תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: טריומף 1200 2021 רכיבת מבחן.

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084

    טריומף 1200 2021 רכיבת מבחן.

    זוכרים את זה שבצבא איפשהו בטירונות או באימון מתקדם סחבתם אלונקה?

    ה-"פצוע" קשור למעלה משקל האלונקה מתחלק שווה בין ארבע חיילים ולא משנה איפה הלכתם זה היה אפשרי אפילו לא נורא כל כך,
    ואז...פסססס החלפה, זוכרים את התחושה של האלונקה יוצאת משווי משקל פתאום זה כבר פחות קל, זה מושך אותך לצדדים מאבד
    איזון, מרגיש קצת קשה יותר, פחות נכון אפשרי אבל... - תישארו לרגע עם הזיכרון הזה.

    דפדפתי בלוח השנה וראיתי לפתע שאנחנו מתקרבים לחודש מרץ שמשם כבר אי אפשר להגיע לת"א (החודשים היחידים שאפשר לחיות
    בבועה, זה בין אמצע דצמבר עד תחילת מרץ למי ששכח) חבר שהזמין רכיבת מבחן על הטייגר 900 הזמין לי גם רכיבה על ה-1200,
    סבבה לגמרי, זה הזמן לבחון את תאוריית שלוש הצילגרים בלי משוא פנים, אולי אפילו להתיידד. הגעתי בבוקר לסוכנות המדהימה נהנה
    לגמרי מהרכיבה על ארבע בשורה אבל אומרים לי שיש סקס אחר...יום קודם עוד שוטטתי ברחבי הנט ובדקתי את הנתונים של ה-1200
    החדש ונהניתי מהנתונים היבשים, איפשהו זה לא הסתדר לי עם ההסברים של נציג המכירות ואז נפל לי האסימון, הם עדיין מוכרים את שנתון
    2021 הנחות...2022 צפוי להגיע רק בקיץ, אבל כבר עברתי את הקסטל, אז נבדוק מה אומר האופנוע הזה.

    קצת הסברים, תדלוק בתחנה מול אולם התצוגה הסבר איך לעזאזל מגיעים חזרה לכביש הכי טוב בת"א (כביש 1 לכיוון י-ם) ואנחנו בדרך
    לכבישים שלי, כבישי נס הרים כי אין באמת מקום אחר לבדוק התנהגות אופנוע. התחושות טובות באופן מפתיע, מפתיע בדיוק כמו מנתק ההצתה
    שמתערב מוקדם מהצפוי ככל שההילוכים נמוכים יותר הסנוב אוהב החלפות הילוכים מהירות תשכחו מהאצות לקו האדום, האופנוע נהיג
    ולא מאיים, מעל 140 המראות כבר מראות לך רק בערך ומורחות את כל ההשתקפות לבליל אומנותי לא מעניין מזל שאני מסתכל רק קדימה.

    קצת רול-און מול הטייגר 900 שהרוכב עליו הרגיש פחות בטוח והעדיף להישאר בתחום המהירות הבינונית בעוד אני מנסה האצות שונות
    בהילוכים שונים להבין מי מבין השלוש שוכח כל פעם לעבוד, זה לא שהאופנוע לא מהיר, סוכנות הביון הלוויינית של ארה"ב מדווחת על 210
    קמ"ש בכביש פרטי מבטון אי שם באזור לטרון, אבל רצועת הכוח מאד צרה, אין את החיבוק החם של הארבע בשורה, אבל יש סוג אחר של
    תחושה שנתונה לפרשנות. הבלמים מצוינים וגם יכולת ספיגת המהמורות טובה, צליל המנוע מרעיש למרות האגזוז היקר ותוכנית הספורט על
    שעון המצבים, נשבע לכם ששמעתי גם בק פיירים מוחלשים בבלימת מנוע. המצלרים נהדרים אבל בירידות בסיבוב חד איבדתי את האחורי
    בגלל בלימת מנוע בעת הורדת הילוך, שיגרתי לעצמי תזכורת שיש לי עכשיו גל הינע ולא שרשרת (יתרון וחיסרון). ותיקנתי בקטנה בעזרת
    עוד גז.
    הקלאצ' הגיב גבוה מאד להערכתי מדובר בכיוון בלבד, אבל אם זו תופעה מוכרת זה מגביל קצת את השימוש במיוחד בזינוקים מהמקום.

    גימור - מאופנוע במחיר הזה ציפיתי ליותר הכיסא היה במצב הנמוך ביותר שלו והיה רווח מכוער בינו לבין מיכל הדלק, פוגע בשלמות שהוא
    מנסה לשדר. מיגון הרוח מצוין ואלקטרוני (בדגם החדש מחוף לטובת ידני קל יותר).

    לסיכום נהניתי מהחוויה האופנוע בסדר וניתן ליהנות איתו אם אתם מתקדמים משתים לשלוש, האופנוע החדש יהיה טוב הרבה יותר הוא יהיה
    קל ב-25 ק"מ והמנוע יהיה שונה לגמרי ומפיק הרבה יותר כ"ס שיפצו (אולי) על שלושת הצילגרים. יש למה לחכות בתנאי...

    פה אני נכנס לנושא התמחור האופנוע יקר להחריד אבל כבר במעמד הראשוני ניתן להבין שאפשר להתמקח, היבואן פועל בשתי חזיתות בכוח,
    תשלום מחירון מלא על האופנוע הישן, והלוואה ללא ריבית על האופנוע החדש (מלכודת דבש).
    המתחרה שלו הוא כמובן ה-BMW 1250 כמי שמכיר את הרוכב הישראלי יהיה קשה מאד לשכנע אותו לשים כמעט אותו סכום כסף ולא לצאת
    עם הסמל היוקרתי של המדחף. למה? ככה!




    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 15-02-2022 בשעה 19:24.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הגיר הגיר...איך שכחתי את הגיר, הגיר נוקשה אבל מדויק, קליק בכל העברה, יכול להיות שבגלל שהיו עליו מעט ק"מ
    יחסית זה עוד ישתפר וגם אולי צריך עוד קצת להתרגל אליו ולקלאצ, לא משהו מציק מאד אבל עדיין לא גיר יפני מוכר.

    ההתרשמות הכללית שלי היה שהכלי טוב, אני יכול להפנות אתכם לרשימת המכולת של הציוד והתכונות שלו בכל אתר מצוי,
    אישית אני משתמש בהם לפני הרכיבה על מנת להבין עם מי יש לי עסק, הנתונים היבשים נותנים לך מושג כללי, הרכיבה עליו
    נותנת את התחושות והוויב שהוא מייצר וזה מבחנתי הדבר האמתי.

    רבים הפנו אותי לאופנוע התיור ה-"חדש" של הונדה, השם שמהלך קסמים בין חובבי הדו"ג בארץ, סמל לאמינות מופלגת כשהם
    שוכחים בנוחות את השנה הראשונה של האפריקה בארץ, או מחלות אחרות של הונדות אחרות, הקהל הישראלי ואני ביניהם
    שבוי בתוך זיכרון מתוק. אם נהפוך לרגע את הנתונים היבשים של מנוע האפריקה ונכניס אותם לאופנוע "ספורט תיור" נבין בעצם
    שמתקבל מנוע "חלש" מדי לספורט אמתי והתיור מתייחס (אולי) לרוכב בודד במהירויות שיוט בינוניות, אבל מי שמחפש גם קצת
    ריגוש או רכיבה ארוכה בזוג עם ציוד מלא ויכולת גמיעת מרחקים מהירה עלול למצוא עצמו מתגעגע לארבע בשורה 120 כ"ס ושיוט
    נעים ב-140-170. בגדול גם ה-GT של YAMAHA עלול ליפול בדיוק שם.

    אז אם מדברים על ספורט תיור אמתי נדבר על ה-BMW 1000 עם המון סוסים ומושבי קרש וללא אפשרות אמתית לארגזים.
    האיטלקי האציל מבית דוקאטי שנראה כמו פרארי על שתיים וחי לו בבועה משלו, ויש את הורסיס החדש שמשפר עוד קצת את הקיים
    בדיוק במקומות הנכונים לו רק מישהו היה מקשיב לי שם ביפן ומוסיף לי עוד 30 כ"ס...

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כתיבה יפה, שאפו!
    האופנוע נראה מעולה, אבל כמו שאמרת - בתמחור הזה, כנראה שתהיה ליבואן בעיה למכור כמות גדולה ולהתקבע בשוק.
    המחיר הסביר של הכלים שלהם אלה אותם "מחירי השקה" שהם נותנים בתור מבצע - בלי אפשרות לטרייד.
    אגב, למקרה שצילמת את רישיון הרכב - מה מצויין בתור "ארץ ייצור"? האם זה מוקפץ תאילנדי, או שאת אופנועי הדגל הם עדיין מייצרים באירופה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    טריומף מייצרת באנגליה רק אופנועי TFC שזה טרייומף פאקטורי כאסטומס, שזה דגמים מיוחדים במחיר מופקע, השאר תאיילנד.

    לגבי עיצוב זה כמובן עניין של טעם אבל הטרייומף נראה חלבי והכי פחות מזמין בקטגוריה, נראה אפילו מיושן קצת

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כתיבה יפה, שאפו!
    האופנוע נראה מעולה, אבל כמו שאמרת - בתמחור הזה, כנראה שתהיה ליבואן בעיה למכור כמות גדולה ולהתקבע בשוק.
    המחיר הסביר של הכלים שלהם אלה אותם "מחירי השקה" שהם נותנים בתור מבצע - בלי אפשרות לטרייד.
    אגב, למקרה שצילמת את רישיון הרכב - מה מצויין בתור "ארץ ייצור"? האם זה מוקפץ תאילנדי, או שאת אופנועי הדגל הם עדיין מייצרים באירופה?
    לא בדקתי ארץ יצור וזה לא באמת מעניין אותי. הבלנו שלי יוצרה בתאילנד או הודו אם אני לא טועה ולא הייתה בה בעיה אחת,
    אם מישהו באמת מתכוון לקנות אופנוע אירופאי חדש שווה לבחון את נושא היבוא העצמי, במיוחד באופנועים היקרים מס' חברים
    שלי עשו את זה וחסכו אל מול המחירים בארץ בין 20-25 אש"ח. כולל זיווד מלא ברמה טובה.
    הישראלי שרגיל למחרי קצה מעדיף לשלם בתשלומים במיוחד אם מצעים לו תשלום קבוע בלי ריבית אבל בסוף אתה משלם מחיר
    אדיר על ... מה בעצם?

    יש למה לחכות לדגם החדש שמציע הרבה יותר מהדגם היוצא, ההבדלים הם בבולמים (שואה) בבלמים, משקל קל ב-25 ק"מ
    ומנוע חזק בהרבה תיאורתית על הנייר אפילו יותר טוב מה-1250 שאמור להתחלף בשנה הבאה במנוע 1300 חדש.

    אולי שווה להשוות את המחירים של שניהם בחו"ל בכדאי לנסות ולהבין את הפער, יהיו כאלה שיקנו על מנת להיות שונים מהעדר
    אבל אלה יחסית בודדים השאר ימשיכו לכיוון הבימר ששומר על ערך גם כיד 2 בעוד הסיפור של האנגלי עדין לא ברור.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    טריומף מייצרת באנגליה רק אופנועי TFC שזה טרייומף פאקטורי כאסטומס, שזה דגמים מיוחדים במחיר מופקע, השאר תאיילנד.

    לגבי עיצוב זה כמובן עניין של טעם אבל הטרייומף נראה חלבי והכי פחות מזמין בקטגוריה, נראה אפילו מיושן קצת
    ככה נראה החדש דגם הכביש:


    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    טריומף מייצרת באנגליה רק אופנועי TFC שזה טרייומף פאקטורי כאסטומס, שזה דגמים מיוחדים במחיר מופקע, השאר תאיילנד.

    לגבי עיצוב זה כמובן עניין של טעם אבל הטרייומף נראה חלבי והכי פחות מזמין בקטגוריה, נראה אפילו מיושן קצת
    אני דווקא חושב שהאופנוע ששושני רכב עליו נראה נהדר.
    החדש פחות עושה לי את זה.
    ואם אתה צודק לגבי ארץ הייצור - אז כנראה שההוזלה בעלויות היצור לא מגולגלת ללקוח במקרה הזה... אההמ.
    בוא נגיד בעדינות, שאם הייתי בשוק לכלי במחירים האלה - הייתי הולך על דוקאטי Desert X + תוספות. בלי לחשוב פעמיים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    המעבר לתאילנד היה כדי להפוך את החברה לרווחית לא להוזיל מחירים לצרכן.
    מישהוא שמה היה חייב לעצור את הטרנד של ההפסד ברווח הנקי

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המעבר לתאילנד היה כדי להפוך את החברה לרווחית לא להוזיל מחירים לצרכן.
    מישהוא שמה היה חייב לעצור את הטרנד של ההפסד ברווח הנקי
    כנראה שהם עושים משהו לא יעיל.
    ואני ממש לא בטוח שהמשהו הזה - זאת ארץ הייצור...
    אם הבנתי נכון, דוקאטי סיימה את 2020 ברווח - למרות שזאת הייתה שנה קשה עבור כולם.
    אלו שתי חברות שמתחרות על אותו נתח שוק (בערך), ודוקאטי מייצרים חלק גדול מהכלים באיטליה.
    https://www.ducati.com/ww/en/news/du...y-also-in-2020
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כנראה שהם עושים משהו לא יעיל.
    ואני ממש לא בטוח שהמשהו הזה - זאת ארץ הייצור...
    אם הבנתי נכון, דוקאטי סיימה את 2020 ברווח - למרות שזאת הייתה שנה קשה עבור כולם.
    אלו שתי חברות שמתחרות על אותו נתח שוק (בערך), ודוקאטי מייצרים חלק גדול מהכלים באיטליה.
    https://www.ducati.com/ww/en/news/du...y-also-in-2020
    אנגליה יותר יקרה מאיטליה ואישית אני חושב שלטריומף יש בעיה של דגמים שלא נותנים יחודיות, הם ניסו להעתיק מהארלי עם סוכנויות שנראות העתק כמעט מושלם וזה לא תפס והוכיח עוד יותר שהם לא מצאו את הנישה שלהם.

    המעבר לתאילנד יכול לעזור אבל לא בטוח שיכול לפתור את הבעיות שלהם.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    41
    לקחתי את האופנוע הזה לנסיעת מבחן בקיץ ויש לו בעיה קשה של חימום יתר באזור המפשעה (גם עם הפיתרון המאולתר עם אזיקונים של כיסוי לראש מנוע) והעיסקה מולם בטרייד לא היתה משתלמת בעליל (והייתי עם הארלי 2019 סופטשל שזה תכלס אותו יבואן) וכמובן דגם שכבר בתחילת 2021 דיברו על החלפתו.
    מפה לשם הנושא ירד מסדר היום לכמה זמן ומישהו מהעבודה קשר אותי לסוכנות דלב ודאג לעזור לי עם עיסקה על סופר אדוונצר S 1290 (תכלס 1300) דגם 2021 וזה עולם אחר עם מרכז כובד נמוך ופתרון בעיית החימום למפשעה ע"י פיזור האוויר לצדדים (כמו בדואקטי מוליטסטרדה).

אשכולות דומים

  1. טריומף ספיד טריפל 1200 RR בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-02-2022, 23:45
  2. טריומף חושפת את הטייגר 1200 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-12-2021, 09:56
  3. טריומף: בקרוב טייגר 1200 חדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-09-2021, 10:35
  4. טריומף: טרידנט חדש ל-2021
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-08-2020, 10:54
  5. טריומף: גרסה חדשה לטייגר 1200 ב-2021
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 18-02-2020, 21:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO