עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 29 מ 29

אשכול: הארלי דיווידסון: 8 דגמים חדשים ל-2022

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    גם רצועת הנע נמתחת, וכנראה יותר משרשרת.
    בכל מקרה מהנסיון שלי עם ביואל רצועה זה הדבר הכי טוב לאופנוע לפחות זאת דעתי, זה שקט יותר ולא דורש שימון ומתיחה.
    אני לא באמת מכיר, אבל אני חושב שהחופש הוא לא ברצועה, אלא בחלק האחורי שהיא מחוברת אליו, נראה לי שהוא אמור לזוז קצת ואולי שם איבוד האנרגיה ש-א' מתכוון אליו.

    אני גם מחבב מאוד את הרצועה שלי. גם שרשרת סגורה בשרוול פלסטיק זה סביר יחסית. כמו שזה בפועל, סתם משאירים אותה להיגרס מאבק ברכיבה ולתת לשמן שמגן עליה להתחמצן.. לא ברור.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אני לא באמת מכיר, אבל אני חושב שהחופש הוא לא ברצועה, אלא בחלק האחורי שהיא מחוברת אליו, נראה לי שהוא אמור לזוז קצת ואולי שם איבוד האנרגיה ש-א' מתכוון אליו.

    אני גם מחבב מאוד את הרצועה שלי. גם שרשרת סגורה בשרוול פלסטיק זה סביר יחסית. כמו שזה בפועל, סתם משאירים אותה להיגרס מאבק ברכיבה ולתת לשמן שמגן עליה להתחמצן.. לא ברור.
    שום דבר לא זז, הפולי הקידמי והאחורי מחוברים על ציר ללא יכולת תזוזה ואפילו אין אפשרות מתיחה על הצירים שלהם.
    המתיחה מתבצעת ע״י גלגלת ללא שיניים שגם היא קבועה ככה שלפחות בביואל ואני כמעט בטוח גם בהארלי לא הייתה יכולת למתוח את החגורה יותר ממה שהיא כבר מתוחה

    איבוד האנרגיה זה דבר זניח במנועים עם הרבה מומנט, לא תרגיש בהבדל.

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2021
    מיקום
    מזרחית לרמת גן
    הודעות
    48
    זכרונות מהעשור הקודם:
    הייתי ביום אצל גידי (מאומן) נדמה לי זה היה מאומן2, והיו שם כל מיני וסוגי דו"ג ואפילו הארלי אחד (ועליו הפנסיונר). הקיצור, עשינו מה שאמרו לנו והקפנו את המסלול (נחשונים!) אנה ואנה, ועקפנו את ההארלי מבפנים. אז הברנש נעמד על הצפצפה במחאה (ביום מסלול, כן?) עד שניגש אליו (נדמה לי פנגס) והסביר לו בדיפלומטיות שזה בסדר לעקוף מבפנים אם יש הבדלים בין הכלים ושייקח את הנתיב החיצוני בהיות שהרכב שלו פחות מותאם לפניות הדוקות.

    דיפלומטיה זו הדרך להגיד לבנאדם ללכת לעזאזל בצורה כזו שהוא רץ לארוז את המזוודות
    נערך לאחרונה על ידי חד-אופן; 29-01-2022 בשעה 19:42.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    שם איבוד האנרגיה ש-א' מתכוון אליו.

    .
    התנועה הפנימית של שרשרת בזמן פעולה היא סיבוב סביב הצירים שמחברים את החוליות. הצירים מלאים בגריז ולכן החיכוך מועט – הפסד אנרגיה קטן. כמובן שבשרשרת יבשה ולא משומנת החיכוך גדל, מה שיתבטא בהפסדים גדולים יותר ובבלאי גדול יותר.
    בחגורה ההפסדים נגרמים מתזוזה של מולקולות החומר שמרכיבות אותה – דומה למה שגורם לחימום צמיג אבל ברמה מולקולרית. בסופו של דבר, זה גם אחד הגורמים שגורמים לבלאי שלה.
    שרשרת היא האופציה הזולה ביותר אבל דורשת תחזוקה רבה. קל גם (ע"י החלפת גלגל"ש קדמי או אחורי) לשלוט על יחס ההעברה. רצועה הרבה יותר יקרה בהתקנה, דורשת הרבה פחות טיפול משרשרת והחלפתה עלולה להיות יקרה – בחלק מהאופנועים נדרש פירוק זרוע אחורית.
    הכי יקר, אבל גם הכי פחות דורש טיפול ובד"כ מחזיק הכי הרבה זה דרייב שאפט. מצד שני, בגלל אופן הפעולה הוא גם מפסיד הכי הרבה כוח.
    ודרזדנר – יכול להיות שזה לא מורגש, אבל עד שאין לך השוואה בין אותן שתי מכונות בדיוק למעט ההנעה של שרשרת/חגורה אתה לא יכול לדעת.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    נתחיל בזה שרצועה לא יקרה, היא עולה 200 יורו ובהתחשב שהפולים לא דורשים החלפה זה יעלה ללקוח כמעט אותו הדבר כמו סט שרשרת וגלגלי שיניים.

    פירוק זרוע אחורית זה לא דבר דבר מסובך שלוקח הרבה זמן למרות שזה יעלה את מחיר הטיפול אבל בכל מקרה החלפת רצועה מתבצעת במעל ל100000 קילומטר זמן שבו גם ככה כמו באופנוע עם שרשרת צריך לפרק את הזרוע האחורית כדי לגרז מיסבים, בכל מקרה זה לא דרוש פירוק בכל אופנוע, בביואל למשל לא היה צורך.

    לגבי ההבדלים אישית לא ניסיתי וזה מרשמים שאנשים שעשו המרה לשרשרת בביואל, כולם אמרו שהכח מגיע יותר במכה בשיחרור קלאץ אבל אף אחד לא הרגיש שהאופנוע יותר חזק בכללי, אני מניח שבאופנועים כמו למשל RGV 250 שהכל מסתמך על כח סוס וסל״ד גבוה תרגיש ירידה חדה אבל ככל שהמומנט גודל תרגיש הרבה פחות.

    המינוסים המורגשים של רצועה זה יכולת שטח ומזג אוויר יבש וחם שפוגע בגומי שעוטף את הקוולאר מה שיכול להביא לקיצור חיי הרצועה ל60000 קילומטר ואולי פחות מזה

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בעיניי למרות פוטנציאל התקלות הגל הינע מנצח (היו לי 2 אופנועים עם גל הינע היו 0 תקלות ).

    ובכלי עתיר מומנט וכוח כמו הקוואסאקי GTR1400 שהיה לי זה לא ממש מעניין כמה אחוז מהכוח מפסידים עד לגלגל.

    שושנים יש טרייק עם 3 צילינדרים העונה לשם ניקן.

    אם רק היה מבחר גדול יותר של צמיגים הוא בהחלט היה שלי ( טוב הצמיגים מלפנים) ואז היה לי צילינדר לכל צמיג.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בעיניי למרות פוטנציאל התקלות הגל הינע מנצח (היו לי 2 אופנועים עם גל הינע היו 0 תקלות ).

    ובכלי עתיר מומנט וכוח כמו הקוואסאקי GTR1400 שהיה לי זה לא ממש מעניין כמה אחוז מהכוח מפסידים עד לגלגל.

    שושנים יש טרייק עם 3 צילינדרים העונה לשם ניקן.

    אם רק היה מבחר גדול יותר של צמיגים הוא בהחלט היה שלי ( טוב הצמיגים מלפנים) ואז היה לי צילינדר לכל צמיג.
    אני בכלל לא מבין מה אתה עושה בפורום הזה, אין סינון מינימלי...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בעיניי למרות פוטנציאל התקלות הגל הינע מנצח (היו לי 2 אופנועים עם גל הינע היו 0 תקלות ).

    ובכלי עתיר מומנט וכוח כמו הקוואסאקי GTR1400 שהיה לי זה לא ממש מעניין כמה אחוז מהכוח מפסידים עד לגלגל.

    שושנים יש טרייק עם 3 צילינדרים העונה לשם ניקן.

    אם רק היה מבחר גדול יותר של צמיגים הוא בהחלט היה שלי ( טוב הצמיגים מלפנים) ואז היה לי צילינדר לכל צמיג.
    היה לך מזל, גל הנע זה כמו לשחק עם תפוח אדמה חם מישהוא בסוף מקבל כוויה.
    שהיה לי לנדרובר מישהוא בפורומים כתב ״שאתה קונה לנדרובר ישר תפתח תוכנית חיסכון להלדקס״
    וואלה צדק.

    לפי דעתי רצועה זה הפיתרון שלוקח את הטוב מהשרשרת ומגל ההנע עם מינימום מינוסים ללקוח.
    הבעיה עם רצועה היא של היצרן, זה דורש יותר השקעה בפיתוח בזמן ששרשרת זה כמעט פלאג אנד פליי בשבילם

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לכן רשמתי פוטנציאל תקלות.

    היה לי ויראגו 500 ששימש אותי במשך כמה שנים טובות ועבר תחת עכוזי הלבנבן מעל ל100000 קילומטר ללא שום תקלות מכיוון גל ההינע ( הוחלף פעמיים או שלוש שמן בביצה )ולא נרשמה אף תקלה מכיוון זה ( למעשה לא נרשמה אף תקלה בכלי למעט דיאפרגמה בקרבורטור שמשכה אוויר והוחלפה).

    הGTR היה אצלי שנתיים היו כל התקלות האפשריות חוץ מהגל הינע.

    אצל מיקי שרכב גם הוא על הGTR היו נקישות כל שהן מהגל הינע אני חושב שהוא סידר את זה וזה עלה לו לא מעט כסף ( אני בגיל שתופסים לאט ושוכחים מהר אז מתנצל שאני לא זוכר בדיוק מה היה).

    בכל מקרה בחוויה שלי הגל הינע זה דבר חיובי ולא מן הנמנע שאני אוותר על צילינדר לטובת סופר טנרה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #25
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    כולכם מקשקשים, יחס ההעברה האידאלי הוא שרשרת בתוך שרוול עם שימון אוטומאטי כמו בג'אווה.

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שום דבר לא זז, הפולי הקידמי והאחורי מחוברים על ציר ללא יכולת תזוזה ואפילו אין אפשרות מתיחה על הצירים שלהם.
    המתיחה מתבצעת ע״י גלגלת ללא שיניים שגם היא קבועה ככה שלפחות בביואל ואני כמעט בטוח גם בהארלי לא הייתה יכולת למתוח את החגורה יותר ממה שהיא כבר מתוחה

    איבוד האנרגיה זה דבר זניח במנועים עם הרבה מומנט, לא תרגיש בהבדל.
    טעות שלי, תודה על התיקון.


    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    התנועה הפנימית של שרשרת בזמן פעולה היא סיבוב סביב הצירים שמחברים את החוליות. הצירים מלאים בגריז ולכן החיכוך מועט – הפסד אנרגיה קטן. כמובן שבשרשרת יבשה ולא משומנת החיכוך גדל, מה שיתבטא בהפסדים גדולים יותר ובבלאי גדול יותר.
    בחגורה ההפסדים נגרמים מתזוזה של מולקולות החומר שמרכיבות אותה – דומה למה שגורם לחימום צמיג אבל ברמה מולקולרית. בסופו של דבר, זה גם אחד הגורמים שגורמים לבלאי שלה.
    שרשרת היא האופציה הזולה ביותר אבל דורשת תחזוקה רבה. קל גם (ע"י החלפת גלגל"ש קדמי או אחורי) לשלוט על יחס ההעברה. רצועה הרבה יותר יקרה בהתקנה, דורשת הרבה פחות טיפול משרשרת והחלפתה עלולה להיות יקרה – בחלק מהאופנועים נדרש פירוק זרוע אחורית.
    הכי יקר, אבל גם הכי פחות דורש טיפול ובד"כ מחזיק הכי הרבה זה דרייב שאפט. מצד שני, בגלל אופן הפעולה הוא גם מפסיד הכי הרבה כוח.
    ודרזדנר – יכול להיות שזה לא מורגש, אבל עד שאין לך השוואה בין אותן שתי מכונות בדיוק למעט ההנעה של שרשרת/חגורה אתה לא יכול לדעת.
    מעניין, לא חשבתי שיש הפסד, בטח של 10%, רק על זה שהקוולר עובר כיפוף ויישור.
    לגבי העלות - רצועה עולה 500 ש"ח. אלכס הנמוך סיפר שמחליפים כל 40-50K, אבל שיש גם אנשים שעשו עליה 100. לדעתו זה קשור לתכיפות הרכיבה, חושב שהקוולאר מתייבש מחוסר שימוש.


    נאור, גם ב-MZ 301 המזרח גרמני השרשרת הייתה אטומה בשרוול. איפה הגוש הקומוניסטי תאמין לי, כל אחד עכשיו שם שרשרת פתוחה ונוסע כאילו לנין זה דוד שלו.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    כולכם מקשקשים, יחס ההעברה האידאלי הוא שרשרת בתוך שרוול עם שימון אוטומאטי כמו בג'אווה.
    יש לרגינה שרשרת שלא דורשת שימון ומחזיקה 20000 ק״מ על אופנוע עם מנוע חזק ככה שעל הג׳אווה כנראה 50000 ק״מ, עדיין זה יהיה רועש יותר עם הצלפות בהעברת הילוכים אגרסיבית.
    יחס העברה אידיאלי לא ממש מעניין אחרת גם היינו עושים דיאטה כדי לגלח כמה קילו מהאופנוע ובטח שלא היינו שמים ארגז שבמקרה של לוקי עם ארכת קפה בפנים

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש לרגינה שרשרת שלא דורשת שימון ומחזיקה 20000 ק״מ על אופנוע עם מנוע חזק ככה שעל הג׳אווה כנראה 50000 ק״מ, עדיין זה יהיה רועש יותר עם הצלפות בהעברת הילוכים אגרסיבית.
    יחס העברה אידיאלי לא ממש מעניין אחרת גם היינו עושים דיאטה כדי לגלח כמה קילו מהאופנוע ובטח שלא היינו שמים ארגז שבמקרה של לוקי עם ארכת קפה בפנים
    ללוקי היו 3 יאוות שעלו כמו החלפת זוג צמיגים לGTR1400 בתעריף מלא כולל עץ ריח בניחוח שמן דו"פ.

    האמת שמבחינת מחיר לקילומטר אחת העסקאות הכי טובות שהיו לי.
    מעט תקלות שאת כולן סידרתי על צד הדרך.

    בארגז שהגיע עם היאווה שכנו לצד ערכת הקפה והפנימית גם כלי עבודה זוג מצתים ופלטינות.

    ונכון מעולם לא החלפתי שרשרת ביאווה שעשתה אצלי כמה עשרות אלפי קילומטר כולל רכיבה לאילת בזוג.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מעניין, לא חשבתי שיש הפסד, בטח של 10%, רק על זה שהקוולר עובר כיפוף ויישור.
    הרצועה לא עשוייה מקבלר. היא עשויה מפולימר/ים (כמו גומי, פוליאורתן וכו') ומחוזקת בסיבי קבלר. התזוזה של השכבות בחגורה ושל המולקולות בכל שכבה יוצרת את החום שהוא המקור להפסדי כוח.

אשכולות דומים

  1. הארלי דיווידסון: קולקציית אייקון חדשה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-04-2021, 11:31
  2. הארלי דיווידסון: עוד נפח לסטריט בוב ב-2021
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-01-2021, 11:15
  3. הארלי דיווידסון מחווטת מחדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 19-05-2020, 12:36
  4. הארלי-דיווידסון: צמד דגמים חדשים ומסקרנים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-04-2020, 22:06
  5. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-08-2017, 09:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO