הייתי מהמר על ההונדה פורזה/XADV.
הם חולקים מכלולים עם ההונדה NC750 שהספיק להוכיח אמינות יפה מאוד ואורך חיים גבוה.
לדעתי הדיון לא שייך לטכני, מציע למנהלים להעביר לפורום הכללי.
לא מדובר על תקציב כספים וכו מדובר על כניסה יציאה מהמוסך בלי תקלות ,רק אמינות ,לא רוצה להיכנס למוסך! ברור רק טיפולים ותחזוקה מונעת! מניסיונכם בבקשה.
תודה מראש
הייתי מהמר על ההונדה פורזה/XADV.
הם חולקים מכלולים עם ההונדה NC750 שהספיק להוכיח אמינות יפה מאוד ואורך חיים גבוה.
לדעתי הדיון לא שייך לטכני, מציע למנהלים להעביר לפורום הכללי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לא מנסיון אישי, אבל רוכבי הdct מדווחים על שלל גליצ'ים במערכת. זה בד"כ נפתר בקלות במוסך, אבל זה אומר כניסה למוסך.
הקטנוע האמין ביותר היה של סילוור וינג של הונדה. רק שאין אותו כחדש, אך ניתן לראות כלים שבקלות עברו את ה100k והרבה מעבר לכך.
הt max גם כן נחשב אמין, אבל שים לב רק בצורתו המקורית, בלי תוספות. בד"כ אלו כלים שעוברים שדרוגים ונסיעה לוחצת.
לכן גם אני ממליץ על הכלים של הונדה (הפורזה והxadv)
חבל שהפסיקו לייצר את הסילוור...
כנראה שהוא היה אמין מדי - המשיך לנסוע גם אחרי 20 שנה, אז אף אחד לא קנה חדש![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual