנוע ותמיד כשבאתי להעביר הילוך מ-1 ל-2 זה ממש ממש ממש היה קשה והייתי צריך להשתמש במלא כוח בשביל להעלות את ההילוך,
    האופנוע לא יד ראשונה וגם כשקניתי אמרו שהקלאץ' לא בלוי אבל גם לא כחדש ובאמת הוא מתנתק רק לקראת הסוף,
    עכשיו גם כשאני על הילוך ראשון ומחזיק את הקלאץ' בפנים אז אם אני לא לוחץ על אחד הבלמים האופנוע עדיין ממשיך להתקדם,
    אני כמובן אקח אותו למוסך ולא ארכב עליו אבל אם אתם יודעים ממה הבעיה וכמה בערך אולי היא תעלה לתקן (כדיי שאדע למה להתכונן ולמה לצפות) אודה לכם מאוד!
    (הונדה רבל 500)

    תודה מראש לעוזרים!

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נשמע כמו כיוון קלאץ.
    אבל, ייתכן והקלאץ היה לקראת הסוף וכיוונו אותו כדי שיתפוס ולכן הוא לא מפריד עד הסוף,
    או לחילופין, שהרפידות כבר קיבלו עיוות וזה עושה את אותו אפקט.
    סתם כיוון קלאץ'- אם זה במסגרת טיפול, סיכוי סביר שיעשה בחינם.
    החלפת קלאץ', כבר יותר יקר, אבל לא עשיתי את זה כבר מעל 15 שנה, אז אינני בקיא במחירים.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    נשמע כמו כיוון קלאץ.
    אבל, ייתכן והקלאץ היה לקראת הסוף וכיוונו אותו כדי שיתפוס ולכן הוא לא מפריד עד הסוף,
    או לחילופין, שהרפידות כבר קיבלו עיוות וזה עושה את אותו אפקט.
    סתם כיוון קלאץ'- אם זה במסגרת טיפול, סיכוי סביר שיעשה בחינם.
    החלפת קלאץ', כבר יותר יקר, אבל לא עשיתי את זה כבר מעל 15 שנה, אז אינני בקיא במחירים.
    כשעשיתי את הבדיקה אז הוא אמר שהקלאץ' מאחר בגלל זה,
    תודה רבה, הרגעת אותי מאוד!
    אעדכן את המחיר אם זה יהיה משהו רציני בשביל כאלו אחרים שיחפשו את האשכול,
    בכ"מ תודה רבה!

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    עוד שאלה קטנה,
    בכללי כמה בערך עולה להחליף קלאץ'? (בסביבות ה-1K או בסביבות 4K למשל? ובקלאץ' לא זול אבל גם לא יקר)

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eos צפיה בהודעה
    היי,
    רכבתי עכשיו על האופנוע ותמיד כשבאתי להעביר הילוך מ-1 ל-2 זה ממש ממש ממש היה קשה והייתי צריך להשתמש במלא כוח בשביל להעלות את ההילוך,
    האופנוע לא יד ראשונה וגם כשקניתי אמרו שהקלאץ' לא בלוי אבל גם לא כחדש ובאמת הוא מתנתק רק לקראת הסוף,
    עכשיו גם כשאני על הילוך ראשון ומחזיק את הקלאץ' בפנים אז אם אני לא לוחץ על אחד הבלמים האופנוע עדיין ממשיך להתקדם,
    אני כמובן אקח אותו למוסך ולא ארכב עליו אבל אם אתם יודעים ממה הבעיה וכמה בערך אולי היא תעלה לתקן (כדיי שאדע למה להתכונן ולמה לצפות) אודה לכם מאוד!
    (הונדה רבל 500)

    תודה מראש לעוזרים!
    הבעיה היא או קבל קלאץ' שלא מתוח כראוי (עודף חופש), או בלאי/נזק בקלאץ' עצמו (דיסקיות מעוותות, סלסלת קלאץ' משוננת).
    משום שהאופנוע חדש למדי, ובהנחה שלא התעללו בו - הראשון סביר יותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הבעיה היא או קבל קלאץ' שלא מתוח כראוי (עודף חופש), או בלאי/נזק בקלאץ' עצמו (דיסקיות מעוותות, סלסלת קלאץ' משוננת).
    משום שהאופנוע חדש למדי, ובהנחה שלא התעללו בו - הראשון סביר יותר.
    תודה על התגובה!
    יש דרך לבדוק בעצמי אם זה הכבל או שצריך כלים מיוחדים וראייה? (גם קישור למדריך זה סבבה, אעשה גם חיפוש בעצמי כשאהיה בבית)
    ויש מצב שכשהאופנוע בפנייה ומעלים הילוך אז זה משפיע על הבלאי של ההילוכים?
    בכ"מ תודה רבה!

