עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: חזרה לתחום - התלבטויות אופנוע

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    21

    חזרה לתחום - התלבטויות אופנוע

    שלום לכולם,
    קודם כל שמח מאוד לראות שהכל פה עדיין קיים והקהילה בועטת! הייתי פעיל נראה לי בסביבות השנים 2010-2012
    לאחר הפסקה של אני חושב משהו כמו עשור אני רוצה לחזור.
    לרשותי היו בעבר פיאג'ו איקס איבו, לאחר מכן סוזקי SV650 (רישיון A).
    כרגע מתנייד עם רכב חברה, עושה תל אביב-רמלה מדי יום.
    לאחר המעבר שלי לאחרונה לתל אביב דגדג לי יותר מתמיד לחזור לאופנוע (תמיד דגדג, הפקקים העצימו את זה).

    אז אחרי הפירוט הנ"ל...
    אשמח לעזרתכם כי אני מרגיש שאני ממש לא בעניינים וממש לא בקיא במה הדגמים שיש עכשיו ויתרונות/חסרונות וכו',
    - אופנוע דרגת רישוי A
    - אשמח להרגיש מה זה 4 בשורה סוף סוף
    - ישיבה זקופה יחסית, אעדיף כידון בשלב הזה
    - כלי שנוח להרכיב עליו אנשים נוספים (חלום חיי לעשות טיולי אופנוע עם אישתי)
    - לא מתחבר לאופנוע אדוונטר וגם לא רוצה סופר ספורט עם פיירינג וכו', לגמרי אשמח בנייקד נוח
    - תקציב - כרגע לא מוגדר, מתלבט אם ללכת לכיוון החדש (סדרי גודל של 60K?), יותר אשמח להבין מה הדגם המתאים לי ולאחר מכן לשקול חדש/יד שניה



    בנוסף,
    יצא לי לראות ימאהה נייקד מדהים על הכביש, אין לי מושג מה הדגם, נסיתי למצוא וזה לא נראה לי מסדרת MT זוכר רק לומר שבדפנות האופנוע היו שלושה צינורות
    והוא נראה בסגנון רטרו ספורטיבי (כמו caferacer אבל לא)
    אם מישהו יודע/שמע - אשמח למידע!!

    סיימתי לחפור, תודה רבה חברים.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    מניח שראית XSR900.
    לגבי אופציות, תבדוק את הCB650R והZ900 (נייקדים 4 בשורה לא מאוד אגרסיביים).

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    מניח שראית XSR900.
    לגבי אופציות, תבדוק את הCB650R והZ900 (נייקדים 4 בשורה לא מאוד אגרסיביים).
    אכן כן - XSR900, לגמרי אהבתי
    יש פה דעות לגביו?

    לגבי Z900 וCB650R - אלה דגמים שאני מכיר, האם Z900 עדיין צרכן דלק מטורף?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי סחבק צפיה בהודעה
    אכן כן - XSR900, לגמרי אהבתי
    יש פה דעות לגביו?

    לגבי Z900 וCB650R - אלה דגמים שאני מכיר, האם Z900 עדיין צרכן דלק מטורף?
    ה-XSR900 הוא אחלה כלי.
    אם הוא נוח כמו ה-MT שעליו הוא מבוסס - אז הוא גם די נוח בהרכבה (הורכבתי על ה-MT-09 מספר פעמים). האופנוע עצמו כיפי מאוד וירגיש לך חזק מאוד בהתחלה.
    גרסת הטרייסר של ה-MT-09 תהיה אפילו נוחה יותר. אל תתן למראה ה"אדוונצ'רי" להטעות אותך, מדובר באופנוע כביש (ספורט-טורינג) תהור.

    ה-CB650R הוא 4-בשורה מתון מאוד. מצד אחד, הוא לא יאיים עליך אחרי הפסקה ארוכה. מצד שני, הוא לא אופנוע "מלהיב" במיוחד, ולא הרבה יותר חזק מה-SV שהיה לך כבר.

    את ה-Z900 אני מכיר קצת פחות (לא רכבתי). מנחש שהוא החזק מבין הכלים שנמנו פה, אבל אני לא מתחבר לעיצוב שלו (מכוער נורא בעיני) ושמעתי פה ושם טרוניות על בעיות חוזרות (כגון בתי מצערת שיוצאים מכיוון באופן תדיר).
    היו בארץ כמה יחידות של Z900RS - הגרסה היפה והמגומרת כראוי של ה-Z900. זה אופנוע שאני מאוד הייתי רוצה לעצמי (בלי שיצא לי לרכב עליו) אבל לצערי הרב הייבוא הופסק והגיעו מעט מאוד יחידות. המכירות לא הלכו כי ה-RS היה יקר משמעותית מה-Z הרגיל, וכי חובבי מראה קלאסי שמתרפקים על פנס עגול ושעוני ביצה כנראה פחות מוכנים לפתוח את הארנק מחובבי הרובוטריקים (או מסתם ערסים, שרוצים "אופנוע כועס" - ובזול).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ארבע בשורה? להרכיב?
    חכה ששושני יראה את זה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ארבע בשורה? להרכיב?
    חכה ששושני יראה את זה.

    Search no more


    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    Search no more


    אהלן אלוף
    מה אני רואה כאן? מה הדגם<?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי סחבק צפיה בהודעה
    אהלן אלוף
    מה אני רואה כאן? מה הדגם<?

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A4%D7%99%D7%9D
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי סחבק צפיה בהודעה
    אהלן אלוף
    מה אני רואה כאן? מה הדגם<?
    רק את האופנוע הכי טוב בעולם (ככה אומר א') ורסיס 1000 4 בשורה 120 כ"ס מכונת הטיולים המושלמת בזוגות, כייף בסולו, ואמינות של פטיש 5 קילו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=השושנים;189178]Search no more

    חברנו המסתחבק לא מעוניין באדוונצ'ר.

    לגבי הXSR יש לי את הטרייסר 9 ויש לו מנוע זהה לXSR שהוא בעל אופי מהנה לגמרי.

    אם בכל זאת תעשה חשיבה שנייה לגבי אדוונצ'ר אז הוורסיס בהחלט ידע להתמודד עם מורכב גם שמן כמוני (מנסיון מפוקפק על גבי הוורסיס שבתמונה) וחיים משעממים מבחינת אופי המנוע ואני מניח שגם מבחינת המוסך.

    לגבי הטרייסר 9- אדוונצ'ר ספורטיבי מהנה מנוע חזק וחיי מרווח דיו בהרכבה ( כל עוד השותפה לא בממדים שלי) יתן לך המון הנאה.

    לתחושתי האיכות חומרים וההרכבה פחות טובה משל הוורסיס.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    [QUOTE=lokimonster;189192]
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    Search no more

    חברנו המסתחבק לא מעוניין באדוונצ'ר.

    לגבי הXSR יש לי את הטרייסר 9 ויש לו מנוע זהה לXSR שהוא בעל אופי מהנה לגמרי.

    אם בכל זאת תעשה חשיבה שנייה לגבי אדוונצ'ר אז הוורסיס בהחלט ידע להתמודד עם מורכב גם שמן כמוני (מנסיון מפוקפק על גבי הוורסיס שבתמונה) וחיים משעממים מבחינת אופי המנוע ואני מניח שגם מבחינת המוסך.

    לגבי הטרייסר 9- אדוונצ'ר ספורטיבי מהנה מנוע חזק וחיי מרווח דיו בהרכבה ( כל עוד השותפה לא בממדים שלי) יתן לך המון הנאה.

    לתחושתי האיכות חומרים וההרכבה פחות טובה משל הוורסיס.
    ידידי המלומד ורב האון, הורסיס מעולם לא היה אדוונצ'ר הוא לא יעזוב את הכביש אבל ייתן כנדרש ישיבה זקופה, תצפית נהדרת על הכביש מלמעלה
    לא יאיים במכות כוח, רכיבה נעימה, וכנדרש 4 בשורה כל שאר ההצעות מסביב לא עומדות בתנאי זה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    [QUOTE=השושנים;189197]
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה

    ידידי המלומד ורב האון, הורסיס מעולם לא היה אדוונצ'ר הוא לא יעזוב את הכביש אבל ייתן כנדרש ישיבה זקופה, תצפית נהדרת על הכביש מלמעלה
    לא יאיים במכות כוח, רכיבה נעימה, וכנדרש 4 בשורה כל שאר ההצעות מסביב לא עומדות בתנאי זה.
    הורסיס הוא בהמה מסיבית וכבדה.
    לא בדיוק מה שמחפש בן-אדם שרכב בזמנו על SV (וכנראה אהב אותו) ועכשיו מתלהב מה-XSR.

    אני בדעה שהורסיס יכול להיתפס כמאיים לרוכב עם ניסיון לא רב ואחרי הפסקה ארוכה, ועדיף ללכת על משהו קצת יותר קליל.
    מנסיון אישי - ה-MT-09 הרגיל בדור הקודם סיפק נוחות סבירה בהחלט למרחקים בינוניים, לבד ובזוג. מאמין שה-XSR דומה בהקשר הזה, והטרייסר בגדר "טוב מאוד" (לא בדקתי את ה-9 טרייסר, אבל ה-7 טרייסר הוא אופנוע כביש נוח למדי).

    עוד אופציה ל-4 בשורה זה הסוזוקי GSX-S750. לא יודע מה רמת הנוחות שלו למרחקים ובהרכבה, הדגם הקודם (GSR750) היה לא משהו בהיבט הזה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    אם אתה ממש רוצה להרכיב כדאי לחשוב מחדש על אדוונצ'ר. בגדול האדוונצ'רים מתחלקים לכאלה שמיועדים לשטח או לטורינג. טורניג אדוונצ'ר עם 4 בשורה זה רק מולטיסטראדה חדש שעולה בערך פי 3. אם אתה לא רוצה אדוונצ'ר, לא בעניין של טיולים ולהרכיב זה חלום יותר ממציאות נסה את ה 890 דיוק. אחלה נייקד וזה מה שהייתי קונה למרחקי ביניים ורכיבות עירוניות. התלהבתי מאוד מההתנהגות וגם כוח לא חסר. לא מכיר ולא רכבתי על יפנים אחרים בסגמנט.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #14
    בייבי טואנו

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    תקרא מבחנים, נתונים.. גם בחו"ל בפורומים על מחלות/תקלות/שטיקים לדגם (לכל כלי שמתמודד לתואר)
    קח רכיבות מבחן (למה שקיים/יש בארצנו)
    דעה שלי?, לא בדיוק להקשיב יותר מדי לאחרים. כל אחד נותן את דעתו למה שמתאים לו.
    בהצלחה ורק רכיבות טובות ובטוחות.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

אשכולות דומים

  1. חזרה לתחום סופרספורט
    על ידי eden בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-04-2021, 17:11
  2. עזרה בכניסה לתחום ובחירת אופנוע שטח ראשון
    על ידי nyifvi1 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 02-05-2019, 13:25
  3. חזרה לדו גלגלי, מתלבט בין אופנוע לקטנוע (כ"ע)
    על ידי ליגת הצדק בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 02-07-2017, 10:04
  4. התלבטויות לפני עלייה בנפח
    על ידי Gal.r בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 31-10-2016, 09:22
  5. שדרוג מ xevo250 ל- xmax 400 התלבטויות.
    על ידי Adamt בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 31-03-2016, 18:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO