מעשן זה בגלל המנוע ולא בגלל הקרבורטור.
בדגמי ה ST יש בעיה של התנעה קרה בגלל הקרבורטור, הקרבורטור של דגם ה VXR 200 (הצורה הישנה) היה קרבורטור מצוין אבל קשה למצוא אותם היום.
במנועי 250 של פיאג'יו כבר יש הזרקת דלק ואין קרבורטור.
מעשן זה בגלל המנוע ולא בגלל הקרבורטור.
בדגמי ה ST יש בעיה של התנעה קרה בגלל הקרבורטור, הקרבורטור של דגם ה VXR 200 (הצורה הישנה) היה קרבורטור מצוין אבל קשה למצוא אותם היום.
במנועי 250 של פיאג'יו כבר יש הזרקת דלק ואין קרבורטור.
ואישית אני נמנע מלגעת בקרבורטורים כל עוד אין בעיה. יש בהם פונקציונליות רבה שקשה להתאים אותה (לדעתי) והם עלולים לעשות הרבה צרות..