ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
היו לא מעט שנים שהווספה PX150 הייתה כלי התחבורה שלי בציר נתב"ג ירושלים ובכל מזג אוויר.

היא הייתה כלי תחבורה ולא שום דבר מעבר לזה.

מבחינת עלויות כמובן שאפסיות כאשר הטיפול הכי יקר שעשיתי לה זה חריטה ורינגים בכ700 שקל אצל דני קומבינה ז"ל בירושלים.

אז נכון היום אני מתגעגע לכלי הזה אבל תכלס חוץ מהיתרון בפקקים לא היה לה שום יתרון.
שזאת ה-הגדרה ל"כלי תחבורה דו-גלגלי". לא "אופנוע" "מוטורסייקל" "סוס ברזל".
לא יקר לקניה ולאחזקה, והיתרון היחיד שאתה מקבל - זה פקקים וחניה, ועבור קהל מסויים - גם פשטות בטיפול עצמאי. כל השאר חסרונות.
עבור מי שמרבה לנסוע באיזורים פקוקים עם מצוקת חניה - היתרונות שווים את זה.
עבור מי שגר ועובד בפריפריה הרחוקה - הם לא.

מכאן עולה השאלה מה תוואי הנסיעה שלך, ואם רובו עובר בדרך בין-עירונית, אז רצוי שכלי התחבורה שלך יהיה בנפח 400-700 סמ"ק. אפשר להסתדר עם פחות, לא תמיד זה כיף בכבישים המהירים.
אם אתה בעיקר בעיר ובסביבתה הקרובה - 250 זה מספיק.
125 הולך להיכחד ע"י החשמליים בשנים הקרובות כנראה.