כן יש דרך.
יכול להיות שפשוט צריך לגשר את הממסר של האורות.
שלום,
שואל עבור אבא שלי (בן 72, פחות מבין בפורומים אז מקווה שמסביר טוב עבורו).
יש לו קטנוע הונדה ויזן. מבין שכשהוא מתניע, הוא פותח סוויטש וזה מדליק אורות אוטומטית. כשהוא רוצה לכבות, הוא מוריד רגלית וזה מכבה את הקטנוע אבל לא סוגר סוויטש והאורות נשארים דולקים. אחרי שעה זה גומר את המצבר כל פעם. יש דרך שבהורדת רגלית גם יסגר הסווטיש או שהורדת רגלית לא תכבה ואז יהיה חייב לזכור לכבות מהסווטיש? תודה
כן יש דרך.
יכול להיות שפשוט צריך לגשר את הממסר של האורות.
טעות שלי, דיברתי על הדלקת אורות בלי תלות בהתנעה.
אפשר לחבר את ההדק החיובי של פיקוד ממסר האורות למפסק ברגלית צד (שישמש כמו מפסק לפיקוד) ואז תהיה ביניהם תלות.
זה יחסית פשוט וצריך לבדוק אם אין השלכות על המערכת חשמל כמו קצר או תופעה לא רצויה אחרת.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 01-03-2022 בשעה 19:03.
או שיכבה כמו בנאדם מהסוויץ.
כשהסוויץ'פתוח, לא רק האורות צורכים חשמל.
קודם כל תמסור לאבא שלך שהוא אלוף.
חלום שלי להגיע לגיל 72 ועדיין להניף רגל מעל דו גלגלי שאפו.
יש מפתח או שזה ללא מפתח ?
אם יש מפתח לאבטח אותו לאן שהוא. שרוך צהוב ,להשאיר פתק על המגן. כל מיני דברים שיכולים להזכיר לו.
להתעסק עם החשמל של האופנוע. לא מומלץ.
כמו שאמרו אפשר לעשות חיבור לתאורה אבל יש צרכני זרם נוספים.
להעביר את הסוויץ (מפתח) לרגלית זה רעיון מעניין.
במקרה שמישהו ירים את הרגלית הקטנוע דלוק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה חברים. מבין שאין פתרון קסם. לא נתעסק עם החשמל של הקטנוע. מפחדים שיגרמו נזקים או שיהיה מסוכן. אבא שלי הבין ואמר שפשוט ינסה לזכור לא לכבות מהרגלית ולזכור תמיד לכבות מהסוויטש (עד עכשיו שכח מידי פעם, מה שגמר את המצבר ונגמר בלהוביל את הקטנוע ברגל הבייתה ולהניע עם מצבר חיצוני בבית. אמא שלי דווקא מבסוטית שהוא עושה ככה כושר.
תודה על התשובות.