אז אני רכבתי על יפנים המון שנים. לא נרשמה באף אחד בעיית אמינות. להוציא xr650 שקניתי שבור (לא באשמתו)
לפני 4-5 שנים עברתי לאוסטרים.
כיום יש לי te250. 2 פעימות. ויש לי את ה 1290 סופר דיוק.
חייב לציין שמעולם לא נתקעתי עם האופנועים שלי.
האופנועים עובדים קשה. השטח אפילו קשה מאוד.
הקטמ הגדול בילה סה״כ יום אחד במסלול.
בקטמ הגדול שנת 2017 יש תקלה , לא קורא את טמפרטורת השמן. זה חיישן שיושב על הפתח מילוי שמן. לצערי עולה יקר ! אבל לא ציפיתי למשהו אחר מאופנוע שעולה כחדש 150 אלף שח.
לא משהו משבית ובטוח לא מסוכן.
ב הסקוורנה צריך טיפול לבולמים. (החלו לנזול אחרי 200 שעות , בעיקר בגלל בוץ וחורף קשוח).
אם זה קניתי תיקנתי מכרתי אז אני סופר מרוצה.
נהנה מכל רגע על האופנועים האוסטרים.
לא הייתי חוזר ליפנים למרות ה״ אמינות״ שלהם.
אם הייתי עובר למשהו אחר אז אוסטרי יותר חדש. או איטלקי שווה ואדום.
לדעתי אחרי כמעט 90 שנים של יצור אופנועים. 1934 החברה בקטמ יודעים מה הם עושים.
ולא סתם ה 250 שלהם. הוא האופנוע הנמכר ביותר בישראל. איך קניתי תיקנתי מכרתי עובד עם טבלת מכירות כזאת?במיוחד שחוק העדר עובד נהדר בישראל(סובארו).
מי מפיץ את הקישקושים האלה על התוצרת האוסטרית?למי יש אינטרס?
(נלקח מפול גז) 250EXC שוב שומר על מעמדו כאופנוע הנמכר ביותר בישראל, כשנמכרו ממנו בשנת 2020 כ-280 יחידות. נזכיר כי הק. ט. מ 250EXC הוא אופנוע אנדורו מקצועי המיועד לשטח בלבד ועלותו 70-67 אלף ש"ח.Jan 5, 2021
Sent from my iPhone using Tapatalk