תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: Xciting 400s vs downtown 350i

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363

    Xciting 400s vs downtown 350i

    הי,
    התייעצות בנוגע ל 2 הדגמים הנ"ל.
    בעקרון אין כאן איזה משימת כביש מיוחדת אלא התניידות יומית לעבודה אבל עם רצון לקצת יותר כוח ששני הקטנועים האלו מספקים.
    בעקרון ה 400 עולה כ 4000 שח יותר מה 350 אבל נראה שהמכלולים שלו אייכותיים יותר ולשם אני נוטה. חשובה לי גם דינמיות והתנהגות כביש מאשר עוד כמה כוחות סוס.

    מישהו התנסה בשני הדגמים? יודע להגיד דווקא על מחלות מוסך של אחד מהם או טיפולים משמעותית יקרים יותר ?

    תודה

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    15
    היה לי את ה 350 והיום יש לי את ה 400.
    אסכם את זה בצורה הכי טובה - האקסייט עולה על ה 350 בכל פרמטר.
    איכות ,התנהגות בכביש , בולמים ספורטיבים יותר , מנוע מעולה !!
    טיפולים - נראה לי דומים פחות או יותר שווה בדיקה (ה 400 חדש יחסית).
    גמור - מצויין.
    ניראות של פי אלף לטובת ה 400.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי ronenb צפיה בהודעה
    היה לי את ה 350 והיום יש לי את ה 400.
    אסכם את זה בצורה הכי טובה - האקסייט עולה על ה 350 בכל פרמטר.
    איכות ,התנהגות בכביש , בולמים ספורטיבים יותר , מנוע מעולה !!
    טיפולים - נראה לי דומים פחות או יותר שווה בדיקה (ה 400 חדש יחסית).
    גמור - סביר - לא יותר אבל טוב מה 350
    ניראות של פי אלף לטובת ה 400.
    שכחתי להוסיף בלמים - חזקים פי כמה וגלגל קידמי גדול יותר ככה שההתנגות בכביש מצויינת.
    מיגון הרוח בשניהם סביר ולא יותר( לגבוהים נדרשת תוספת הגבהה)

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    54
    גם אני חושב לשדרג ל400. שני דברים שחשובים לי.. התא אכסון נוח? מספיק גדול? והאם המושב האחורי נוח למורכב.. יש לו פשוט מדרגה באמצע המושב האחורי.. אני פשוט מרכיב הרבה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    18
    גם לי היה את שניהם
    האקסיטניג חזק משמעותית מהדאון טאון
    הוא יותר צר וקצר ועובר טוב יותר בפקקים
    איכות פליסטיקה בכמה רמות טובה יותר
    גם בסיבובים נותן תחושה יותר ספורטיבית
    המשלוש הקדמי כמו אצל אופנוע עושה את העבודה
    הבעיה היחידה שלו זה תא מטען קטן
    בדאון טאון יש לך מקום לשתי כסדות ועוד ציוד
    לאקסטינג מקום לאחת ולשרשרת
    אם תרצה
    אני מוכר את שלי שנת 2020
    עובר לפורזה 750

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי avielg172 צפיה בהודעה
    גם לי היה את שניהם
    האקסיטניג חזק משמעותית מהדאון טאון
    הוא יותר צר וקצר ועובר טוב יותר בפקקים
    איכות פליסטיקה בכמה רמות טובה יותר
    גם בסיבובים נותן תחושה יותר ספורטיבית
    המשלוש הקדמי כמו אצל אופנוע עושה את העבודה
    הבעיה היחידה שלו זה תא מטען קטן
    בדאון טאון יש לך מקום לשתי כסדות ועוד ציוד
    לאקסטינג מקום לאחת ולשרשרת
    אם תרצה
    אני מוכר את שלי שנת 2020
    עובר לפורזה 750
    תיארת מדויק ונכון , ארגז הוא מצרך חובה.

אשכולות דומים

  1. מחפש ספר טכני ל Downtown 350i ABS
    על ידי tomb6 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-06-2019, 11:59
  2. אורק ברקס תקוע (דלוק כל הזמן) - Kymco Downtown 350i
    על ידי Marked_One בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-01-2019, 20:54
  3. משקל העמסה מקסימלי ב-downtown 350i
    על ידי omergeld בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-04-2018, 12:55
  4. ספר רכב לקטנוע Downtown 350i
    על ידי Gogo15 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-06-2016, 08:30
  5. התחדשתי ! - Downtown 350i ABS
    על ידי Dmarker בפורום כללי
    תגובות: 45
    הודעה אחרונה: 06-08-2015, 19:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO