אופנוע
רכב
חוזר שוב:
אם מדובר רק בחישוב כספי והיא הסיבה היחידית לרכישה, לא קונים אופנוע, כי חישוב כלכלי וחיסכון כספי, היא לא סיבה מספיקה להחזיק אופנוע
ואז בלתי אפשרי לחיות עם החסרונות.
אופנוע קונים מאהבה וגם אז צריך להתמודד עם מגוון רב של בעיות שלפעמים גם גורמות לפרידה כואבת.
חייו של אופנוען הרבה יותר קשים מחיי נהג רכב, והבדיקה הראשונית שצריך לעשות היא אם הדרך וכל ה-"חבילה" מתאימה לאישיות הרוכש.
מניסיון שלי מי ששואל שאלה כזאת, או מחפש עסק כלכלי, לא יהיה מסוגל לחיות עם החסרונות, מי שמתאים לאופנוע יודע ולא מהסס דקה.
אי אפשר להיות היום בעל אופנוע ולהוציא ממנו את המרב, אם לא יודעים ואוהבים להתמודד עם כל המעטפת. ככה פשוט!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לא קשור לכבד או לא.
אופנוע קונים או כי רוצים להנות מהערך המוסף של רכיבה,
או כי איןברירה אחרת (לא עומדים בלו"ז של הפקקים, עובדים במקום בלי חניה וכו...).
יד 2 מפוצץ באופנועים וקטנועים שבעליהם מוכרים אותם אחרי הגשם הראשון/החמסין הראשון/ההחלקה הראשונה/הויכוח הראשון עם האשה על זה שמסוכן.
אם הבנאדם מכריז בראש ובראשונה "אני *רוצה* דו"ג ומכאן בואו נראה מה מתאים", זה סיפור אחר.
אבל אםהוא שואל "קטנוע או רכב", אז אני אוטומטית אגיד לו שאם הוא מסוגל להגיע בזמן לעבודה, ויש לו איפה לחנות, אז חד משמעית רכב.
ואם פותש מסמן קטנועי תלת ופתאום קופץ לmt, אז כדאי שישב עם עצמו, יחשוב טוב מה הוא רוצה, וינסח עצמו מהתחלה.
ובואו לא נציע לאנשים אוטומטית מה שמתאים לנו.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 08-03-2022 בשעה 19:17.
היו לא מעט שנים שהווספה PX150 הייתה כלי התחבורה שלי בציר נתב"ג ירושלים ובכל מזג אוויר.
היא הייתה כלי תחבורה ולא שום דבר מעבר לזה.
מבחינת עלויות כמובן שאפסיות כאשר הטיפול הכי יקר שעשיתי לה זה חריטה ורינגים בכ700 שקל אצל דני קומבינה ז"ל בירושלים.
אז נכון היום אני מתגעגע לכלי הזה אבל תכלס חוץ מהיתרון בפקקים לא היה לה שום יתרון.
שושנה שבויה בתפיסה רומנטית שמשתנה בהתאם לכלי עליה היא רוכבת.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אין אופציה לשווארמה... אי אפשר להצביע![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
שזאת ה-הגדרה ל"כלי תחבורה דו-גלגלי". לא "אופנוע" "מוטורסייקל" "סוס ברזל".
לא יקר לקניה ולאחזקה, והיתרון היחיד שאתה מקבל - זה פקקים וחניה, ועבור קהל מסויים - גם פשטות בטיפול עצמאי. כל השאר חסרונות.
עבור מי שמרבה לנסוע באיזורים פקוקים עם מצוקת חניה - היתרונות שווים את זה.
עבור מי שגר ועובד בפריפריה הרחוקה - הם לא.
מכאן עולה השאלה מה תוואי הנסיעה שלך, ואם רובו עובר בדרך בין-עירונית, אז רצוי שכלי התחבורה שלך יהיה בנפח 400-700 סמ"ק. אפשר להסתדר עם פחות, לא תמיד זה כיף בכבישים המהירים.
אם אתה בעיקר בעיר ובסביבתה הקרובה - 250 זה מספיק.
125 הולך להיכחד ע"י החשמליים בשנים הקרובות כנראה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הגיוני שה125 יכחד
מאחר וגם כך תווך הרכיבה עליו מוגבל ( נכון אפשר לרדת איתו מדן לאילת אבל כמה באמת עושים את זה) כלי חשמלי בהחלט עשוי להיות יעיל יותר ואולי (אני לא מאמין שאני רושם את זה ) אפילו מהנה יותר.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
וכמעט שכחתי ההונדה NC750 שזה התגלמות הפרקטיות של כלי תחבורה דו גלגלי מצטיין בתחומו.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
והחלפת בו צמיגים כל 10, כמו שכמה חבר'ה פה אומרים?
וזה בכלל - מגלה את כל מה שמסתתר במעמקי נשמתו של בעל NC ממוצע
אם מדובר רק בחישוב כספי והיא הסיבה היחידית לרכישה, לא קונים אופנוע, כי חישוב כלכלי וחיסכון כספי, היא לא סיבה מספיקה להחזיק אופנוע
ואז בלתי אפשרי לחיות עם החסרונות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual