בוקר טוב,
אני רוצה פתיחה חזקה יותר, יותר מומנט ותחושה של כח גם בסל"ד נמוך ובינוני בהילוכים ראשון ושני. אם אחליף את הגלגלש הקדמי לאחד עם 15 שיניים זה ישפר את המומנט ב6.3% על חשבון המהירות.
לגבי המהירות ממילא השלדה/מתלים של הטרייסר 9 לא מתמודדים יפה מעל 200 (לפי מקורות זרים) כך שהשינוי לא אמור להשפיע.
בקרות - אנשים שהחליפו כתבו שאין השפעה.
מד מהירות - האם מד המהירות והאודומטר יזייפו ללמעלה ב6% כך שכשאסע 100 הצג יציג 106 קמ"ש ועל כל 10,000 ק"מ שהאופנוע יגמע האודומטר ירשום 600 קמ מיותרים (10,600)?
דלק וצמיגים אני מניח שתהיה צריכה מוגברת.
חסרונות יתרונות נוספים?