עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: מה עובר על סוזוקי?

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    מה עובר על סוזוקי?

    סוזוקי מודיעה על פרישה מאליפות ה-MotoGP, וזו תקופה ארוכה שאין שום חידושים משמעותיים באופנועים הסדרתיים שלה; לאן החברה היפנית החשובה הזו הולכת? ניתוח עומק.

    http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%94-%d...5%d7%a7%d7%99/



  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אולי מישהו בסוזוקי החליט שהביטוי Race on Sunday, sell on Monday אינו נכון עוד.
    אם מסתכלים על הכלים שסוזוקי משווקים כרגע, אז ניכרת ההתמקדות באופנועי יום-יום קונסרבטייביים (יש יגידו "מיושנים", אם כי פרט ל-DR650 וה-DRZ400 אני לא חושב ששאר הכלים עונים להגדרה הזאת) שמוכרים בראש ובראשונה רקורד אמינות נאה.
    זה מזכיר לי את המודל של טיוטה בתחום הרכב עד לשנים האחרונות (להוציא את ההיברידיות) - בזמן שכולם רצו למנועי טורבו וגירים כפולי-מצמדים, טיוטה המשיכה לשווק קורולה, קאמרי ולנד קרוזר עם מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי. זה עבד להם היטב באולמות המכירה, כי הם הציעו לקהל קונסרבטיבי שמעוניין בעיקר באמינות ושמירת ערך בדיוק את מה שהוא רוצה לקנות.
    כשהטכנולוגיה הבשילה מבחינתם, הם התחילו לסגור את הפער (ע"ע הלנד-קרוזר 300 החדש, שמצוייד במנוע בנזין בי-טורבו במקום המנוע בנזין האטמוספרי של קודמו).

    אני מאמין שזאת גם הגישה של סוזוקי להתחשמלות שאירופה כופה בכוח על תעשיית הרכב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    הכתבה לא הזכירה את המצב בסוזוקי של סגמנט השטח שמתחלק לשבילים ולמוטוקרוס .
    וגם שם נצפתה סטגנציה קשה.

    סוזוקי לא עדכנה את דגמי המוטוקרוס RMZ כבר מס שנים, כן עשו שינויי שילדה ומעט שינויי מתלים אבל זהו פחות או יותר ב 5 שנים האחרונות.
    עדיין אין להם סטרטר חשמלי המנוע מעלה אבק והמשקל גם ללא סטרטר ובטריה נמצא אי שם מאחור (אני חושב שהם הכי כבדים).
    עד כדי כך המצב קשה שכשאין אופנוע מבחן למבחן השוואתי פשוט עושים אותו בלעדיהם (מה שלא יעשו בלעדי KTM הונדה או ימאהה).

    בתחום אופנועי השטח לשבילים אין שום אופנוע של סוזוקי פשוט ככה כי ב 2022 אי אפשר למכור אופנוע אנדורו 4 פעימות ללא סטרטר פנסים ואלקטרוניה.
    בתחום ה 2 פעימות הם הפסיקו לייצר כשעקבו אחרי שאר היפנים.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    איסור תנועה למנועי דלק מתחיל לתת אותותיו בכל תחום, זוהי שירת הברבור שלהם
    ולא הגיוני להמשיך ולפתח מנועים כאלה כשחרב האיסור מונפת גבוה.

    תחום המרוצים מושך המון כסף שלא לתכלית ראויה באמת, ולכן הגיוני שבשנים הבאות
    יפרשו עוד יצרנים.

    אני מקווה שליצרנים יש אס סודי בשרוול בדוגמת מנוע אחר (מימן) והם מתכוונים להפתיע איתו.
    אם לא נצטרך להסתדר עם מנועים חשמליים מלאי החסרונות ודווקא לסינים יש ניסיון ויתרון איתם.

    כנראה שאנו חווים עכשיו את התחלת הסוף!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    איסור תנועה למנועי דלק מתחיל לתת אותותיו בכל תחום, זוהי שירת הברבור שלהם
    ולא הגיוני להמשיך ולפתח מנועים כאלה כשחרב האיסור מונפת גבוה.

    תחום המרוצים מושך המון כסף שלא לתכלית ראויה באמת, ולכן הגיוני שבשנים הבאות
    יפרשו עוד יצרנים.

    אני מקווה שליצרנים יש אס סודי בשרוול בדוגמת מנוע אחר (מימן) והם מתכוונים להפתיע איתו.
    אם לא נצטרך להסתדר עם מנועים חשמליים מלאי החסרונות ודווקא לסינים יש ניסיון ויתרון איתם.

    כנראה שאנו חווים עכשיו את התחלת הסוף!
    איזה יתרון יש לסינים בדו״ג חשמלי? היום הכל מתכנס ב2 דברים טווח וטעינה מהירה ושם אין לאף אחד איזה פריצת דרך טכנולוגית.

