הכי מצחיק שקטנוע 50 סמ"ק קוריאני זול מורכב והאיכות פלסטיקה שלו יותר טובה חחחחחחח אני חושב שהשמאי שלהם צריך להתחיל לעשות סטנד אפ....... הוא ירוויח הרבה יותר
"רמת גימור נתונה(נמוכה מקטנוע יוקרה)".
הבנת, אם אתה לא קונה כלי ב100 אלף אל תבוא בטענות שהחלקים לא תואמים הברגים מחלידים ואיכות הרכבת הארגז היא ביזיונית,
כי 28 אלף שקל זה לא מספיק כסף בשביל להשקיע עוד 3 שקלים בברגים שלא יחלידו ולשלם לאדם שידע לתקוע ברגים באורך מתאים...
שיהיה המון בהצלחה במשפט,
מקווה שתנצח
הכי מצחיק שקטנוע 50 סמ"ק קוריאני זול מורכב והאיכות פלסטיקה שלו יותר טובה חחחחחחח אני חושב שהשמאי שלהם צריך להתחיל לעשות סטנד אפ....... הוא ירוויח הרבה יותר
בהצלחה, רואים שאין להם מה לענות והם מגבבים שטויות.
לדעתי מחזיקים דגמים שלא נמכרו משנת 2012 ומחליפים פלסטיקה לחדשה.(זה לא ג'וירייד)
ב-s3 לא היו לי שום בעיות עד עכשיו, ואני גר במקום שדומה לאתר בניה, עם באמפים, חריצים, פתחי ביוב, חול ומה לא. הפלסטיקה לא זזה ולא משחקת.
קצת קשה לקבל שקטנוע מגיע במצב כזה כי...ככה.
נערך לאחרונה על ידי tomi1975; 11-09-2015 בשעה 22:24.
חחח, שמאי עם חוסר ידע בסיסי , ראשית אין ברגים עם ״ציפוי אל חלד״ אלה יש ברגים שעשויים מפלדת ״על חלד״ הכוונה בשפה פשוטה לבירגי נרוסטה (שגם הם מחלדים כמובן רק בתנאים קיצוניים יותר) , למרות שבמקום שאתה גר בורג פלדה מגולוון לא אמור כמובן להחליד , מה שאומר כניראה , שבפיג׳ו מישתמשים בדגם הזה בברגים עם גילוון פגום , מעבר לזה , הוא מדבר על זה שלא נידרש דיוק של ״אלפיות המילימטר ״ נכון ! לא נידרש דיוק כזה , אלה נידרש דיוק של רק פי אלף גרוע מיזה, שזה דיוק של מילמטר אחד +- ! כמובן שתעשית הרכב מכוונת לדיוק גבוהה בהרבה של כמה עשריות בדרך כלל לכל היותר(באזורים אלה כמובן) , ניכר שהבעיה כאן היא באמת של פיאג׳ו ולא של עופר אבניר (למעט הרכבת בירגי הארז , והטיפול הלוקה בהחלפת הברגים, שהיו יכולים בניהול נכון, להיות מוחלפים מייד בבירגי נרוסטה, (מחיר ממוצע אגב 20 ש״ח למאה בורג ! למידות האלה . . . )
לדעתי בטיפול נכון ומידי בברגים ובברגי הארגז , ובפיצוי ונכונות נגיד לתת לבחור 2 טיפולים חינם , הדבר לא היה מגיע כלל לבית המישפט . . . דבר שכניראה היה יכול לחסוך לעופר אבניר, וללקוח המקופח ללא ספק, המון זמן וכסף .
גם בעופר אבניר צריך להבין שישנם לקוחות מסוגים שונים, שדורשים מין הסתם מענה שונה , עם היתה קונה את הדגם הזה חברת שליחויות , לא החלודה ולא הרכבת הארגז הרשלנית, היתה מעניינת מישהוא . . . ולכן ליפעמים צריך לחשוב מיחוץ לקופסא , למרות שבמיקרה הזה כמובן, לדעתי לפחות,עדיין החשיבה לא מורכבת כלכך עד ליציאה מהקופסא .
נערך לאחרונה על ידי Gonen; 11-09-2015 בשעה 22:44.
הבעיה הכי גדולה בכל הסיפור היא שחברה שאמורה לתת שירות ללקוח שלה מורחת אותו בסיפורים, מתנערת מאחריות, מציעה פיצוי מגוחך, תירוצים מגוחחים, לא מותירה ברירה אלא לפנות לבית המשפט ובנוסף גם מביאה דוח שמאי שהוא יותר בדיחה מאשר דו"ח שמאי....
כתב ההגנה ההזוי שלהם עוד יותר גרוע.....
הייתי אצלהם במוסך לטיפול 1000 ביקשתי שיסדרו תפלסטיקה
אמרו שינסו ולא עשו כלום רק הראו לי אחרי הטיפול איך זה ככה בעוד קטנוע שהיה בחוץ
"ככה זה הפלסטיקה"
חוץ מזה יש עוד איזה רשרוש מתכתי מעצבן מקדימה
לא יודע מה גורם לזה הבאתי להם לעשות עליו סיבוב והם לא שמעו שום דבר חריג לטענתם...
בקיצור לא ממליץ לקנות מהחאפרים האלה
Sent from my SM-G920I using Tapatalk
לידיעתכם... הסבל של הארגז ( כמו גם אצלי ) הוא לא מקורי ומיוצר פה כאלטרנטיבה זולה.
המקורי מחובר ממש נמוך מעל דלת המטען ועולה יחד איתו בזמן פתיחה. לי נמסר בזמן הרכישה כי זהו סבל מאולתר ולא מקורי ואני כמובן הסכמתי. את הברגים הארוכים זיהיתי מבעוד מועד והחלפתי לבד לפני שנעשה נזק לצבע.
בקשר לסטייה בפלסטיקה: כל הפנסים אחוריים וקדמיים יושבים אצלי פרפקט מול הפלסטיקה . לעומת זאת התפר בין החלקים ליד הרגליים אצל כולם נראה כך.
ערב טוב לכולם, רציתי לעדכן שבית המשפט לתביעות קטנות פסק פשרה וחייב את עופר אבניר לשלם לי סכום של 5000 ש"ח.
תודה רבה לכולם
קניתי XEvo חדש מאופר עבניר, אחרי חודשיים בערך, הברגים על מדרס הרגליים היו חלודים לגמרי כאילו הם בני 10 שנים.
ממליץ לפותח השרשור לקחת את זה לעורך דין.