תודה
זה שלדת זנב פריקה שאפשר להחליף או לא? אם לא זה בעיה רצינית.
הקטנוע החדש של קימקו.
הושק ב 2017 והופץ ב 2018 ולמרות זאת יש כמה חתיכות שהיו ב 2017 וכבר יש ביקורות עליו (לטווח ארוך) מאנשים.
החלטתי מכמה סיבות לפתוח את השרשור הזה פה:
(א) בגלל שאני לא מוצא מידע בשום מקום באינטרנט הישראלי על הקטנוע.
(ב) בגלל שיש קבוצה שפתח סיני (מלוסי) ודואג להשאיר אותה סגורה ולא נותן כניסה לאנשים ללא הקטנוע.
(ג) אין כל ביקורת עליו באתר (מפי אנשים ו/או המערכת) לטווח ארוך.
החלטתי לעקוב אחרי קבוצות טאיווניות ולראות מה קורה.
אז הינה הממצאים אחרי חודשיים של מעקב:
1. אין תלונות על המנוע בכל צורה שהיא, גם מפי אנשים שעשו 10 אלף.
2. יש ביקורת על אופנוע שעבר בדיקה ב 4000 הוא עם ארגז מלא לרוב (כך טוען האדם) ולרוב גם סוחב אדם נוסף - הוריאטור, הרצועה והקלאץ נראים כמו חדש, גם אין ירידה כלשהי בביצועים.
3. הפלסטיקה, למרות היותה נראית מעפנה לא נשברת בקלות גם עם אנשים שהוא נפל להם על הצד.
4. החיסרון - יש קטנועים שיש להם היווצרות חורים בחלקים מסוימים של חיבורים לזנב השלדה ו/או ברזלים שמחברים חלקים מסוימים לשלדה מאחורה.
אז יש גם חסרונות לכל דבר חדש, לצערי.
אני אשמח אם מישהו מבעלי הקטנוע (המבינים במכאניקה) יגידו את דעתם הנוספת פה.
נ.ב
החלטתי לרשום את זה בגלל שאני מכיר כמה אנשים המתלבטים לקנול קטנוע כזה, בדקו פה ולא היה כל מידע עליו.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
תודה
זה שלדת זנב פריקה שאפשר להחליף או לא? אם לא זה בעיה רצינית.
שאלת אגב.
כתבת בשרשור אחר שהמנוע מבוסס על מנוע ה650 שקימקו מייצרים לbmw.
לא מצאתי סימוכין לכך בשום מקום ואשמח אם תוכל להפנות.
לצערי אין אפילו תמונות פתוחות של המנוע עצמו כך שלא ניתן לדעת בוודאות אבל...
הרעש שמופק מן המנוע של C650 והרעש של ה-AK550 זהים בדיוק.
רק מבנה זהה בדיוק לזה של ה-650 יתן את אותו הרעש, כל שינוי קטן במבנה יפגע ברעש.
מעבר לזה, היו אנאליסטים שדיברו על כך שלקימקו לא היו משאבים לפתח מנוע משלה ולהתחרות בטי מקס, לכן יצא להם טוב שבאו הגרמנים והשתתפו במיזם.
ככה קימקו קיבלה הזדמנות לשבת על מנוע קיים ולפתח מוצר משלה (כמדומני היא פיתחה בעבר את המנוע ל-J300 ולקחה ממנו דברים לעצמה, כך שהפעולה הזו לא חדשה).
ברגע שיהיה איזה צרפתי, איטלקי,..., ערס שיפתח אותו כדי להחליף לו את הבכונות למלוסי או לשים עליו טורבו נדע עד כמה הוא מדויק למקור.
הינה עוד עדכון:
Would like to ask about the owners, your car ride to the current mileage and warranty times?
I know that AK's problems (the brake fluid in the front axle of the brake oil fork before the oil spill flashes and the taillights do not turn on after the gas burner switch does not respond. The battery hangs up the Bluetooth version of the instrument and cannot connect to the mobile phone and the navigation is not connected to the case). His own car was riding more than 41xx out of warranty 3 times ... (dashboard taillight battery) The most pull is the new car has not yet ride the instrument version of the blue bud not even update the useless direct warranty replacement
And what's wrong with these days is the engine Case burst? The bad is really amazing. The original factory also said that it is human factors that do not warrant new ones. Everybody’s car seems to have something more or less wrong with me. Although it is now broken, it is good to have a new replacement part, but after 2 years After the warranty?
The technical progress of Gwangyang is obvious to all. We dare not say that the car will not be a problem, but the product quality defect rate is really high. It is said that there are only so many senses and there is no intention to sell cars. Please do not discuss the guns and welcome owners to discuss. Under the exchange, thank you.
זה תורגם ישירות אבל לפי מה שנראה הקטנוע הזה סבל מבעיית מנוע אחת ו מבעיות חשמל תמידיות.
הוא היה 3 פעמים בחברה ועדיין יש לו בעיות.
כלום לא מושלם, יש לכל חברה פאק בייצור.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
למישהו יש הערכה לגבי כמה כלים כאלו כבר מסתובבים בחוץ ?
ראיתי אולי אחד/שניים על הכביש במו עיני
מעניין אם זה בגלל שהמכירות לא מצליחות להתרומם או שפשוט הייתי חסר מזל
לי היה c600, והקימקו לא נשמע כמוהו.
לגבי תמונות, יש ברשת תמונות הדמיה של המנועים, הם נראים דומים, אבל כאמור, זאת לא מידה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
צודק.
אבל לאחר בדיקה, קוואסקי עזרה להם לשפר את המחשב והדיוק של המנוע.
ובכך יצא כלי חדש ב 2014 לשתי החברות.
יש לומר שקוואסקי פנו לקימקו כדי להעצים מכירות בשוק הקטן. קימקו פתחו בשבילם כלי (בצמוד אליהם) וקיבלו ניהול מחשב מנוע חדש בתמורה וכסף.
בקיצור קימקו מחברת חלפים להונדה הפכה למעצמה חכמה.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
לשפר את המחשב זה לכל היותר דברי פורומים או מחלקות מארקטינג משועממות, אף פעם אי אפשר באמת להוכיח את זה ובכל מקרה את מי זה מעניין אם עזרו או לא בסופו של יום זה מנוע של קימקו ומה זה משנה אם (למשל) השבב של הABS הוא של בוש או קונטיננטל.
גם למה קימקו צריכה את קוואסקי לשפר תוכנה? קואסקי בעצמה היא לא אורים ותומים בטכנולוגיה, הקונצרן קוואסקי אומנם ענק אבל חטיבת האופנועים היא רק פסיק בשורת הרווח שלו וקוואסקי היא יצרן אופנועים יחסית קטן, לא בדקתי נתונים אבל לא התפלא אם קימקו גדולה מקוואסקי
קוואסקי רצו מוצר חדש בקטנועים כי הם ראו בזה שוק שגדל.
קימקו ראו בזה הזדמנות לשפר קטנוע שנטחן בשוק (לאחר פניית קוואסקי אליהם).
אם לא קוואסקי הכלי הזה היה נמכר כמו שהוא עד היום. הוא עושה עבודה לא רעה אחרי הכל גם בדגם הישן.
מעבר לזה:
קוואסקי (בכללי) ענקיים ליד קימקו אבל קטנים בקטנועים לידם, אז הם פנו אל מי שיש לו יותר ניסיון.
Sent from my MI 5X using Tapatalk
בוא נתחיל בזה שזה לא נכון...
קימקו מוכרת קטנועים מה שקוואסקי לא.
אם אתה בודק לפי שווקים מסוימים אז לדוגמה קימקו לא חזקה ב uk, fr, it כי שם קיימות פיג'ו ופיאג'ו שמוכרות יותר (בסגת הקטנועים) ולכן קוואסאקי בטוח מוכרת יותר (כי אופנועי ספורט/אנדורו/מוטורקרוס נמכרים כמו זבל באדמת נפוליאון).
לגבי השוק האסייתי.
יש מדינה אחת שקימקו עדיין לא נמצאת בה וזו הודו (שזה נתח שוק עצום). בכל השאר ימאהה מוכרת יפה, קימקו וגם קוואסקי (400 ומתחת). אבל קימקו מוכרת יותר מבחינת יחידות כי קטנועי 125/200 נמכרים המון באינדוניזיה, טיוואן וכו'.
קימקו לא מוכרת בהודו (עד תחילת 2019, לשם היא תכנס גם עם הקטנוע החדש) והיא אכן מפסידה כספים. מצד שני קטנוע 125 של קימקו לא מכניסים כמו 250/400 נינג'ה או H2.
כמות יחידות זה יפה, אבל עדיין אנשים מעדיפים במדינות אסיה 250R(R) משתי החברות ולא סתם קטנוע.
מעבר לזה בשווקים האסייתים יש עדיין את ג'ילרה 50, הירו 150, Pcx 150 שנותנים פייט מטורף לקימקו ופחות לירוקים.
ואני לא אוהב את קוואסקי בשיט...סתם מציין דברים. אני דווקא אוהב הונדות באופנועים (לדעתי הם מוכרים הכי הרבה בעולם, זו דעה - לא בדקתי).
אוסיף ואגיד שקימקו היא חברת חלפים במקור ולכן היא מעסיקה עובדים למען חברות אחרות - ייצור חלקים תמידי.
אשמח לראות איפה ראית נתונים כאלו...
Sent from my MI 5X using Tapatalk