    לגבי תנועת רכב עם מנוע בעירה פנימית רק מזכיר שהחרב על מנוע הדיזל הייתה מונפת גם כן וחוץ מכמה ערים אירופאיות בודדות הכל התמסמס.
    מה שמסתמן זה הטימטום ההיברדי, אנחנו נשרוף בנזין כרגיל אבל שניכנס למרכז העיר נלחץ על כפתור ונעבור לחשמל.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בדוק כמה כלים חשמליים סיניים גדולים בינוניים וקטנים יש, גם כאלה שלא מגיעים לכאן ולשם ותבין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בדוק כמה כלים חשמליים סיניים גדולים בינוניים וקטנים יש, גם כאלה שלא מגיעים לכאן ולשם ותבין.
    אז אתה אומר שבגלל שהם מיצרים הרבה זבל יש להם יתרון? רוב הכלים לא עוברים תקינה בכלל ועל איזה גדולים אתה מדבר? הסינים נעדרים מדו״ג גדול בכל סגמנט כולל בעירה פנימית.
    ומי קונה את זה בכלל? אני מסתובב בכל אירופה וחוץ מכמה זירויים שאנשים מגיעים איתם לעבודה לא ראיתי בתנועה אף דו״ג חשמלי גדול או בינוני.
    החשמלי של במוו והארלי יושבים בתצוגות ללא רוכשים ובכלל זה נראה שהם יצרו אותם רק כדי שהממשלות ימשיכו לתת להם לייצר מנוע בעירה פנימית, סוג של מינחה.

    לחשמלי יש נישה ששם הוא מככב שזה אופניים וקטנועים עירוניים בכל השאר הם רחוקים שנות אור ממשהוא שאפשר להשתמש בו

    רק מזכיר שוב חוץ מהדיזל שלא הוחרם היה גם את הביטקווין שכבר לפני שנים אמרו שנשלם איתו בכל מקום כולל השמועה שאמזון תקבל ביטקווין וכמובן הרכב האוטונומי שהצפי שהוא יהיה כבר כאן עבר מזמן.

    שאיפות ומציאות לא תמיד הולכים ביחד.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז אתה אומר שבגלל שהם מיצרים הרבה זבל יש להם יתרון? רוב הכלים לא עוברים תקינה בכלל ועל איזה גדולים אתה מדבר? הסינים נעדרים מדו״ג גדול בכל סגמנט כולל בעירה פנימית.
    ומי קונה את זה בכלל? אני מסתובב בכל אירופה וחוץ מכמה זירויים שאנשים מגיעים איתם לעבודה לא ראיתי בתנועה אף דו״ג חשמלי גדול או בינוני.
    החשמלי של במוו והארלי יושבים בתצוגות ללא רוכשים ובכלל זה נראה שהם יצרו אותם רק כדי שהממשלות ימשיכו לתת להם לייצר מנוע בעירה פנימית, סוג של מינחה.

    לחשמלי יש נישה ששם הוא מככב שזה אופניים וקטנועים עירוניים בכל השאר הם רחוקים שנות אור ממשהוא שאפשר להשתמש בו

    רק מזכיר שוב חוץ מהדיזל שלא הוחרם היה גם את הביטקווין שכבר לפני שנים אמרו שנשלם איתו בכל מקום כולל השמועה שאמזון תקבל ביטקווין וכמובן הרכב האוטונומי שהצפי שהוא יהיה כבר כאן עבר מזמן.

    שאיפות ומציאות לא תמיד הולכים ביחד.
    רק מזכיר לך שבתחילת שנות השבעים סובארו נחשבה לרכב נחות בהשוואה לאירופאים ונחשבה לזבל, שני עשורים אחרי זה גם הרכבים האחרים
    מהמזרח נחשבו לנחותים...תראה מי תופס את טבלת המכירות היום בראש.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רק מזכיר לך שבתחילת שנות השבעים סובארו נחשבה לרכב נחות בהשוואה לאירופאים ונחשבה לזבל, שני עשורים אחרי זה גם הרכבים האחרים
    מהמזרח נחשבו לנחותים...תראה מי תופס את טבלת המכירות היום בראש.
    סובארו עדיין יצרנית קטנה לעומת היפנים האחרים ובכלל לעומת VW, מה שהיה בישראל זה אנומליות שלא נראת כדוגמת בעולם.
    באירופה למשל כבר קשה למצוא סוכנות של סובארו בלבד זה תמיד עם עוד מותג

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    כל הכבוד לסוזוקי על הבחירה בצבעי דגל אוקראינה

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לגבי האחרים כמו קיה ויונדאי שזה בעצם אותו יצרן אלו מכוניות טובות אבל עדיין מפסידות לאחרים, לדוגמא קיה ספורטאג׳ מול מזדה CX-5 ועוד.
    הסינים ברור שהישתפרו ברגע שהם יבינו כמו הקוראנים שהם הם חייבים מהנדסים מערביים בצוות אבל האירופאים והיפנים תמיד דואגים להיות רמה אחת מעל

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    נרצה או לא מנוע הבעירה הפנית גוסס.
    אני יכול להבין את סוזוקי שיצאו מהמרוץ הזה
    מה גם היום הנישה הבוערת היא אדוונצר /ניקד.
    אז מה הטעם להמשיך לפתח מנוע בעירה.
    יש את המוטו e. מעניין אם סוזוקי גם משכו את ידיהם גם שם . (זה יהיה מוזר אם הם לא מתחרים שם).
    לגבי החברה מסין ?
    המעצבים הטובים לא עובדים היום רק בשביל bmw או כל ברנד יוקרתי אחר.
    הם עוברים לעצב מותגים סיניים.
    כך גם המהנדסים. וכך גם שיטות היצור המערביות.
    הסינים נכנסים חזק לשוק הרכב העולמי ואי אפשר לעצור את זה. (כמו שעשו ועושים עם כל דבר ).


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    נרצה או לא מנוע הבעירה הפנית גוסס.
    אני יכול להבין את סוזוקי שיצאו מהמרוץ הזה
    מה גם היום הנישה הבוערת היא אדוונצר /ניקד.
    אז מה הטעם להמשיך לפתח מנוע בעירה.
    יש את המוטו e. מעניין אם סוזוקי גם משכו את ידיהם גם שם . (זה יהיה מוזר אם הם לא מתחרים שם).
    לגבי החברה מסין ?
    המעצבים הטובים לא עובדים היום רק בשביל bmw או כל ברנד יוקרתי אחר.
    הם עוברים לעצב מותגים סיניים.
    כך גם המהנדסים. וכך גם שיטות היצור המערביות.
    הסינים נכנסים חזק לשוק הרכב העולמי ואי אפשר לעצור את זה. (כמו שעשו ועושים עם כל דבר ).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ועדיין כל מוצר סיני שמיוצר בסין שהוא לא תחת חברה מערבית נחות, זה כבר 20 שנה ככה.
    בדיוק חזרתי מישראל והמגמה בישראל כמו בימי הסובארו DL שונה משאר השווקים, אין לי את הסטיסטיקה אבל לפני שבוע ראיתי הכי הרבה מכוניות סיניות על הכביש ממה שראיתי בחיי.
    בדיוק כמו לפני 30 שנה אם מישהוא מאירופה היה מבקר בישראל והיה רואה סובארו.
    בהתייחס לנ״ל לא חושב שישראל זה המקום שבו אפשר להסיק מסקנות לגבי עתיד התחבורה.

    ולעניין סוזוקי, מישהוא הציג להנהלה שרוב רוכבי הוי סטרום לא צופים במוטו ג׳יפי ובזה זה נסגר, ההשקעה של יצרנים במירוצים ברוב המקרים לפירסומות ומיתוג, פעם רובנו רכבנו על אופנועים שדומים במראה לאופנועי המירוץ והיום כבר לא.

  14. #14
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    נרצה או לא מנוע הבעירה הפנית גוסס.
    אני יכול להבין את סוזוקי שיצאו מהמרוץ הזה
    מה גם היום הנישה הבוערת היא אדוונצר /ניקד.
    אז מה הטעם להמשיך לפתח מנוע בעירה.
    יש את המוטו e. מעניין אם סוזוקי גם משכו את ידיהם גם שם . (זה יהיה מוזר אם הם לא מתחרים


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    חשבתי שדוקאטי זכו לפתח באופן בלעדי את האופנוע הבא למוטו e. מה יש ליצרנים אחרים לחפש שם.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    חשבתי שדוקאטי זכו לפתח באופן בלעדי את האופנוע הבא למוטו e. מה יש ליצרנים אחרים לחפש שם.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk
    למיטב ידיעתי זה בד"כ מעין מכרז שמתחדש כל כמה שנים, הכל במטרה להוזיל עלויות לקבוצות.
    אני לא יודע מתי המכרז הזה מתחדש והאם באמת סוזוקי הולכים על זה.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. לא עובר את בדיקת הראיה
    על ידי רוכב על 2 בפורום כללי
    תגובות: 68
    הודעה אחרונה: 26-12-2021, 20:36
  2. קטנוע לא עובר את ה100 קמש
    על ידי מאוס בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-09-2020, 12:23
  3. סויץ נתקע ולא עובר למצב on
    על ידי Dada בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 12:17
  4. איך אני עובר את הקיץ בשלום
    על ידי uriar בפורום פורום ציוד
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 19-07-2016, 19:14
  5. האם EJK/Power Commander עובר מכס?
    על ידי mmaorc בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-10-2015, 11:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO