התבלבלתי עם האופנוע שעמד בלב קמפיין של משקה קל ולצד נשים נאות.
לגבי הסגמנט החם של האדוונצ'רים הקלים, היה ברור שעידן הדינזוזאורים ייגמר ואני עדיין חושב שהיצרנים מפספסים במשקל בגובה ובכ"ס.
לרכיבת שטח ברמה 3 הנתונים עדיין לא מתאימים לרוב הרוכבים וגם בשימוש עירוני לא צריך 60 כ"ס ו-230 ק"ג.
מבחינת שימושיות צריך לרדת עוד קצת - בהכל. כולל המחיר. הספק באזור 40 כ"ס, משקל 160 ק"ג, מושב נוח, גלגל 21 מקדימה, שיוט ב 140 קמ"ש בהרכבה, TC ו ABS.
מצד שני, רובנו קונים אופנועים משלל סיבות והפוזה משחקת תפקיד חשוב. אז צריך גם להוסיף לעיצוב פוזה. צביעה שחור, מגדל ראלי מאחורי מסיכה גבוהה וצרה, פנס מאיים, מגיני מנוע ומזלג כהה. משהו כמו ה CRF450L של הונדה אחרי עידון וניפוח קל.


ציטוט ההודעה בתגובה