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הבעיה היא או קבל קלאץ' שלא מתוח כראוי (עודף חופש), או בלאי/נזק בקלאץ' עצמו (דיסקיות מעוותות, סלסלת קלאץ' משוננת).
    משום שהאופנוע חדש למדי, ובהנחה שלא התעללו בו - הראשון סביר יותר.
    אני דווקא חושד לאור מה שאמרו לו, שזה קלאץ' בעייתי שניסו לחפות עליו ע"י מתיחה לא נכונה.

    אבל אשמח להתוודות .
    אגב. בהנחה שהרבל נמכר כאן מ2017, ונרכב ע"י רוכב חדש(a1), או כזה שרומנטיקה של תחזוקה עצמית זורמת בעורקיו, אך ידיו, מה לעשות קצת שמאליות, ולכן כיוון קלאץ לא נכון,
    בהחלט יתכן שהלך קלאץ.

    כמובן,
    כמו דאמרתי קודם- אפילו יותר מאשמח להתוודות.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    עדכון:
    לפי מה שהמוסך טוען אז בגלל שהאופנוע עבר קאסטומיזציה אז הכידון לחץ על הכבל קלאץ' מה שגרם לו לא לסגר עד הסוף ולכן לא היה ניתוק מוחלט מהמנוע,
    הוחלף כבל קלאץ' והסכום כולל עבודה הוא בסביבות ה-900 שקל (עוד לא לקחתי את האופנוע וקיבלתי את הקבלה אז לקחת בחשבון)

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא הבנתי. לקחו לך 900 שקל רק על החלפת כבל קלא'ץ?

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אותי לא מפתיע.
    פעם ביקשו ממני כמעט 700 ש"ח על כבל גז לדיאר 650. כבל שעלה לי 40 דולר בחו"ל כולל משלוח.
    והונדה, מסורתית יקרים מסוזוקי...

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא הבנתי. לקחו לך 900 שקל רק על החלפת כבל קלא'ץ?
    כן,
    אבל זה כלל גם בדיקה של חשמל ששכחתי לציין!
    אני גם רוצה לציין שאני מטפל ב-"אמנות אחזקת האופנוע" (לא ביקורת שלילית נגדם) ולא במוסך מורשה של הונדה

    נ.ב
    הם לוקחים על החלפת אייפ הנגרז בסביבות ה-3.5 ואפילו יכול להגיע ל-5 אלף, אז מי שמתכנן שיידע על היוקר של העסק...

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    עריכה:
    עכשיו עם הקבלה יותר קל להסביר:
    על הכבל קלאץ' לקחו 350 ש"ח
    על העבודה לקחו 250 ש"ח
    (המחירים לפני מע"מ)

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לדעתי הזוי. זה עבודה של כמה דקות (אלא אם באופנוע הספציפי יש משהו שגורם לזה לקחת יותר זמן) וכבל קלאץ עולה גרושים.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לדעתי הזוי. זה עבודה של כמה דקות (אלא אם באופנוע הספציפי יש משהו שגורם לזה לקחת יותר זמן) וכבל קלאץ עולה גרושים.
    כבל קלאץ' מקורי יכול לעלות בארץ סכום מורגש, ולא "גרושים".
    בד"כ תצטרך לפרק ולהררכיב מיכל דלק כדי להעביר את הכבל, והופ - חייבת גם איזה שעת עבודה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לדעתי הזוי. זה עבודה של כמה דקות (אלא אם באופנוע הספציפי יש משהו שגורם לזה לקחת יותר זמן) וכבל קלאץ עולה גרושים.
    זאת הרבל הכי מקוסטמת כנראה בארץ,
    אז יש מצב שקשה יותר לעבוד עליה

אשכולות דומים

  1. עזרה באיתור תקלה בגיר
    על ידי yoni159 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-08-2019, 14:06
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 12:27
  3. בעיות בגיר אחרי שימון פילטר אוויר
    על ידי peedseeker בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 30-08-2018, 11:43
  4. וידאו: איך נראה הריקול בגיר של ה-R1?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 22:32
  5. Skyteam T-rex 125 רעשים ומכות בגיר
    על ידי Qsz2410 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-04-2016, 12:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO