בכתבה שפורסמה פה באתר, על הגרסה החדש של הטנרה 700, מופיעה תמונה בה לאופנוע יש שני מיכלי דלק עם שני פתחי תדלוק.
נזכרתי כי גם לק.ט.מ 990 המופלא היו גם כן שני מיכלים עם שני פתחי תדלוק.
השאלה היא - מה העניין? מלבד המראה הקרבי לכאורה והעלאת מקדם ה-שופוני, האם יש הסבר טכני לדבר?
כמו שאני מדמיין, שני המיכלים מחוברים יחד בחלקם התחתון, בין אם בחיבור ישיר או באמצעות צינורית.
אני יכול לחשוב על כך שכל מיכל קטן יותר, לכן נוצרת פחות תנועתיות של הדלק, אך את זה ניתן לפתור באמצעות מחיצות במיכל אחד גדול.
מה דעתכם?