תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: הונדה פרוזה - תקלה בווריאטור?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2021
    הודעות
    4

    הונדה פרוזה - תקלה בווריאטור?

    אהלן ,
    יש לי פרוזה 350 שקניתי עם 10,000 ק"מ
    מהתחלה שקניתי היו קפיצות כאלה במהירות איטית - כאילו הקלאץ מחליק או לא מתחבר טוב .
    הלכתי למוסך, פתחו ווריאטור, עשו ניקוי וזה השתפר משמעותית.
    מאז עברתי 3000 ק"מ ושוב הקפיצות האלו קורות כאשר אני במהירות איטית ונותן גז (זחילה בין מכוניות).
    מבדיקה עם עוד 2 חברים שיש להם פרוזה 250 ו 300 גם להם יש את אותה התקלה
    גם הם הגיעו למוסך מורשה , "סידרו" להם את זה במסגרת האחריות אבל עדיין התקלה חוזרת.

    האם יש פה פאק בייצור?
    או שירות לקוי של היבואן בארץ ?
    אשמח לשמוע עוד אנשים שיש להם פרוזה מהצורה החדשה עם תקלה דומה .
    תודה !

    **כמובן שזה לא הקטנוע הראשון שלי וגם לא השני **

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    קפיצות הורסות את הפעמון שהורס את הסנדלים וחוזר חלילה.
    ניקוי מחזיק עד ששוב נאגר לכלוך בפעמון כתוצאה מהכרסום.
    הייתי דורש שיחליפו סנדלים ופעמון בחדשים.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    זה יקרה שוב, זה לא שיש לו אחריות או משהו אז חבל על הכסף.
    מה מרווחי הטיפולים בקטנוע הזה, עד כמה זה סובל דיחוי? מקסימום תבקש שינקו את הפעמון בכמה שקלים (זה לא אמור להיות יקר)
    אני מניח ומקווה שישתפר בהמשך אבל 3000 קמ עד לרגע שמתחילים ה"בעיות" נשמע שאפשר לחיות עם זה (או מהסיבה שאישית התרגלתי)

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2021
    הודעות
    4
    מרווח הטיפולים הוא 12,000 אלף

    אפשר להתרגל, נראה לי מוזר .
    קטנוע חדש .
    האקס אבו שלי בחיים לא הרגיש ככה בשום שלב
    גם אחרי 50 אלף קמ

    נשמע כמו תקלה בתכנון של הונדה

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי aviranze צפיה בהודעה
    זה יקרה שוב, זה לא שיש לו אחריות או משהו אז חבל על הכסף.
    מה מרווחי הטיפולים בקטנוע הזה, עד כמה זה סובל דיחוי? מקסימום תבקש שינקו את הפעמון בכמה שקלים (זה לא אמור להיות יקר)
    אני מניח ומקווה שישתפר בהמשך אבל 3000 קמ עד לרגע שמתחילים ה"בעיות" נשמע שאפשר לחיות עם זה (או מהסיבה שאישית התרגלתי)
    אני לא מכיר אישית את הבעיה בפורזה (רכבתי על שניים, שניהם 300 ולא נתקלתי), אבל תקלה שחוזרת כל 3000 ק"מ זה בהחלט לא משהו צריך להתרגל לחיות איתו.
    כן היתה לי בעיה דומה בxmax, שם שיוף פאזה בסנדלי סחיבה פתרה את הבעיה. אגב הבעיה נפתרה סופית כשהוחלף מוסך. כאמור לא משליך בהכרח על מה שיש אצל פותש, אבל זאת תקלה שצריך לפתור אחת ולתמיד.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    למה הכוונה בשיוף פאזה?

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בשיוף הקצה של הסדל

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    שיוף סנדלים זה כמו לנקות נזילת שמן במקום לתקן אותה.
    הפתרון הוא בדיקה והחלפה לפי הצורך של הגלגלות (באיקסמקס 250 יש כל מיני תופעות) + מצמד חדש קומפלט.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יתכן ואתה צודק. אבל זה עבד.

אשכולות דומים

  1. הונדה או קוואסקי
    על ידי עירן בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 05-09-2019, 12:34
  2. הונדה PS125
    על ידי הפלג הצפוני בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-01-2019, 18:24
  3. הקוף של הונדה עושה קאמבק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-05-2018, 14:59
  4. JET 14 או הונדה ויז'ן?
    על ידי אור פרג בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-03-2018, 08:09

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO