אני מסכים שהאנג'ל הוא צמיג כביש מעולה, אני בעצמי רוכב עליהם.
עם זאת, הטרייל 2 הוא לא "גרסה מוזלת". זה צמיג שבנוי על אותה טכנולוגיה, אבל לשימוש מעט שונה - פחות ספורטיבי ויותר תיור על אספלט באיכות מגוונת. אחרת, אני לא רואה שום הצדקה לייצר את שני הדגמים הנ"ל במקביל.
אם פירלי עשו עבודה טובה כמו שהם עשו בפיתוח של האנג'ל GT, רוכב שעיקר נסיעתו היא בעיר וטיולים רגועים כנראה ירגיש יותר בנוח עם הטרייל 2. ניחוש שלי - עקב כמות חריצים גדולה יותר הצמיג יהיה עם יותר "משחק" ויספק נוחות ובטחון גבוהים יותר על אספלט חלק ו/או שבור, וזמני חימום קצרים יותר. המחיר כנראה יהיה בתחושה מעורפלת יותר ובבלאי גבוה יותר בהטיות חריפות מאוד (שרוב רוכבי האדוונצ'ר אינם מגיעים אליהן) ובבלאי בשיוט בין-עירוני מהיר מאוד (בהערכה גסה - 150+).
ושוב - עד שאני לא אתקין על הדוקאטי שלי סט טרייל 2 וארכב עליו לפחות 10-15 אלף ק"מ, הכל בגדר ניחושים.