ממה שזכור לי, המנוע של בג'ורייד 200 ידוע בכך שהוא לא אוהב "אונס".
אם אתה רוצה שהוא ישרת אותך זמן ממושך, תקפיד לא לשייט מעל 90 קמ"ש.
בזמנו, אחד החברים שלי התנייד על ג'ורייד ישן וחבוט, שנקנה בגרוש וחצי כמשומש (לא זוכר אם זה היה 200 או ה-150 העתיק). אם אני זוכר נכון (זה היה ממש, אבל ממש מזמן) הקטנוע שימש אותו למעלה משנה, בנסיעות אריאל-כפר סבא על בסיס יומי - באמינות מוחלטת, ונמכר עם מנוע תקין בדיוק כפי שנקנה. הטריק היה נורא פשוט: הבחור נסע 80 קמ"ש כל הדרך ולעולם לא פתח את הגז עד הסוף
כבונוס, הג'וירייד כמעט ולא נגע בדלק - לא אופתע אם הצריכה שלו הייתה בשאיפה ל-40 ק"מ לליטר (שהם 2.5 ליטר/100 ק"מ).
היום הבחור משתמש באותה שיטה לחסוך דלק בלנד קרוזר בנזין (מנוע V6 בנפח 4 ליטר) - ומצליח להוציא צריכת דלק של 8 ליטר ל 100 ק"מ (בתנאים אופטימליים, כמובן - כביש בינעירוני ריק על 80-90 קמ"ש).
משום שרוב האנשים לא מסוגלים לשייט מתחת לקצב התנועה ברוגע בודהיסטי ולהחזיק גז קבוע ומתון למשך 20 קילומטר, אני מציע לך לחשוב פעם נוספת עד כמה החיסכון בקניה משמעותי עבורך. 4 אלף שקלים זה לא הרבה, ואתה משלם אותם על תוספת של כמעט 40% בנפח המנוע, שמתורגמת ל-20 קמ"ש חשובים בשיוט בינעירוני.




ציטוט ההודעה בתגובה