אני לא יודע על שום דבר שמצדיק חשש בדגמים החדשים (יחסית לדגמי מתחרים). באדוונצ'רים והאינדורו כיום אני לא חושב שיש בעיה עם האמינות של הכתומים. הם משתלטים על התחום ולפי דעתי בעוד כמה שנים אחוזים בודדים מהמכירות לא יהיו כלים שלהם. למה זה טוב? חיסול מתחרים, ידע הנדסי, חינוך שוק כפי שדניאל ציין (תיקון או ה"העתקת מוניטין") וחיזוק המעמד כחברה המובילה לאופנועי בוץ דרדרת וווסאח. אולי יוכרזו כמונופול. אני נגד תאגידים ומנופולים באופן כללי כי זה תמיד רע לצרכנים והחובבים. עדיין, מעדיף את הכלים שלהם על פני המתחרים בגלל הפאן ולא רק אני. בתכל'ס ה 690/701 והאדום שהצטרף עדיין נותנים משהו ייחודי שאין להם אחד אחר. הכי קרוב ליוניקורן שאפשר- ביצועים בשטח קשה וכבישים מפותלים ואם ישנו קצת אלמנטים, גם ברכיבה זוגית למרחקים.



ציטוט ההודעה בתגובה