ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
רכב קטן וזול מנצח בגדול.
אופנוע זה לקשוחים.
כאלה שמוכנים לסבול בחום של הקיץ.
כאלה שמוכנים להרטב.
כאלה שמוכנים לסבול קור.
כאלה שמוכנים להסתכן יותר.
כאלה שמוכנים לשלם את המחיר הסופר יקר של אחזקה של דו גלגלי.
כאלה שמוכנים לשלם ביטוח לפעמים בעלות גבוהה יותר מערך האופנוע
כאלה שיודעים קצת מכניקה כי אחרת זה ממש סלט.
כאלה שמוכנים לקפוץ לחבר/להורים לקחת את האוטו (כי לפעמים חייבים).
כאלה שמתכוננים לרכיבה 10-5 דקות לפני(להוריד כיסוי , לפרק מנעולים, ללבוש מגינים לעלות על מעיל, קסדה, כפפות , לחבר את הטלפון, לשמן שרשרת, בדיקה כללית לאופנוע)
כאלה שמחכים לסוף החודש לדעת אם עכשיו אריאלה מהבנק תרשה לי את החליפה של דיינז. כי גמרתי את כל הכסף על צמיגים.

בקיצור המון קשיחות מובנת לאופנוע כרכב יחיד.

רכב :

זול בטוח זמין קל ממוזג
מצעמם. יש פקקים ובעיית חניה.
4 צמיגים לרכב קטן +- 1000 שח. כולל הרכבה והכל. 60-100 אלף קמ.
2 צמיגים לאופנוע בישראל 2022 זה 1500 גרוס או מודו. וזה תלוי שימוש אבל בעיקרון כל 10 אלף מחליפים.

אם אתה מסתכל על זה מהצד של ה $$$ אז רכב יד שניה זול יהיה יותר זול בעלות קמ מכל אופנוע. (אולי קטנוע צנוע זה שונה).


Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מדוייק.
רכב קטן אוכל 7/100 לפחות אם רוב הנסיעה שלו בפקקים. לא מעט רכבים "סטנדרטיים" יצרכו אף יותר בתנועה צפופה, לכיוון 10/100 (1 ל-10, בשפת העם בישראל).
אופנוע קטן-בינוני באותם תנאים אוכל 3.5-4/100.
כשאתה מגיע ללקוח בת"א, על רכב קטן תשלם 50-100 שקלים ליום על חניה. את האופנוע תשים על המדרכה בחינם.
אחזקה של אופנוע קטן אפשר באופן חלקי או מלא לעשות לבד אם אתה גר בבית קרקע או שיש לך חניה משלך מתחת לבניין. ברכב זה סיפור, ותצטרך לשלם למוסך על כל שטות.
והכי, הכי חשוב: בזמן שהיית עומד בפקק, מחכה 3 רמזורים כדי לחצות צומת, מסתובב 20 דקות כדי למצוא חניה - באופנוע היית יכול כבר להיות בעבודה, בפגישה או בבית כפי שתכננת.
אם זאת הגישה, ואתה רוכב בקצב התנועה או מעט מעל ולא משתולל - אז גם סט צמיגים יחזיק לך 25-30 אלף ק"מ ולא 10.
בקיצור - על תערבב בין רכיבה על אופנוע ספורט/טורינג בגודל מלא, שנעשית כי זה מה שאתה רוצה ואתה מוכן לשלם על הרצונות שלך, לרכיבה על הונדה CB500X מהבית לעבודה. הדברים נראים שונה, בין היתר בהיבט של עלויות.
אין שום סיבה להשוות אחזקה של ליטר ספורטיבי לאחזקה של רכב קטן. צריך להשוות אותה לאחזקה של רכב ספורט/מנהלים דוגמאת ב.מ.וו סדרה 3 - ושם, אני בטוח, האחזקה של האופנוע פתאום לא תראה עד כדי כך יקרה.