אני לא מצליח להבין את ההיגיון של ק.ט.מ.
הם באמת מאמינים שהם יצליחו למכור יותר אופנועים אם ישווקו את אותו אופנוע, בתמחור דומה תחת שלושה מותגים?
אז שיקנו גם את SWM, פאנטיק, רייחו וימכרו תחת שישה מותגים.
התשובה פשוטה והיא נמצאת בתוך נתוני המכירות.
ההיגיון שלהם מוכיח את עצמו ועובד.
אפשר לצחוק על הקונספט כמה שרוצים, אבל עובדה היא שהאוסטרים צוחקים כל הדרך אל הבנק
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).