ציטוט נכתב במקור על ידי Gonen צפיה בהודעה
חחח, שמאי עם חוסר ידע בסיסי , ראשית אין ברגים עם ״ציפוי אל חלד״ אלה יש ברגים שעשויים מפלדת ״על חלד״ הכוונה בשפה פשוטה לבירגי נרוסטה (שגם הם מחלדים כמובן רק בתנאים קיצוניים יותר) , למרות שבמקום שאתה גר בורג פלדה מגולוון לא אמור כמובן להחליד , מה שאומר כניראה , שבפיג׳ו מישתמשים בדגם הזה בברגים עם גילוון פגום , מעבר לזה , הוא מדבר על זה שלא נידרש דיוק של ״אלפיות המילימטר ״ נכון ! לא נידרש דיוק כזה , אלה נידרש דיוק של רק פי אלף גרוע מיזה, שזה דיוק של מילמטר אחד +- ! כמובן שתעשית הרכב מכוונת לדיוק גבוהה בהרבה של כמה עשריות בדרך כלל לכל היותר(באזורים אלה כמובן) , ניכר שהבעיה כאן היא באמת של פיאג׳ו ולא של עופר אבניר (למעט הרכבת בירגי הארז , והטיפול הלוקה בהחלפת הברגים, שהיו יכולים בניהול נכון, להיות מוחלפים מייד בבירגי נרוסטה, (מחיר ממוצע אגב 20 ש״ח למאה בורג ! למידות האלה . . . )

לדעתי בטיפול נכון ומידי בברגים ובברגי הארגז , ובפיצוי ונכונות נגיד לתת לבחור 2 טיפולים חינם , הדבר לא היה מגיע כלל לבית המישפט . . . דבר שכניראה היה יכול לחסוך לעופר אבניר, וללקוח המקופח ללא ספק, המון זמן וכסף .

גם בעופר אבניר צריך להבין שישנם לקוחות מסוגים שונים, שדורשים מין הסתם מענה שונה , עם היתה קונה את הדגם הזה חברת שליחויות , לא החלודה ולא הרכבת הארגז הרשלנית, היתה מעניינת מישהוא . . . ולכן ליפעמים צריך לחשוב מיחוץ לקופסא , למרות שבמיקרה הזה כמובן, לדעתי לפחות,עדיין החשיבה לא מורכבת כלכך עד ליציאה מהקופסא .
אתה טוען שאני שונה? 😜