ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
מנסיון של שנתיים על הכתום ושני טיולים על בימר 1200 ו- 1250 הקטמ לא רואה את הגרמני ממטר, הכתום הרבה יותר מהיר, חזק והכי חשוב נוח.

בוא נשים דברים על דיוקם-שני האופנועים נוחים, הבימר בנוי היטב למסעות ארוכים ונחשב Heavy duty בקרב רוכבי מרחקים בזוג, האופנוע פחות תזזיתי (לטוב ולרע)
ממוגן ונראה טוב עם זיווד מלא מוכן לדרך, הרכיבה איתו נעימה חזקה, האופנוע איכותי. והוא מבוקש בארץ ובעולם מאד. רוב הבעיות שלו מוכרות ומטופלות.


כמה שמצחיק להגיד התפעול של הקטמ הרבה יותר חלק ונעים משל הבמוו, השוק של הבמוו נובע מאפקט העדר אחרת לא מוצא שום הצדקה לשלם יותר ולקבל הרבה פחות.
הקטמ הוא האופנוע בין הטובים שהיו לי ומה שבטוח הוא האופנוע הכי נוח שהיה לי וזה ממש לא נתפס שהשוק שלו כל כך חלש לעומנת הבמוו.

גם ברכיבה שעשיתי ציינתי שה-KTM אופנוע מהנה מאד, הוא חזק וחלק העברת הילוכים מרשימה, לגבי תפירה של מאות ק"מ ביום התחרות צמודה אבל הנטייה שלי היא
יותר לכיוון הבימר בנושא רכיבה זוגית אבל נכון הניצחון הוא בנקודות ולא נוקאווט ויש פה גם העדפה אישית.

מה שבטוח, אם יהי לי שוב אדוונצ'ר אין ספק שזה יהיה קטמ.
משמועות שרצות בחו"ל (לא בדקתי), גם אם משקף קצרשל דגם R ניתן לרכב על גדם ה- S בכל מהירות שהאופנוע נותן ללא שום נדנודי ראש או נדנודי גלגל קדמי וללא רעשי רוח, כמובן כל זמן שהאופנוע ללא מזוודות.
אני מסכים גם עם דרור (סוכן המכירות) שזה כלי שלוקח זמן להתרגל אליו, אבל הבאזז (בין עם מוצדק ובין אם לא) סביב נושא האמינות ונפילת הערך גדול. אבל מצד שני זו גם תמורה טובה לכסף במיוחד במשומש.

הויכוח הוא כאן בין שני כלים מעולים, פורשה מול פרארי ואין כאן ניצחון ברור לאף אחד משני האופנועים שזה כבר מחמאה ל-KTM הכיוון הוא דווקא העדפה
אישית או משאלת לב. ואני אומר שוב אם לא הייתי יודע בוודאות שמתוכנן בשנה הבאה אופנוע שונה וחדש לגמרי לבימר ומנוע ה-1250 הוא מנוע ביניים לניסוי
של דברים ומערכות אחרות ייתכן והייתי הולך עליו בכל זאת, רק בגלל שהוא מתאים יותר לטיול שלי באירופה.