תחילה על אף שהמצבר חדש -בדוק אותו בכדי לשלול אפשרות שהבעיה נובעת ממנו.

ואם הבעיה ממנו או שקנית מצבר דפוק או סלילים וכו.

לאחר מכן ששללנו אפשרות שהבעיה נובעת מהמצבר - נכוון לצמות החשמל - וודא שהקטבים מהודקים היטב וללא קורוזיה כמו שהבחור מעלי כתב לך.
אם הכל תקין בצד המצבר- לך לחזית הקטנוע ותראה שאין משהו מוזר (הרבה פעמים גנבים בתחילת דרכם לא יודעים לעשות עבודה יפה - חותכים חוטים לא נכונים ושורפים פיוז ראשי) בדוק שהצמות נראות בסדר קודם כל. לאחר מכן הייתי בודק (תלוי קטנוע) את רכיבי החשמל (הקוביות) תראה שאין קורוזיה ושהן מהודקות היטב


אני מאמין שתצליח למצוא את הבעיה רק ממבט ויזואלי ... עדכן אותנו במתפתח