זוכרים את זה שבצבא איפשהו בטירונות או באימון מתקדם סחבתם אלונקה?
ה-"פצוע" קשור למעלה משקל האלונקה מתחלק שווה בין ארבע חיילים ולא משנה איפה הלכתם זה היה אפשרי אפילו לא נורא כל כך,
ואז...פסססס החלפה, זוכרים את התחושה של האלונקה יוצאת משווי משקל פתאום זה כבר פחות קל, זה מושך אותך לצדדים מאבד
איזון, מרגיש קצת קשה יותר, פחות נכון אפשרי אבל... - תישארו לרגע עם הזיכרון הזה.
דפדפתי בלוח השנה וראיתי לפתע שאנחנו מתקרבים לחודש מרץ שמשם כבר אי אפשר להגיע לת"א (החודשים היחידים שאפשר לחיות
בבועה, זה בין אמצע דצמבר עד תחילת מרץ למי ששכח) חבר שהזמין רכיבת מבחן על הטייגר 900 הזמין לי גם רכיבה על ה-1200,
סבבה לגמרי, זה הזמן לבחון את תאוריית שלוש הצילגרים בלי משוא פנים, אולי אפילו להתיידד. הגעתי בבוקר לסוכנות המדהימה נהנה
לגמרי מהרכיבה על ארבע בשורה אבל אומרים לי שיש סקס אחר...יום קודם עוד שוטטתי ברחבי הנט ובדקתי את הנתונים של ה-1200
החדש ונהניתי מהנתונים היבשים, איפשהו זה לא הסתדר לי עם ההסברים של נציג המכירות ואז נפל לי האסימון, הם עדיין מוכרים את שנתון
2021 הנחות...2022 צפוי להגיע רק בקיץ, אבל כבר עברתי את הקסטל, אז נבדוק מה אומר האופנוע הזה.
קצת הסברים, תדלוק בתחנה מול אולם התצוגה הסבר איך לעזאזל מגיעים חזרה לכביש הכי טוב בת"א (כביש 1 לכיוון י-ם) ואנחנו בדרך
לכבישים שלי, כבישי נס הרים כי אין באמת מקום אחר לבדוק התנהגות אופנוע. התחושות טובות באופן מפתיע, מפתיע בדיוק כמו מנתק ההצתה
שמתערב מוקדם מהצפוי ככל שההילוכים נמוכים יותר הסנוב אוהב החלפות הילוכים מהירות תשכחו מהאצות לקו האדום, האופנוע נהיג
ולא מאיים, מעל 140 המראות כבר מראות לך רק בערך ומורחות את כל ההשתקפות לבליל אומנותי לא מעניין מזל שאני מסתכל רק קדימה.
קצת רול-און מול הטייגר 900 שהרוכב עליו הרגיש פחות בטוח והעדיף להישאר בתחום המהירות הבינונית בעוד אני מנסה האצות שונות
בהילוכים שונים להבין מי מבין השלוש שוכח כל פעם לעבוד, זה לא שהאופנוע לא מהיר, סוכנות הביון הלוויינית של ארה"ב מדווחת על 210
קמ"ש בכביש פרטי מבטון אי שם באזור לטרון, אבל רצועת הכוח מאד צרה, אין את החיבוק החם של הארבע בשורה, אבל יש סוג אחר של
תחושה שנתונה לפרשנות. הבלמים מצוינים וגם יכולת ספיגת המהמורות טובה, צליל המנוע מרעיש למרות האגזוז היקר ותוכנית הספורט על
שעון המצבים, נשבע לכם ששמעתי גם בק פיירים מוחלשים בבלימת מנוע. המצלרים נהדרים אבל בירידות בסיבוב חד איבדתי את האחורי
בגלל בלימת מנוע בעת הורדת הילוך, שיגרתי לעצמי תזכורת שיש לי עכשיו גל הינע ולא שרשרת (יתרון וחיסרון). ותיקנתי בקטנה בעזרת
עוד גז.
הקלאצ' הגיב גבוה מאד להערכתי מדובר בכיוון בלבד, אבל אם זו תופעה מוכרת זה מגביל קצת את השימוש במיוחד בזינוקים מהמקום.
גימור - מאופנוע במחיר הזה ציפיתי ליותר הכיסא היה במצב הנמוך ביותר שלו והיה רווח מכוער בינו לבין מיכל הדלק, פוגע בשלמות שהוא
מנסה לשדר. מיגון הרוח מצוין ואלקטרוני (בדגם החדש מחוף לטובת ידני קל יותר).
לסיכום נהניתי מהחוויה האופנוע בסדר וניתן ליהנות איתו אם אתם מתקדמים משתים לשלוש, האופנוע החדש יהיה טוב הרבה יותר הוא יהיה
קל ב-25 ק"מ והמנוע יהיה שונה לגמרי ומפיק הרבה יותר כ"ס שיפצו (אולי) על שלושת הצילגרים. יש למה לחכות בתנאי...
פה אני נכנס לנושא התמחור האופנוע יקר להחריד אבל כבר במעמד הראשוני ניתן להבין שאפשר להתמקח, היבואן פועל בשתי חזיתות בכוח,
תשלום מחירון מלא על האופנוע הישן, והלוואה ללא ריבית על האופנוע החדש (מלכודת דבש).
המתחרה שלו הוא כמובן ה-BMW 1250 כמי שמכיר את הרוכב הישראלי יהיה קשה מאד לשכנע אותו לשים כמעט אותו סכום כסף ולא לצאת
עם הסמל היוקרתי של המדחף. למה? ככה!
![]()