הקטנוע כבר זקן (2007, 40000 ק"מ) ולאחרונה בקושי מניע, (כרגע הוא נשאר בחנייה ואני לא נוסע אליו)
כאשר הוא כן מצליח להניע יש עשן לבן עם ריח מוזר (קשה להגיד אם זה ריח של אנטי פריז או שמן אבל זה לא מריח כמו דלק),
הפלאג מכוסה ציפוי שחור, קשה לי להגיד אם זה חלודה או פיח.
באחת הנסיעות האחרונות כנראה בעקבות מכה וחלודה נשבר מכסה הטרמוסטט והקטנוע היה ללא קירור במשך זמן קצר (אולי כמה מאות מטרים עד ששמתי לב), החלפתי את החלק לבד ונסעתי כשבועיים ללא בעייה, אבל בעקבות הגיל והממצאים הללו
כנראה נותר לי להסיק שהלך האטם ראש.
כיוון שהוא לא שווה הרבה חבל לי להוציא עליו את עלות הטיפול הזה במוסך וכמו כן אני רוצה את הנסיון אז החלטתי לנסות להחליף אטם ראש לבד ועל הדרך כל מה שצריך להחליף באזור הזה.
אז יש לי מספר שאלות:
1.האם המסקנה שלי סבירה וזה אכן האטם
2.איזה חלקים אפשר להחליף על הדרך, כולל פצ'פיקס קטנים שצריך להזמין באותו מועד ממטרו
3.מה תהליך ההזמנה ממטרו
4.דברים שצריך להיזהר בהם בתהליך ההרכבה
5.האם זה נכון (הספר טוען כך) שלא צריך להוציא את המנוע החוצה בשביל האטם והראש ועד כמה זה נוח מנסיון
פרטים נוספים
כלים:סט דרייב 3.8 ומפתח מומנט 7-60n והרבה מברגים
ויש לי את הספר מוסך שלו באנגלית (למרות שהוא לא מאוד מפורט)