אם אין לך צורך ברכיבת שבילים אז פירלי אנג׳ל gt 2
לרכיבת שבילים מישלין אנאקי אדוונצ׳ר
אחרי הפסקה של כ7 שנים החלטתי לחזור לרכב.
אתמול תפס את מקומו בחנייה ויסטורם 650 שנת 2017, ואחרי הפסקה ארוכה כלכך אני ממש מרגיש רוכב מתחיל בכל הקשור לאביזרים, ביטוחים צמיגים וכו.
אז כמה נושאים שאני אשמח לעזרה איתם:
1. אילו צמיגי כביש מומלצים לדגם הזה?
2. איזו שרשרת מומלץ לרכוש לחניה?
3. איזו סוכנות ביטוח מומלצת לרוכבים?
4. היכן ניתן לרכוש ולהתקין רגלית אמצע לויסטורם?
תודה מראש לעוזרים
vstorm.jpg
נערך לאחרונה על ידי Igalz; 06-03-2022 בשעה 09:09.
אם אין לך צורך ברכיבת שבילים אז פירלי אנג׳ל gt 2
לרכיבת שבילים מישלין אנאקי אדוונצ׳ר
ברוך השב - האופנוע נראה מעולה!
לגבי צמיגים - יש מבחר די גדול.
לדעתי, ההצעה הזאת לא פחות ממדהימה לסט צמיגים איכותי, שמוגדר 90% כביש:
https://www.sportyshop.co.il/tire/mo...-110-80r19-59w
פחות מ-1600 שקלים לסט כזה, עם התקנה (שצפויה לעלות עוד כ-150 שקלים לגלגל, יש להם רשימת מוסכים שהם עובדים איתם עם מחירי ההתקנה) - זה מחיר חלומי.
אני בטוח שגם החלופות של מישלן ומצלר הן טובות.
סוכנות ביטוח - אני עובד עם "רמי ביטוחים". המחיר אותו דבר אצל כולם, אני שנים רבות עם החבר'ה האלה דווקא בגלל הזמינות והשירותיות.
ג'ק מרכזי - מומלץ בחום! יקל עליך בשימון שרשרת, וירגיש בטוח יותר בשיפועים, שם הג'ק המקורי (למיטב זכרוני) מרגיש לא בטיחותי.
האופציה הזולה (משומש):
https://www.ebay.com/itm/40351128034...kAAOSwfQRiHpaj
האופציה היקרה(חדש):
https://www.ebay.com/itm/28317341848...UAAOSw-itXwJTa
כמובן שאצתה יכול להגשת לאבניר ולבדוק איתם כמה הם מבקשם על האביזר המקורי. לך תדע, אולי יפתיעו לטובה...
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 06-03-2022 בשעה 10:04.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תתחדש
מבין שהכתף חזרה לעצמה ( בהנחה שאתה הבחור שרכש בזמנוו GS500 ) .
סע בדרכים טובות
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מכוון שפירלי ומצלר זאת אותה חברה הסקורפיון הוא המקביל של הטוראנס נקסט (כמעט אותו צמיג) שניהם פחות מתאימים לשבילים אלה יותר לכבישים ברמת סלילה גרועה, אם הוא ירצה להרגיש בטוח על שבילים אז האנאקי אדוונצ׳ר הוא צמיג דו״ש מתאים יותר.
אגב לרוב ההגדרות של 90/10 לכביש או לשטח לא מגיעות מהיצרנים אלה יותר מהמשווקים
המקביל מבית פירלי לאנאקי זה הסקורפיון ראלי
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 06-03-2022 בשעה 12:00.
פישפשתי בהודעת הפתיחה וחיפשתי איפה הבחור הזכיר משהו שקשור לשטח.
הוא לא. הוא איפלו ציין במפורש צמיגי כביש.
מילא אם זה היה אופנוע דו"ש או אדוונצ"ר, אבל זה סתם אופנוע כביש בישיבה זקופה.
אני מאוד מרוצה מפירלי אנג'ל.
דרזדנר, הבחור שאל על צמיגי כביש - נשמע שאין לו כוונה לרדת לשבילים...
אני מאמין (לא מניסיון) שצמיגי 90% כביש יתעלו על צמיגי ספורט-טורינג בכבישים בעלי סלילה גרועה (ע"ע כל איזור ת"א) ויפסידו באורך חיים במהירויות גבוהות מאוד וברכיבה ספורטיבית (לא תנאי השימוש הטיפוסיים לויסטרום 650, בלשון המעטה).
אני לא בטוח שהסקורפיון טרייל 2 והטוראנס נקסט זה אותו צמיג, גם אם כן - זה לא אומר עליו משהו רע (מבחינתי - זה אומר משהו טוב על המצלר, שכן אני לא חסיד של הצמיגים שלהם לאחר ניסיון לא מוצלח עם ה-MC360 בשטח). כל חוות הדעת שקראתי על הטרייל 2 אומרות שזה צמיג כביש-תיור מעולה כל עוד אתה נשאר על האספלט ויורד ממנו במקסימום לגיחה מזדמנת לשבילי כורכר מהודקים.
אני מאוד מרוצה מהאנג'לים GT2 בדוקאטי שלי בכל תנאי השימוש, וממליץ עליהם בחום. עם זאת, חשוב לציין שאלה צמיגי ספורט-טורינג קלאסיים שאוהבים אספלט באיכות סבירה ומעלה.
במידה והטרייל 2 יהיה זול יותר כשאבוא להחליף צמיגים - אנסה אותו בכיף כדי לעמוד על ההבדלים בינו לבין האנג'ל.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 06-03-2022 בשעה 13:15.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אם רק כביש ותכלס גם קצת שבילי עפר האנג׳ל יתנו לו יותר.
פירלי ומצלר זה כמו קונצרן VW משתמשים באותם פלטפורמות עם שינויים פה ושם.
הטוראנס והסקורפיון טרייל חולקים את אותו מבנה עם הפטנט הרשום של מצלר של חגורות באפס מעלות, ההבדל יהיה בתרכובת הגומי אבל גם שם לא שינוי גדול
אפילו בחירוץ אפשר לראות קווים דומים
![]()
אני לא בטוח, כי אין לי ניסיון עם שניהם.אם רק כביש ותכלס גם קצת שבילי עפר האנג׳ל יתנו לו יותר.
על סמך מה קבעת?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני מסכים שהאנג'ל הוא צמיג כביש מעולה, אני בעצמי רוכב עליהם.
עם זאת, הטרייל 2 הוא לא "גרסה מוזלת". זה צמיג שבנוי על אותה טכנולוגיה, אבל לשימוש מעט שונה - פחות ספורטיבי ויותר תיור על אספלט באיכות מגוונת. אחרת, אני לא רואה שום הצדקה לייצר את שני הדגמים הנ"ל במקביל.
אם פירלי עשו עבודה טובה כמו שהם עשו בפיתוח של האנג'ל GT, רוכב שעיקר נסיעתו היא בעיר וטיולים רגועים כנראה ירגיש יותר בנוח עם הטרייל 2. ניחוש שלי - עקב כמות חריצים גדולה יותר הצמיג יהיה עם יותר "משחק" ויספק נוחות ובטחון גבוהים יותר על אספלט חלק ו/או שבור, וזמני חימום קצרים יותר. המחיר כנראה יהיה בתחושה מעורפלת יותר ובבלאי גבוה יותר בהטיות חריפות מאוד (שרוב רוכבי האדוונצ'ר אינם מגיעים אליהן) ובבלאי בשיוט בין-עירוני מהיר מאוד (בהערכה גסה - 150+).
ושוב - עד שאני לא אתקין על הדוקאטי שלי סט טרייל 2 וארכב עליו לפחות 10-15 אלף ק"מ, הכל בגדר ניחושים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אכן הצורך הוא לכביש.
למעשה היום מורכבים על האופנוע צמיגי 30/70, ואני מעיף אותם כי אין לי שום עניין לשטח והם סתם מכניסים לי רעש ורעידות (והאחורי גמור גם ככה).
שכחתי לציין גם שרכיבת ספורט פחות מושכת אותי ואני לא הולך לבדוק עד איפה אני יכול לשחוק את הרגליות,
לכן בהחלט מחפש צמיג עם בטיחות גבוהה, אבל גם אורך חיים גבוה.
שאלה נוספת, שמתי לב שיש איזה מכה בג'אנט הקידמי ששווה לתת עליה את הדעת, פספסתי את זה בבדיקה.
האם פנצ'ריות מוכרות דוגמת זייתוני מתעסקות עם יישור ג'נטים?
אם לא, למי כדאי לפנות?